McMullen 1 Skrevet 27. Maj, 2023 Hej gutter En dansk kvinde (?) har oprettet en profil på https://annoncelight.dk/showad/372358 Det ser tilforladeligt ud alt sammen. Både tekst og billeder tilsyneladende i orden. Jeg kan dog på det kraftigste advare imod at I henvender jer til vedkommende. Jeg skrev til hende for at høre om muligheden for et besøg, dog uden at booke et specifik tidspunkt. Senere henvender hun sig med en tekst om, at jeg er udeblevet fra aftalen og skylder flere tusinde kr. som hun truede med ville blive inddrevet ved inkasso såfremt jeg ikke betalte. Fuldstændig sindssygt. Jeg skrev at hun kunne glemme det. Og skriver nu for at advare jer. Pas på jer selv derude. Der er brodne kar i mellem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 27. Maj, 2023 McMullen skrev, for 2 minutter siden: Pas på jer selv derude. Der er brodne kar i mellem. Du kan tage det helt roligt...det er det samme taberscam de laver igen og igen.....læs her: 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 27. Maj, 2023 (edited) McMullen skrev, for 3 timer siden: inddrevet ved inkasso Så kender hun/han vist ikke reglerne for inkasso/fogedret mm. Der skal foreligge skrifligt dokument på gæld. Adskillige korrekt adviseret rykkerskrivelsers osv osv. før at der overhovedet kan oprettes en sag. Men træls de prøver med det scam gang på gang. Redigeret 27. Maj, 2023 af SweetMilf6630 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 27. Maj, 2023 https://www.180.dk/nummer/50375969 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamsjæl 0 Skrevet 5. Juni, 2023 GIANT COCK skrev, den 27.5.2023 at 16:45: Du kan tage det helt roligt...det er det samme taberscam de laver igen og igen.....læs her: Havde samme oplevelse som dig, jeg skrev med hende "dem " i aftes, skrev så i morgens kl tidlig at jeg takkede nej , fik så en besked om at jeg havde til kl 1200 at betale, ellers ville det få konsekvenser, har selvfølgelig ikke betalt de 5350 og gør det hellere ikke, de har jo både navn og adresse, men forventer ikke at høre mere fra dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg