Hedonis 888 Skrevet 28. Maj, 2023 (edited) Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. Nogen erfaringer med hende? Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex Redigeret 28. Maj, 2023 af Hedonis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 28. Maj, 2023 Hedonis skrev, for 4 minutter siden: Denne annonce vakte min interesse. Har skrevet og fået hurtigt svar på sms. Nu er jeg blot noget usikker på mange af de annoncer, hvor det ser helt klart ud til at være danske piger og man skriver sammen på dansk. Ved fremmøde er det så alligevel en anden og ikke dansk kvinde. Nogen erfaringer med hende? Hvis det holder som annoncen lover, kommer jeg til at besøge hende. Bare den måde det er beskrevet på sidst i annoncen tyder på en perfekt blanding af intense kropsberøringer og langsom sex https://www.eroguide.dk/forum/topic/169671-rikke-tantra-vejle/?tab=comments#comment-1511119 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 28. Maj, 2023 Hej Hvis du søger på ID på annoncen, så er der andre der har besøgt hende, hun er ikke Dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 28. Maj, 2023 Tak for hjælp @Le courvoisier Der er en anmeldelse som siger at det ikke var noget særligt, to andre negative - men en af disse med kun tre indlæg... Ser ud til at være slukket for den drøm! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg