Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt Natalie en del gange i nogen år. Hun er en smuk sort pige. Hun har store naturlige bløde babser. Man kan ikke have så store bryster uden et par kilo men hun virker ikke overvægtig. Hun har et pænt ansigt med et blødt udtryk og varme rolige øjne. Hun har et karibisk look. Forholdsvis høj, vel 1,80. Hun har altid langt lyst hår (måske extensions) og det klæder hende.

Hun er ikke så udadvendt som nogen latinaer er, men hun er sød og jeg føler mig altid velkommen. Nu har vi så også været sammen nogen gange.

Tror ikke det er hende på billederne men babserne og hendes krop ligner meget godt. Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror nok at annoncen for Nancy også er hende. Kan i hvert fald genkende de billeder og navnet Nancy. Drop gerne en kommentar hvis i besøger Nancy og det skulle vise sig at være en anden pige end beskrevet foroven.

https://annoncelight.dk/showad/334088

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan nogen sige noget om hvilke ydelser hun nærmere bestemt tilbyder?

Kysser hun? Tungekys? Er SF inkl. som standard? Hvad koster en alm. time egtl? 

Jeg HADER virkelig når man skal hive alle oplysninger ud. I stedet for at det jo kunne være så nemt, hvis de bare stod i annoncen. Grænseløst irriterende IMO. 

Når det er sagt, så har jeg endnu til gode at dyrke sex med en rigtig frodig pige, hvor det bare er kæmpe patter og røv over det hele. Det lokker virkelig. Men det skal være een den elsker at kysse. Er nærmest mit eneste ufravigelige krav. Hvis hun ikke vil kysse lideskabeligt kan det hele bare være ligemeget.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Ebden_jj  Jeg gav 1000 for en halv time. SF er standard. Nej, beklager, hun kysser ikke og det er ikke GFE. Kender ikke hendes øvrige ydelser. Enig i at annoncen er meget sparsom. Hun taler engelsk, lidt mystisk hun ikke har gjort mere ud af annoncen.

Har du overvejet Mayra, hvis du gerne vil have former over det hele? Har ikke været der endnu så ved ikke om hun kysser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
latinas4ever skrev, den 24.5.2023 at 01:59:

Jeg har besøgt Natalie en del gange i nogen år. Hun er en smuk sort pige. Hun har store naturlige bløde babser. Man kan ikke have så store bryster uden et par kilo men hun virker ikke overvægtig. Hun har et pænt ansigt med et blødt udtryk og varme rolige øjne. Hun har et karibisk look. Forholdsvis høj, vel 1,80. Hun har altid langt lyst hår (måske extensions) og det klæder hende.

Hun er ikke så udadvendt som nogen latinaer er, men hun er sød og jeg føler mig altid velkommen. Nu har vi så også været sammen nogen gange.

Tror ikke det er hende på billederne men babserne og hendes krop ligner meget godt. Jeg er ikke 100% sikker men jeg tror nok at annoncen for Nancy også er hende. Kan i hvert fald genkende de billeder og navnet Nancy. Drop gerne en kommentar hvis i besøger Nancy og det skulle vise sig at være en anden pige end beskrevet foroven.

https://annoncelight.dk/showad/334088

Tak for en god anmeldelse @latinas4ever   :)

...hvordan jeg kan have overset denne interessante Latina, må stå hen i det uvise, men bedre sent end aldrig  :razz:

Er linket (annoncelight.dk) stadig den samme kvinde - nu i Tureby - som du besøgte i Ballerup @latinas4ever  ? Og ved du tilfældigvis, hvor hun kommer fra? Caribien eller Sydamerika? Er sproget spansk ?

Nancy er det hende her: 

https://annoncelight.dk/showad/380121

De indbydende, lækre og smukke billeder er ikke af Nancy - desværre. Billederne er af Kylie en toplækker og super sexet fransk model: 

https://www.xx-cel.com/models/kylie

/ Cruise 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager det sene svar, @Cruise . Jeg har ikke haft mulighed for at være aktiv i et par uger. Håber snart jeg kan få gang i anmeldelser og den slags.

Jeg tror faktisk ikke hun er latina. Tror nok hun blot har familiemæssige aner til karibien. Det er nogen år siden jeg spurgte. Hun taler engelsk.

Jeg nåede at se billederne før hun forsvandt. Det er ikke helt de samme billeder. Men tror alligevel det er hende.

Hmmm, jeg mistænker at Nancy blot er en måde at få flere kunder på. Ikke den fedeste strategi. Hendes bryster er dog lige så store som Kyles. Nogen piger kunne altså virkelig have gavn af at optimere deres salgsfunnel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...