gamlingen 298 Skrevet 17. Maj, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/341099 Har i dag besøgt Lunah i Hadsten. Hun er utrolig sød og er en flot pige (og med en go røv som man siger). Tog imod i rigtig fræk lingeri, med adgang til de vigtige steder (alligevel blev " sagen" sammen med de selvsiddende strømper taget af ca halvvejs) Hun kysser gerne og hun er god til det. Efter at have varmet lidt op med Lunahs favorit kys (og kram), blev det brysternes tur til opmærksomhed med kys og sut. Jeg kravlede længere ned og gav inderlårene lidt opmærksomhed, inden jeg nåede frem til hendes flotte og frække fisse med de synlige skamlæber. Mums den var dejlig at lade sin tunge boltre sig i og på, uden hun ligefrem fik orgasme tror jeg da hun nød det. Lunah sagde i hvert fald det var dejligt det jeg gjorde (Lunah er rigtig god til at holde øjenkontakt, det er jeg så knap så meget). Tiden var kommet til kondomet og Lunah gled ned over min pik. Må nok sige som andre har skrevet, hun er godt nok stram og det er jo altid dejligt at mærke om sin pik. vi gik videre til det anale (der er hun også stram) og siddende over hende kom jeg udover maven på hende. Lunah helt sikkert et besøg der skal gentages Lunah tak for dit store arbejde med at gøre besøget ved dig i dag muligt Vi ses lige pludselig igen Redigeret 17. Maj, 2023 af gamlingen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lunah 19 Skrevet 17. Maj, 2023 Åhhhhh 1000 tak for den super fine og meget detaljeret anmeldelse.... Det var jo en sand fornøjelse at have besøg af dig... som du ved. Skal der 2 til tango... Det var hele umagen værd... lige et lille puslespil.. som alligevel endte med at gå op Håber snart vi ses igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 298 Skrevet 17. Maj, 2023 Du er sød ved en gammel mand, dejlige "tøs" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den lille buk 62 Skrevet 18. Maj, 2023 gamlingen skrev, for 11 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/341099 Har i dag besøgt Lunah i Hadsten. Hun er utrolig sød og er en flot pige (og med en go røv som man siger). Tog imod i rigtig fræk lingeri, med adgang til de vigtige steder (alligevel blev " sagen" sammen med de selvsiddende strømper taget af ca halvvejs) Hun kysser gerne og hun er god til det. Efter at have varmet lidt op med Lunahs favorit kys (og kram), blev det brysternes tur til opmærksomhed med kys og sut. Jeg kravlede længere ned og gav inderlårene lidt opmærksomhed, inden jeg nåede frem til hendes flotte og frække fisse med de synlige skamlæber. Mums den var dejlig at lade sin tunge boltre sig i og på, uden hun ligefrem fik orgasme tror jeg da hun nød det. Lunah sagde i hvert fald det var dejligt det jeg gjorde (Lunah er rigtig god til at holde øjenkontakt, det er jeg så knap så meget). Tiden var kommet til kondomet og Lunah gled ned over min pik. Må nok sige som andre har skrevet, hun er godt nok stram og det er jo altid dejligt at mærke om sin pik. vi gik videre til det anale (der er hun også stram) og siddende over hende kom jeg udover maven på hende. Lunah helt sikkert et besøg der skal gentages Lunah tak for dit store arbejde med at gøre besøget ved dig i dag muligt Vi ses lige pludselig igen Lyder dejligt. Må man give hende finger eller er hun en af dem der ikke vil have det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 18. Maj, 2023 Lunah er virkelig lækker. Autentisk og meget levende. Har mødt hende i Vojens for et års tid siden. Håber at se hende igen i det sydlige Jylland. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 298 Skrevet 18. Maj, 2023 Den lille buk skrev, for 3 timer siden: Lyder dejligt. Må man give hende finger eller er hun en af dem der ikke vil have det? Ja jeg måtte i hvert fald 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg