Nv Herre 25 Skrevet 23. Maj, 2023 Hej Folkens. Nogen der ved om hun stadig er aktiv ? https://annoncelight.dk/showad/261449 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 23. Maj, 2023 Åhhhh ja, hun er en dejlig liderlig kvinde Tror desværre ikke hun er aktiv mere Har haft mange gode stunder mellem hendes ben, bare lidt øv med hunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 23. Maj, 2023 Otte skrev, for 11 minutter siden: Åhhhh ja, hun er en dejlig liderlig kvinde Tror desværre ikke hun er aktiv mere Har haft mange gode stunder mellem hendes ben, bare lidt øv med hunden Hunden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 23. Maj, 2023 Ja, sidst jeg besøgte hende havde hun en hund, den elskede kontakt, var rigtig sød, men også lidt generende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 24. Maj, 2023 Otte skrev, for 12 timer siden: Ja, sidst jeg besøgte hende havde hun en hund, den elskede kontakt, var rigtig sød, men også lidt generende Den er væk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nv Herre 25 Skrevet 24. Maj, 2023 Hvad mener du med "den er væk". Har du kontakt til/med hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 24. Maj, 2023 Hun har skiftet hunden ud med en grøn øgle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 30. Maj, 2023 Hedonis skrev, den 24.5.2023 at 14:44: Hun har skiftet hunden ud med en grøn øgle Pas på du ikke får advarsler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nv Herre 25 Skrevet 13. Januar Jeg var forbi før jul. Stadig ualmindelig fræk og sexet så fuglene synger. Hun har meget travlt, bla med arbejde så det er desværre meget svært at få en aftale. Men prøv, og pas nu godt på hende. Hun er helt sin egen, nærmest en gudinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg