Guest sexes Skrevet 22. Maj, 2023 Nami har røv og patter som jeg aldrig før har oplevet med en thai pige, ægte foto, hun snakker engelsk, hun var sød, og vil gerne gør en glad. Hun slikkede også mine kugler på et tidspunkt, det endeligt meget rart når de også får lidt opmærksom. Stedet er ikke i en thai butik, men lejlighed, med elevator vilket er meget rart så man ikke bliver så forpustet. https://annoncelight.dk/showad/372053 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai-fan 567 Skrevet 22. Maj, 2023 (edited) "Noget til både gården og gaden" er vist et passende udtryk her. Flot kvinde. Ville ønske, at jeg boede i Aalborg (eller i hvert fald lige havde en undskyldning for at komme forbi)... Redigeret 22. Maj, 2023 af Thai-fan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1419 Skrevet 22. Maj, 2023 Uuuh....Hun må gerne skynde at indfinde sig i Odense snart 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pølsemanden Skrevet 23. Maj, 2023 Hun deler lejlighed med Thai Nina og de rejser ifølge Nina til Frederikshavn omkting 1. juni. Preeye, der tidligere delte med Nina, er åbenbart rejst videre og erstattet af Nami. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 66 Skrevet 24. Maj, 2023 Nina er rigtig god med dejlige tunge kys. Mon Nami er lige så god? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest sexes Skrevet 1. Juni, 2023 Synes det ærgerligt at start prisen er ændret til 1000. Hun arbejder kun i København og Aalborg fortalte hun, men det kan jo være at det også ændrer sig med tiden, ligesom hendes navn. Jeg kysser ikke, så kan ikke hjælpe med den info. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg