Guest Max Speed Skrevet 17. Maj, 2023 https://annoncelight.dk/showad/363291 Hejsa. Nogen der har været hos Rikke og kan fortælle lidt. Kan forstå på andre indlæg hun er spansk - ingen problem for mig, men vil gerne høre om tantra og mere Venligst Max Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Linden 17 Skrevet 17. Maj, 2023 Hej. Har besøgt Rikke. Smuk dame. Ja hun er spansk. Det var min første gang med tantra. Var desværre ikke noget særligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don p 5 Skrevet 17. Maj, 2023 Har lige været på besøg Det er den dårligste oplevelse ever Bestilte 45 min Tantra med afslutning. Efter 5 minutters noget der skulle forestille massage på rykken, blev jeg vendt om og så var det bare med at give udløsning hurtigst muligt. der var ingen Tantra eller body massage og du måtte knap nok røre hende. Efter 17 minutter stod jeg på gaden igen jeg kan på ingen måde anbefale et besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Don p 5 Skrevet 17. Maj, 2023 Teksten i annoncen har intet med det der sker at gøre og billederne er falske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Linden 17 Skrevet 17. Maj, 2023 Don p skrev, for 2 minutter siden: Har lige været på besøg Det er den dårligste oplevelse ever Bestilte 45 min Tantra med afslutning. Efter 5 minutters noget der skulle forestille massage på rykken, blev jeg vendt om og så var det bare med at give udløsning hurtigst muligt. der var ingen Tantra eller body massage og du måtte knap nok røre hende. Efter 17 minutter stod jeg på gaden igen jeg kan på ingen måde anbefale et besøg Don p skrev, for 4 minutter siden: Har lige været på besøg Det er den dårligste oplevelse ever Bestilte 45 min Tantra med afslutning. Efter 5 minutters noget der skulle forestille massage på rykken, blev jeg vendt om og så var det bare med at give udløsning hurtigst muligt. der var ingen Tantra eller body massage og du måtte knap nok røre hende. Efter 17 minutter stod jeg på gaden igen jeg kan på ingen måde anbefale et besøg Så må jeg sige. Jeg fik alt min tid. Måtte også røre hende. Men igen. Det var ikke noget særligt. Men en smuk dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DipStick 41 Skrevet 2. Juni, 2023 Jeg lod mig friste forbi i går, og det var ikke noget der gentager sig. Stedet i Odense ligget på et meget trafikeret hjørne med lyskryds. Det tog lang tid og noget SMS inden hun åbnede døren, så myldretidstrafikanterne fik rig lejlighed til at besigtige en halvliderlig DipStick. Hun er en dejlig kvinde med en god fyldig røv, kraftige lår og store babser. Ansigtet er på det jævne. Det er ikke hende på billederne, Hun er spansk, ikke dansk Da jeg kom ind kunne jeg ikke få de 45 min der var aftalt, men kun 30..... hmmm. Efter to minutters massage begyndte hun at sutte. Vådt og grundigt, og så på med en ragnfrakke. Desværre overøste hun både sit eget indre og min sjover med glidecreme, Sammen med manglende spændstighed i fødselskanalen og gummimanden gjorde det oplevelsen meget ligegyldig. Jeg endte med at spille sjoveren af på hendes i øvrigt flotte patter. Herefter ville hun gerne af med mig. Jeg spurgte hende til noget mere massage, og fik da også 1,5 minuts oliepåføring på ryggen, og så tog hun tøjet på igen. Uden mulighed for mere hygge forlod jeg stedet igen efter et par og tyve minutter. Jeg kommer ikke igen, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg