Hop til indhold

Recommended Posts

Slagelse massage | Thai Smile Massage | Danmark (thaismile-slagelse.com)

Lokation: Holbækvej 19 nede bag ved huset

Jenny tog imod mig i døren og ledte mig kyndigt ind i et rum. Hun er en lille lækker kvinde med masser af smil. :D Jeg følte mig meget velkommen. Vi kom hurtigt i snak og fandt ud af, at jeg var liderlig nok til, at ville mere end den først aftalte tantra-massage (1 time) alene og gerne ville have sex med den dejlige Jenny også :P

Vi aftalte en pris (den holder jeg for mig selv) og så begyndte hyggen og grin og udveksling af fjollerier samt både sex og tantra.
Jenny har de mest berøringsvenlige brystvorter på nogle lækre små bryster, som jeg længe har set. Og så er der missen, den er stram nok til at lægge så meget pres på min stive pik, at der skulle holdes tilbage. Jenny kan lide at ride, og er god til det - det så jeg tydeligt. Hun har dog svært ved at holde tempo, når jeg så samtidig ville ordne hendes brystvorter, og det fik vi en god griner over. Samt at ordet pik betyder noget helt helt andet på thai... :lol:

Jeg fik en skyller, da vi var færdige, og vi kunne næsten ikke blive færdige med at fjolle og grine, så jeg kunne komme ud af døren og sige farvel.

Jeg anbefaler Jenny, og kommer gerne igen

Redigeret af Gråskæg42
stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 28.5.2023 at 17:00:

Slagelse massage | Thai Smile Massage | Danmark (thaismile-slagelse.com)

Lokation: Holbækvej 19 nede bag ved huset

Jenny tog imod mig i døren og ledte mig kyndigt ind i et rum. Hun er en lille lækker kvinde med masser af smil. :D Jeg følte mig meget velkommen. Vi kom hurtigt i snak og fandt ud af, at jeg var liderlig nok til, at ville mere end den først aftalte tantra-massage (1 time) alene og gerne ville have sex med den dejlige Jenny også :P

Vi aftalte en pris (den holder jeg for mig selv) og så begyndte hyggen og grin og udveksling af fjollerier samt både sex og tantra.
Jenny har de mest berøringsvenlige brystvorter på nogle lækre små bryster, som jeg længe har set. Og så er der missen, den er stram nok til at lægge så meget pres på min stive pik, at der skulle holdes tilbage. Jenny kan lide at ride, og er god til det - det så jeg tydeligt. Hun har dog svært ved at holde tempo, når jeg så samtidig ville ordne hendes brystvorter, og det fik vi en god griner over. Samt at ordet pik betyder noget helt helt andet på thai... :lol:

Jeg fik en skyller, da vi var færdige, og vi kunne næsten ikke blive færdige med at fjolle og grine, så jeg kunne komme ud af døren og sige farvel.

Jeg anbefaler Jenny, og kommer gerne igen

Jeg har forsøgt at kontakte Thai Smile i dag på deres mobilnummer - det som man finder på deres hjemmeside. Svaret var at deres butik er lukket, og at der ikke tilbydes noget på Holbækvej. Hvordan kontaktede du Jenny? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hotzam skrev, for 23 timer siden:

Jeg har forsøgt at kontakte Thai Smile i dag på deres mobilnummer - det som man finder på deres hjemmeside. Svaret var at deres butik er lukket, og at der ikke tilbydes noget på Holbækvej. Hvordan kontaktede du Jenny? 

Hvilket nummer ringede du på - de har skiftet nummer, fandt jeg ud af :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gråskæg42 skrev, den 30.5.2023 at 16:37:

Hvilket nummer ringede du på - de har skiftet nummer, fandt jeg ud af :)

Nu har jeg søgt lidt rundt efter information omkring thai massage i Slagelse. Og selvom de fleste nævner Thai Smile på Holbækvej, så virker det som om, at man ikke rigtig kan få kontakt til dem. Eller man bliver henvist til Smedegade, og en helt almindelig omgang massage. Er der nogen der kan være behjælpelig her? For jeg er på udkig efter en lidt mere 'interessant' omgang massage. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mixmeister skrev, den 3.6.2023 at 17:23:

Nu har jeg søgt lidt rundt efter information omkring thai massage i Slagelse. Og selvom de fleste nævner Thai Smile på Holbækvej, så virker det som om, at man ikke rigtig kan få kontakt til dem. Eller man bliver henvist til Smedegade, og en helt almindelig omgang massage. Er der nogen der kan være behjælpelig her? For jeg er på udkig efter en lidt mere 'interessant' omgang massage. 

Jeg spørger aldrig efter sex - kun massage og når jeg er der, indleder jeg forhandlinger, hvis jeg vil mere end massage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var hos thai smile i dag for første gang i mit liv.

Kontaktede dem på nummeret der står på Facebook. Både SMS virker. Mutter tog imod og hun hentede så Nina. Sådan og kærlig kvinde. Frisk, masser af fjol og hvad der ellers kan komme ud af den slags.

Kommer sikkert igen en anden dag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej 

jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle mig om det nye sted Thaismile er flyttet til , vil rigtig gerne vide om der gives massage i lukkede rum eller om det er med forhæng imellem briksene , kunne også være spændende at høre om hvilke piger der er hos thai smile nu eventuelt ca alder og hvordan massagen og det eventuelle ekstra er , og hvad de tilbyder , måske btb og om man må røre samtidig , måske bruge fingre i missen og så videre 

håber der er nogle der kan hjælpe 

god aften til alle 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hooot skrev, for 3 timer siden:

Hej 

jeg vil høre om der er nogle der kan fortælle mig om det nye sted Thaismile er flyttet til , vil rigtig gerne vide om der gives massage i lukkede rum eller om det er med forhæng imellem briksene , kunne også være spændende at høre om hvilke piger der er hos thai smile nu eventuelt ca alder og hvordan massagen og det eventuelle ekstra er , og hvad de tilbyder , måske btb og om man må røre samtidig , måske bruge fingre i missen og så videre 

håber der er nogle der kan hjælpe 

god aften til alle 

Kan fortælle at det er enerum med rigtige vægge. Ikke små, men faktisk okay størrelse. Hvilke ydelser du kan forvente afhænger af hvem du møder og sikkert også lidt kemi. Jeg selv var heldig og måtte det hele...

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 2 timer siden:

Kan fortælle at det er enerum med rigtige vægge. Ikke små, men faktisk okay størrelse. Hvilke ydelser du kan forvente afhænger af hvem du møder og sikkert også lidt kemi. Jeg selv var heldig og måtte det hele...

Tusinde tak for info , glad for at høre det er rum der er på stedet , har du været der mere en den ene gang du har skrevet om før i denne tråd , og kan/ vil du fortælle lidt mere om Nina du mødte , måske ca alder udseende og var hun glat eller natur ,bryster naturlige eller kunstige , og var priserne standart eller ?  håber du har lyst til at dele din oplevelse lidt mere , jeg skal selv til det Vestsjællandske i løbet af et par uger og har tænkt på et besøg hos Thaismile , kunne derfor være spændende og vide lidt mere , inden jeg besøger dem , selvfølgelig ikke sikkert at hverken Nina eller Jenny som er omtalt af trådstarter stadig er hos Thaismile 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hooot skrev, for 12 timer siden:

håber du har lyst til at dele din oplevelse lidt mere

Bestemt, men jeg gør det lidt forsigtig da de jo ikke reklamerer voldsomt med ydelser og priser. 

Prisen er som standard. Dog betalte jeg den ene/eneste gang først til sidst. Det er jo en tillidserklæring der vil noget. Da jeg så sad med sedlerne fremme hapsede hun så selv 200 kr ekstra end jeg havde forventet. Gad ikke at diskutere det, men hvis jeg kommer igen vil jeg klart afregne først.

Husker ikke helt om der var silikone eller ej, men mon ikke der har være det. Missen var glat og hun var som skrevet frisk og sød.

Grunden til at jeg ikke har været der siden er at jeg også gerne nyder nogle af de unge veltrimmede piger, og de tager jo også lidt tid at komme igennem. 

Jeg har prøvet en del gange på thai stederne at booke 30min fp og så 60 min almindelig massage. Det giver mere valuta for mine penge synes jeg.

Men giv det et skud og lav en anmeldelse. Ser frem til at læse den. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 44 minutter siden:

Bestemt, men jeg gør det lidt forsigtig da de jo ikke reklamerer voldsomt med ydelser og priser. 

Prisen er som standard. Dog betalte jeg den ene/eneste gang først til sidst. Det er jo en tillidserklæring der vil noget. Da jeg så sad med sedlerne fremme hapsede hun så selv 200 kr ekstra end jeg havde forventet. Gad ikke at diskutere det, men hvis jeg kommer igen vil jeg klart afregne først.

Husker ikke helt om der var silikone eller ej, men mon ikke der har være det. Missen var glat og hun var som skrevet frisk og sød.

Grunden til at jeg ikke har været der siden er at jeg også gerne nyder nogle af de unge veltrimmede piger, og de tager jo også lidt tid at komme igennem. 

Jeg har prøvet en del gange på thai stederne at booke 30min fp og så 60 min almindelig massage. Det giver mere valuta for mine penge synes jeg.

Skal nok lave et skriv om min oplevelse når jeg har været der , har du ca en alder på Nina , og du skriver du skal i gennem andre steder hvor der er unge veltrimmet piger der skal besøget , det lyder spændende , er det også i Slagelse området ? For så kunne det bestemt også have interesse at vide lidt om hvis du har lyst til at fortælle om hvor de kan mødes . kunne også være spændende hvis der er andre der kan byde ind med alder på de andre piger der er hos Thaismile ,

Del dette indlæg

Link til indlæg
hooot skrev, for 1 time siden:

ca en alder på Nina

Er lidt svært med de thaier. Formentlig omkring de 30 år.

De andre jeg nævner er almindelige gp fra nok mest Københavns området. 

Ikke for at være uhøflig, men mødes kommer kun til at ske at vi ses i døren et sted uden at vi så ved hvem hinanden er. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 1 time siden:

Er lidt svært med de thaier. Formentlig omkring de 30 år.

De andre jeg nævner er almindelige gp fra nok mest Københavns området. 

Ikke for at være uhøflig, men mødes kommer kun til at ske at vi ses i døren et sted uden at vi så ved hvem hinanden er. ;)

Tak for info , 

nu tror jeg du misforstod det jeg skrev det var de unge veltrimmet PIGER du skrev om der kunne være spændende at møde hi hi 

jeg vil glæde mig til at få en forhåbentlig skøn oplevelse hos thai smile , så må jeg jo finde ud af om jeg bare skal bestille og lade dem vælge hvem min massør bliver eller jeg skal spørge efter Nina eller måske Jenny ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
hooot skrev, for 22 minutter siden:

Tak for info , 

nu tror jeg du misforstod det jeg skrev det var de unge veltrimmet PIGER du skrev om der kunne være spændende at møde hi hi 

jeg vil glæde mig til at få en forhåbentlig skøn oplevelse hos thai smile , så må jeg jo finde ud af om jeg bare skal bestille og lade dem vælge hvem min massør bliver eller jeg skal spørge efter Nina eller måske Jenny ;-)

Ahh ja, okay. Nå, men du må afsted og tjekke dem ud. God fornøjelse 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Thaismile på Holbækvej, og mødte Bee som er en smuk ung pige jeg vil skyde til at være slut 20’erne. Slank og med pæne store silibabser. Hun har sidste dag i dag, men vender nok tilbage om en måned eller to.

Jeg ankom og blev vist ind i et fint værelse, hvor jeg bestilte en times massage. Jeg fik besked på at tage tøjet af og lægge mig på briksen. Hun gik ud mens jeg afklædte mig og lagde mig på maven på briksen. Hun kom tilbage og startede med at lægge et stort håndklæde over mig og trykkede med ok kraft på både ben og ryg uden på håndklædet. Så gik hun lidt rundt på både ben og ryg og fortsatte med en medium oliemassage. Meget behagelig og afslappende, og tror også jeg døsede hen et par gange.

så bad hun om at jeg skulle vende rundt, og hun fortsatte oliemassagen på benenen men nu mere blidt og let pirrende. Så kom spørgsmålet om jeg ville have andet. Jeg kunne få HJ, BJ, sex eller hele pakken. Jeg spurgte til prisen på hele pakken, og fik at vide at det var 1500.- så den nuppede jeg.

hun rejste sig og tog sin kjole af og startede med en meget blid B2B hvorefter hun gik over til BJ uden. Da hun skulle til at gøre klar til sex og satte kondom på min pik sagde jeg at hun kunne lægge sig på briksen, da jeg havde planer om at slikke lidt, men inden jeg kunne nå at sige noget, havde hun nuppet en ordentlig klat glidecreme og kørt rundt i sit skridt. Så jeg undlod at slikke og kravlede bare op og besteg hende. Jeg prøvede forsigtigt til om hun var med på kys, men da hun drejede hovedet forstod jeg budskabet og skyndte mig bare at gøre mig færdig. 
Tog tøj på, betalte og steg ind i bilen nøjagtig en time efter jeg var ankommet.

hun var sød og smuk, men det bliver ikke en gentagelse med hende, da jeg foretrækker kys, og slikkeri.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, den 30.8.2023 at 12:03:

Så fik jeg besøgt Thaismile sendte en sms bestilte 1 times massage uden at spørge efter en bestemt massør , fik hurtigt svar tilbage . Super fint nyt sted de er flyttet til , og det blev Nina der tog imod mig i døren , og også hende der gav mig massage super smuk og dejlig kvinde , ok massage og pirring undervejs , tilbud om extra efter lidt massage som jeg sagde ja tak til prisen er standard . Og missen er glat ;-) 

Hvis jeg skal tilføje noget til en rigtig god behandling er det tiden , havde bestilt 1 time , men da jeg gik derfra bemærkede jeg der kun var gået 45 min . 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...