Hop til indhold

Recommended Posts

Guest AndersJ

Anmeldt flere gange herinde. Brug evt søgefunktionen og du vil finde uddybende anmeldelser. Helt kort er der mange der synes hun er absolut fantastisk :) har ikke selv besøgt hende desværre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for gode input. Leder efter nogle som ikke er trimmet, men helt naturlige. For mig er det bare sådan en voksen kvinde skal se ud, og jeg ønsker ingen debat om det her. Tak til admin for at slette indlæg. :)

Er der andre gode forslag? Jasmin kender jeg som nævnt, og benytter gerne lejligheden til at anbefale hende.

God dag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
nielst skrev, den 24.5.2023 at 08:31:

Tak for gode input. Leder efter nogle som ikke er trimmet, men helt naturlige. For mig er det bare sådan en voksen kvinde skal se ud, og jeg ønsker ingen debat om det her. Tak til admin for at slette indlæg. :)

Er der andre gode forslag? Jasmin kender jeg som nævnt, og benytter gerne lejligheden til at anbefale hende.

God dag.

Frdk er naturlig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tarzan10 skrev, for 23 timer siden:

Frdk er naturlig

Tusind tak!

Fandt frem til dette link

https://annoncelight.dk/showad/387643

som pt ikke er helt aktuelt, men hold da op nogle dejlige billeder, lækker kvinde!

Personligt har jeg fået en dejlig kæreste, så må hellere holde mig på måtten ( altså hendes måtte ;-)) men tak alligevel, - også for lige at live tråden op. Kunne være interessant at høre om der er flere derude.

God dag.

Nt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Tarzan10 skrev, for 23 timer siden:

Frdk er naturlig

Men tilbyder hun ikke kun gb? Da jeg spurgte om hun kun mødes alene i et andet tidsrum, var det ikke muligt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...