hjlarsen 35 Skrevet 19. Maj, 2023 Hej alle Er der en eller nogen der kan anbefale en pige omkring Frederikshavn - Sæby, hun skal som minimum snakke engelsk, også gerne petit. Jeg har søgt efter anmeldelse her på eroguide men har ikke rigtig været heldig Regards Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 19. Maj, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/365503 Vanessa er i Præstbro i nærheden af Sæby - ikke helt så petit mere som på billederne rent vægtmæssigt, men stadigvæk de skønneste blå øjne, hendes engelsk upåklageligt og hun yder en dejlig oplevelse efter min mening God weekend Redigeret 19. Maj, 2023 af Klinge . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 19. Maj, 2023 Har du besøgt hende der?, Hvis ja, stedet sådan bare lidt diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klinge 181 Skrevet 19. Maj, 2023 Ja, har besøgt hende og andre gp'er på adressen - nu er Præstbro en meget lille by, så sikker på folk ved hvad er foregår i huset, en sidegade til "hovedgaden" - men da jeg ikke kender nogen der, så er jeg ligeglad Der er fin parkering ca 30 m overfor huset, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 35 Skrevet 19. Maj, 2023 Ok, hun ser knald godt ud må man sige, ligner dog at nogen af billederne er blevet photoshoppet en smule. Men hvis der ikke kommer andre bud må det være hende jeg skal prøve af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg