Hop til indhold
Gæst

Toftegårdsvej - Vejle

Recommended Posts

Gæst

Havde valgt at ligge vejen forbi Toftegårdsvej ved Vejle hvor Malene og hendes veninde var på vagt.

Jeg valgte hendes veninde "Lise" en blondine på ca. 45 med gode store bryster "hjulpet lidt" og ellers en lækker lille krop. Valgte Coctail med gensidig fransk - dansk til 900,-

Hjalp hende af med tøjet stående hvor vi nussede og krammede og kyssede - derefter over til sengen hvor jeg startede med at slikke hende godt og grundigt. Hun faker ikke og kunne ved lidt god og blid tunge behandling blive godt fugtig og blive godt stakåndet. Fik lov at slikke hende godt og grundigt hvorefter hun tog over - først med hand så kondom på med mund. Hendes franske var ikke det bedste jeg har prøvet men ok.

Så satte hun sig op og red mig - langsomt og koncentreret og helt ibund og rotere ind imellem - fedt at mærke en varm kvindrøv og lår samtidig med at man har pikken helt i bund. Sluttede af med Doggy style hun har er god rund røv - som også tager Græsk - det må jeg prøve næste gang hun er der.

Alt ialt en fed oplevelse - GFE og ikke noget med at kigge på stopuret.

Stedet ligger ude på landet 3 min. kørsel fra transport centeret nord for vejle - de annoncerer i EB ellers ring på 75800506

Det er normalt 30+ kvinder der er der men ikke ringere af den grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...