Liderbassen 74 Skrevet 16. Maj, 2023 Har planer om en hyggeweekend i København snart. Er der nogle der kan anbefale et godt og rimelig billigt hotel i København med eget toilet/bad ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 16. Maj, 2023 Stort set alle hotelværelser i Københavnstrup har eget toilet og bad. Det er mange år siden man kunne få et værelse uden. Til gengæld pissede man gerne i håndvasken, der var i værelset. Den slags findes måske stadig i provinsen. Der er en billig kæde, der hedder Cab Inn. Dette ligger midt i byen, nær tivoli, og ikke så langt fra Istedgade God fornøjelse. https://en.cabinn.com/hotel/cabinn-city Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 625 Skrevet 16. Maj, 2023 Liderbassen skrev, for 29 minutter siden: Har planer om en hyggeweekend i København snart. Er der nogle der kan anbefale et godt og rimelig billigt hotel i København med eget toilet/bad ?? Jeg formoder det er et hotel, hvor du kan medbringe piger? Jeg bruger Cab-in på Arni Magnusens gade der plejer ikke og være problemer, de gange jeg har haft piger med, mørke piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsteng 543 Skrevet 16. Maj, 2023 Om ikke pigen(e) er nøgne så er der aldri noget problem. Jeg havde for ca ett år siden glæden af at få besøg av lægendariske Mina på SAS Royal, uuuuden nogen problemer.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 16. Maj, 2023 https://www.wakeupcopenhagen.dk/hotellerne/koebenhavn/bernstorffsgade#/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammel rotte 1256 Skrevet 16. Maj, 2023 Servciesboy skrev, for 2 timer siden: e gange jeg har haft piger med, mørke piger Hvor finder du de mørke pige, hvis man må spørge? Jeg syntes ikke jeg rigtig kan finde nogen i København for tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 926 Skrevet 20. Maj, 2023 Cabinn er formidabel - en lille sjov anekdote, sidst jeg var der røg min pung bag skrivebordet. Den flinke mand i receptionen, gik med op på værelset og nærmest flåede skrivebordet ud af væggen med kommentaren om at det måtte de lige fikse ‘på mandag’ Det så ret sjovt ud og yderst god service syntes jeg 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigHeart 54 Skrevet 20. Maj, 2023 (edited) Gammel rotte skrev, den 16.5.2023 at 23:49: Hvor finder du de mørke pige, hvis man må spørge? Jeg syntes ikke jeg rigtig kan finde nogen i København for tiden. Istedgade is full of the dark girls, nighttime! You can´t miss them and they don´t for shure miss you! Don´t pick them up for a quicky, you will be very dissapointed in that, belive me! According to what the dark girls say, they are not allowed into any hotels together with you, i don´t know how true this is, i once bring a dark girl to my hotell room over the night and that was no problem with that for me, Scandic Webers i stay at that time! Redigeret 20. Maj, 2023 af BigHeart Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigHeart 54 Skrevet 20. Maj, 2023 Johannes Dypperen skrev, den 16.5.2023 at 21:24: Stort set alle hotelværelser i Københavnstrup har eget toilet og bad. Det er mange år siden man kunne få et værelse uden. Til gengæld pissede man gerne i håndvasken, der var i værelset. Den slags findes måske stadig i provinsen. Der er en billig kæde, der hedder Cab Inn. Dette ligger midt i byen, nær tivoli, og ikke så langt fra Istedgade God fornøjelse. https://en.cabinn.com/hotel/cabinn-city There is still hotell with no toilet or shower in, and yes they still have a sink to piss in.... I went for this once, Go Hotell Saga, on top of that they even don´t have any elevator there, so if you want to bring a girl up to your room there you need to have some very good fysics... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. Maj, 2023 https://www.sktpetri.com/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 22. Maj, 2023 Lidt provinsielt, men hyggeligt https://villacopenhagen.com/?utm_medium=Business_Advantage&utm_source=Tripadvisor&utm_campaign=Business_Advantage&utm_content=villa_copenhagen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 22. Maj, 2023 SiaUngQ skrev, den 20.5.2023 at 22:43: Cabinn er formidabel - en lille sjov anekdote, sidst jeg var der røg min pung bag skrivebordet. Den flinke mand i receptionen, gik med op på værelset og nærmest flåede skrivebordet ud af væggen med kommentaren om at det måtte de lige fikse ‘på mandag’ Det så ret sjovt ud og yderst god service syntes jeg Jeg synes væggene er lidt for tynde og badeværeiset lidt for skummelt i CabInn. Der foretrækker jeg at give 50 kr ekstra for et værelse i WakeUp, hvor standarden generelt er højere. Dog er CabInn Apartments i Ørestad lidt bedre en normalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 926 Skrevet 22. Maj, 2023 yrghh skrev, for 3 minutter siden: Jeg synes væggene er lidt for tynde og badeværeiset lidt for skummelt i CabInn. Der foretrækker jeg at give 50 kr ekstra for et værelse i WakeUp, hvor standarden generelt er højere. Dog er CabInn Apartments i Ørestad lidt bedre en normalen. Jeg kan ikke hører naboerne - så går ud fra de ikke kan hører mig, ellers får de én gratis ekstra oplevelse Men enig badeværelset er mega småt og træls med bruser og håndvask i et… Jeg vælger dog Cabinn, fordi mine gæster kan gå nærmest uset ind Hvordan er det på wakeUp? Tager jeg til kbh som ren ferie, tager jeg copenhagen Island, men tør ikke modtage gæster der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 22. Maj, 2023 (edited) SiaUngQ skrev, for 8 minutter siden: Jeg kan ikke hører naboerne - så går ud fra de ikke kan hører mig, ellers får de én gratis ekstra oplevelse Men enig badeværelset er mega småt og træls med bruser og håndvask i et… Jeg vælger dog Cabinn, fordi mine gæster kan gå nærmest uset ind Hvordan er det på wakeUp? Tager jeg til kbh som ren ferie, tager jeg copenhagen Island, men tør ikke modtage gæster der Jeg synes det er meget diskret på Bernstorffsgade. Man passerer måske receptionen hvis man skal med elevatoren, men man kan ligeså godt være på vej hen i baren, så det virker ikke mistænkeligt. De har også værelser i stueetagen, hvor man fuldstændig uset kan vandre direkte fra døren hen til værelset. De har checkin på tablets, så de ser alligevel ikke alle gæster, og badeværelserne er klasser over CabInn. En del piger bruger Stay Apartments, hvor der er privat indgang. Redigeret 22. Maj, 2023 af yrghh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigHeart 54 Skrevet 28. Maj, 2023 yrghh skrev, den 22.5.2023 at 23:01: Jeg synes væggene er lidt for tynde og badeværeiset lidt for skummelt i CabInn. Der foretrækker jeg at give 50 kr ekstra for et værelse i WakeUp, hvor standarden generelt er højere. Dog er CabInn Apartments i Ørestad lidt bedre en normalen. WakeUp uses the doorcard key to operate the elevators, if you meet up the girl at the entrance i think it would be no problems... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 28. Maj, 2023 yrghh skrev, den 22.5.2023 at 23:01: Jeg synes væggene er lidt for tynde og badeværeiset lidt for skummelt i CabInn. Der foretrækker jeg at give 50 kr ekstra for et værelse i WakeUp, hvor standarden generelt er højere. Dog er CabInn Apartments i Ørestad lidt bedre en normalen. Jeg har et par gange boet på Wakeup på Carsten Niebuhrs Gade . En fordel der er , at der er dobbeltseng i enkeltværelserne og aircondition .. Jeg har ikke haft besøg der , men elevatoren ligger langt fra receptionen , så der burde ikke være noget problem i det .. Der skal som nævnt bruges nøglekort i elevatoren , så man skal hente gæsten ved elevatoren /indgangen ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 29. Maj, 2023 Jeg har et par gange haft besøg på værelset på forskellige hoteller i DK. Der har aldrig været noget problem eller nogen som har spurgt ind til det. Sidste gang var der besøg af en kvinde og to ekstra fyre, hvilket også forløb helt problemfrit. Så jeg tænker du skal finde er hotel, som har den indretning og de faciliteter du ønsker, og så ikke spekulere så meget på besøget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Johannes Dypperen 61 Skrevet 29. Maj, 2023 BrandmandSam skrev, for 15 timer siden: Jeg har et par gange haft besøg på værelset på forskellige hoteller i DK. Der har aldrig været noget problem eller nogen som har spurgt ind til det. Sidste gang var der besøg af en kvinde og to ekstra fyre, hvilket også forløb helt problemfrit. Så jeg tænker du skal finde er hotel, som har den indretning og de faciliteter du ønsker, og så ikke spekulere så meget på besøget. Har du et link til kvinden med de to ekstra fyre? Formoder der er tale om en X-kant+ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 30. Maj, 2023 BrandmandSam skrev, for 17 timer siden: Så jeg tænker du skal finde er hotel, som har den indretning og de faciliteter du ønsker, og så ikke spekulere så meget på besøget. Enig - Engang en tidlig morgen Scandic SV- vi bookede værelse - ude igen inden middag. Ingen problem Såååå hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 30. Maj, 2023 Johannes Dypperen skrev, for 5 timer siden: Har du et link til kvinden med de to ekstra fyre? Formoder der er tale om en X-kant+ Der er ikke er ikke noget aktivt link lige nu. Var med Slutwife i Odense og to loge-brødre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg