Hop til indhold
cbt_guy

Sommersjov fra dkwebcam

Recommended Posts

Hej 

Er der nogen der privat kender eller har erfaringer med sommersjov inde fra dkwebcam? Mener hun hed goodtimes tidligere 

Hun er super fræk og har indtrykket af at hun gerne vil mødes privat til leg, men må selvfølgelig ikke bryde reglerne på sigtet??

Del dette indlæg

Link til indlæg
cbt_guy skrev, for 2 timer siden:

Hej 

Er der nogen der privat kender eller har erfaringer med sommersjov inde fra dkwebcam? Mener hun hed goodtimes tidligere 

Hun er super fræk og har indtrykket af at hun gerne vil mødes privat til leg, men må selvfølgelig ikke bryde reglerne på sigtet??

Jeg tror næppe at du kommer til at møde hende udenfor dkwebcam.dk Da Denice og hendes team kører IRL møder benhårdt. Så tror ikke sommersjov vil risikere at blive bannet fra sitet og miste 2460kr i timen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
SnowmanDK skrev, for 22 timer siden:

Jeg tror næppe at du kommer til at møde hende udenfor dkwebcam.dk Da Denice og hendes team kører IRL møder benhårdt. Så tror ikke sommersjov vil risikere at blive bannet fra sitet og miste 2460kr i timen 

Hvor har du det til fra?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
SnowmanDK skrev, den 27.5.2023 at 16:29:

Hvor kommer 2460 kroner i timen fra :D? Det var saftsuseme specifikt! :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 2 timer siden:

Hun har en minutpris på 41 kr. 41*60=2460 :)@SnowmanDK glemmer vist at DKwebcam tager cirka halvdelen, så det er nok nærmere 1200-1300 for 60 minutters webcam.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Sliksen skrev, Lige nu:

Hun har en minutpris på 41 kr. 41*60=2460 :)@SnowmanDK glemmer vist at DKwebcam tager cirka halvdelen, så det er nok nærmere 1200-1300 for 60 minutters webcam.

Aaaah ! Tak for forklaringen til de bagerste rækker :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miley4pleasure skrev, for 2 timer siden:

Sommersjov tager for privat chat 41kr pr min. 41kr x 60min = 2460 Men jeg havde glemt Dkwebcam´s afgift Så minus afgift til siden så bliver det 1476kr i timen

Hvis Sommersjov i den private chat også har fået personen der privat chat med hende til også at vise sig selv på cam og deler sin lyd med Sommersjov. Så bliver det pr. min 41+10+11,95= 62,95kr pr min. Minus afgift er det så 37,77kr pr min og i timen er det 2266,20kr til hende selv for en times arbejde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
SnowmanDK skrev, for 2 minutter siden:

Sommersjov tager for privat chat 41kr pr min. 41kr x 60min = 2460 Men jeg havde glemt Dkwebcam´s afgift Så minus afgift til siden så bliver det 1476kr i timen

Hvis Sommersjov i den private chat også har fået personen der privat chat med hende til også at vise sig selv på cam og deler sin lyd med Sommersjov. Så bliver det pr. min 41+10+11,95= 62,95kr pr min. Minus afgift er det så 37,77kr pr min og i timen er det 2266,20kr til hende selv for en times arbejde

Det er da bestemt ikke dårligt for en time :D nå afstikker men tak for forklaringen begge 2 <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Sliksen skrev, for 56 minutter siden:

Jeg er rimeligt sikker på, at det ikke kan regnes ud på den måde, men okay... tak for info :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 28.5.2023 at 18:49:

Du glemmer vist at der ikke nødvendigvis er kunder i hele timen, og at pigen bruger en masse tid i gratis chat for at lokke kunder til privat chat….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Liv skrev, for 52 minutter siden:

Du glemmer vist at der ikke nødvendigvis er kunder i hele timen, og at pigen bruger en masse tid i gratis chat for at lokke kunder til privat chat….

Ej Liv, skal du nu igen komme og forvirre en god fordom med fakta???  Man skal satme passe på med at lufte fordomme herinde, når de let bliver skudt ned!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Ja, men pr. påbegyndt minut pris på 24,6kr er da også okay. Pigen kan også tjene en del når hun er offline. Hvis hun har gjort private shows tilgængelige eller har uploadet shows. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 1 time siden:

Ja, men pr. påbegyndt minut pris på 24,6kr er da også okay. Pigen kan også tjene en del når hun er offline. Hvis hun har gjort private shows tilgængelige eller har uploadet shows. 

Det er altså ingen guldgrube, du drømmer ikke om, hvor mange der aldrig når længere end til gratis chat….. og hvor meget tid man skal bruge på det…..

Del dette indlæg

Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 28.5.2023 at 19:49:

Hvis og hvis min mor var en traktor…

Elsker disse teoretiske udregninger. 

Naturligvis er der ikke kunder hvert minut og sekund ligesom en del nok ‘skynder sig’ og der derfor må gå megen tid med at klæde sig på igen. 

Men ja, lidt uploade salgsvideoer og 18,5 timers arbejdsuge af 2266,20 kroner vil give en månedsindtægt på: 

167.698 kroner og 80 øre 

Og en årsindtægt på 

2 millioner og 12 tusinde og 385 kroner og 60 øre

(faktisk mere da alle mdr jo har mere end 4 uger og 28 dage, men ok, pigebarnet har vel også fortjent et bette hvil på månedens sidste 2-3 dage). 

Flere af disse piger tak; betaler de skat kan vi da snart finansiere både NATO krav og velfærdsstat 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...