Søren Hansen 2 Skrevet 25. Maj, 2023 Hej Er der nogen der har besøg hende i Slagelse https://annoncelight.dk/showad/358998 er der nogen steder der er et godt besøg værd med lidt mere ind kun massage i Slagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 25. Maj, 2023 Link på annoncen fører til Næstved. Og den adresse kender jeg til. Så må være piger i samme stil tænker jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 25. Maj, 2023 frddblk skrev, for 44 minutter siden: Link på annoncen fører til Næstved Kan du ikke lige forklare ?? i annoncen finder jeg slet ikke Næstved nævnt, eller et link der "fører til Næstved"....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 945 Skrevet 25. Maj, 2023 Gløden skrev, for 13 minutter siden: Kan du ikke lige forklare ?? i annoncen finder jeg slet ikke Næstved nævnt, eller et link der "fører til Næstved"....... Linket nederst i annoncen fører lige præcis til Næver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 25. Maj, 2023 Dinner_at_the_y skrev, for 3 minutter siden: Linket nederst i annoncen fører lige præcis til Næver. frddblk skrev, 1 time siden: Link på annoncen fører til Næstved. Aaaarhhhhh, NU er jeg med, havde ikke lige opfattet det Tak @Dinner_at_the_y 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 25. Maj, 2023 Dinner_at_the_y skrev, for 21 minutter siden: Linket nederst i annoncen fører lige præcis til Næver. Ja men hun er i Slagelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 27. Maj, 2023 Søren Hansen skrev, den 25.5.2023 at 09:06: er der nogen steder der er et godt besøg værd med lidt mere ind kun massage i Slagelse De giver alle ekstra, nogle mere end andre. Hos Reya og Fharsai får du du tillige god massage med i købet. Den nye kender jeg ikke endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 27. Maj, 2023 Søren Hansen skrev, den 25.5.2023 at 09:06: er der nogen steder der er et godt besøg værd med lidt mere ind kun massage i Slagelse De giver alle ekstra, nogle mere end andre. Hos Reya og Fharsai får du du tillige god massage med i købet. Den nye kender jeg ikke endnu 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 27. Maj, 2023 Lyder godt ☺️ hun ser godt ud hende der har Fhasai .. har hun ekstra ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 1. Juni, 2023 Må se om jeg kan få tid et af stederne i dag .. men lidt øv der ingen der kender den nye eller ikke vil sige noget .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 542 Skrevet 1. Juni, 2023 Søren Hansen skrev, for 4 timer siden: .. men lidt øv der ingen der kender den nye eller ikke vil sige noget .. Hun er kendt, husker teksten fra annoncen "Kun gentlemen det er du ikke". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars40 727 Skrevet 1. Juni, 2023 Hun også har været i huset i Fuglebjerg for nogle år siden, og bestemt en sød og smuk pige 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 2. Juni, 2023 Milner skrev, for 16 timer siden: Hun er kendt, husker teksten fra annoncen "Kun gentlemen det er du ikke". Kommer fra en der selv spørger om nogen kender på en anden pige .. du er da en klaphat ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 2. Juni, 2023 Lars40 skrev, for 14 timer siden: Hun også har været i huset i Fuglebjerg for nogle år siden, og bestemt en sød og smuk pige Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 2. Juni, 2023 Søren Hansen skrev, for 5 timer siden: Kommer fra en der selv spørger om nogen kender på en anden pige .. du er da en klaphat ! Du misforstår fuldstændigt og aldeles @Milner tror jeg. Søren Hansen skrev, for 5 timer siden: "Kun gentlemen det er du ikke". er ikke myntet på dig, men det er Milner der husker denne pasus fra en annonce han formentlig tidligere har set....... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 2. Juni, 2023 Gløden skrev, for 3 timer siden: Du misforstår fuldstændigt og aldeles @Milner tror jeg. er ikke myntet på dig, men det er Milner der husker denne pasus fra en annonce han formentlig tidligere har set....... Okay .. så er har han en undskylding 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 542 Skrevet 2. Juni, 2023 Søren Hansen skrev, for 48 minutter siden: Okay .. så er har han en undskylding Tak.. Ja, det var det jeg mente, - jeg husker formuleringen fra en annonce der har været på i meget lang tid.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 2. Juni, 2023 Man vil jo bare godt hører lidt om de søde piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 3. Juni, 2023 Lars40 skrev, den 1.6.2023 at 18:36: Hun også har været i huset i Fuglebjerg for nogle år siden, og bestemt en sød og smuk pige @Lars40 var hendes serviceniveau på højde med de andre piger fra samme hus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 3. Juni, 2023 Lars40 skrev, den 1.6.2023 at 18:36: Hun også har været i huset i Fuglebjerg for nogle år siden, og bestemt en sød og smuk pige Hvad navn gik hun under der? Hvis du kan huske det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 7. Juni, 2023 frddblk skrev, den 3.6.2023 at 13:49: Hvad navn gik hun under der? Hvis du kan huske det. Navn på hende derude og var hun frisk på mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 8. Juni, 2023 Søren Hansen skrev, den 7.6.2023 at 11:37: Navn på hende derude og var hun frisk på mere Jeg har søgt lidt på en tidligere tråd jeg har skrevet i, og hun hed Anna / Anne. Men de skifter jo nogen gange navnene. https://www.eroguide.dk/forum/topic/144256-%C2%A0thaimassage-slagelse-n%C3%A6stved-fuglebjerg/?tab=comments#comment-1330576 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hooot 11 Skrevet 9. Juni, 2023 Hej jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle hvor i Slagelse hun kan mødes , og jeg kan se hun skriver i annoncen no sex men hvad med naked boddy massage og hj eller bj er det en ydelse hun tilbyder . Håber der er en der kan hjælpe mig kunne være spændende at besøge hende god dag til alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søren Hansen 2 Skrevet 10. Juni, 2023 frddblk skrev, den 8.6.2023 at 11:49: Jeg har søgt lidt på en tidligere tråd jeg har skrevet i, og hun hed Anna / Anne. Men de skifter jo nogen gange navnene. https://www.eroguide.dk/forum/topic/144256-%C2%A0thaimassage-slagelse-n%C3%A6stved-fuglebjerg/?tab=comments#comment-1330576 Takke for info ! Kender du til andre steder i Slagelse ..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg