Hop til indhold
Guest Side99

Sexy Alice First Time In Vejle

Recommended Posts

Guest Side99

Så fik jeg prøvet skønheden her, som viser sig at være samme pige jeg har besøgt tidligere https://www.eroguide.dk/forum/topic/156088-amy-vejle-ægte-blonde-fitness-bimbo/?tab=comments#comment-1444473 , der hed hun så bare Amy :DHun har ik forandret sig, knald lækker krop med hårde silikonekasser og en fisse i verdensklasse ;)!

Den her gang nåede kondomet på og fik også pikken indenfor en enkelt gang, måtte dog trække ud for ikke at komme. Dette gjorde vi et par gange i forsøget på, at jeg skulle bolle hende og der var stort smil, fælles grin over situationen hele vejen igennem :)) Hun opildnede selv til, at vi forsøgte igen og igen og var utroligt behagelig og serviceminded :))

Man får ik meget response når man slikker, det skal du gøre utroligt forsigtigt så lukker hun måske lige øjnene i og siger "this is nice " :)) Det virkede dig ret ægte da det var en meget afdæmpet reaktion :))

Fissen  er en utrolig stram omgang, nu jeg ik småt udrustet, men det var ufatteligt lækkert selv bare at parkere pikken i hende og så ellers snakke med hende :p De fleste ville nok tænke det var et underligt besøg, men for mig var det en succes og et skridt i den rigtige retning :))

så søger du smuk, glad, serviceminded og empatisk top tunet skønhed, så besøg endelig Alice :)

Billederne er btw af hende, hun er bare ekstremt glam'ed op :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fin anmeldelse. Hun er ret sjovt selvskab, har desværre kun haft fornøjelsen en enkelt gang, og det er snart et stykke tid siden. Men kan klart huske hvor stram hun var. Ikke mindst analt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bommer
Side99 skrev, for 9 timer siden:

Så fik jeg prøvet skønheden her, som viser sig at være samme pige jeg har besøgt tidligere https://www.eroguide.dk/forum/topic/156088-amy-vejle-ægte-blonde-fitness-bimbo/?tab=comments#comment-1444473 , der hed hun så bare Amy :DHun har ik forandret sig, knald lækker krop med hårde silikonekasser og en fisse i verdensklasse ;)!

Den her gang nåede kondomet på og fik også pikken indenfor en enkelt gang, måtte dog trække ud for ikke at komme. Dette gjorde vi et par gange i forsøget på, at jeg skulle bolle hende og der var stort smil, fælles grin over situationen hele vejen igennem :)) Hun opildnede selv til, at vi forsøgte igen og igen og var utroligt behagelig og serviceminded :))

Man får ik meget response når man slikker, det skal du gøre utroligt forsigtigt så lukker hun måske lige øjnene i og siger "this is nice " :)) Det virkede dig ret ægte da det var en meget afdæmpet reaktion :))

Fissen  er en utrolig stram omgang, nu jeg ik småt udrustet, men det var ufatteligt lækkert selv bare at parkere pikken i hende og så ellers snakke med hende :p De fleste ville nok tænke det var et underligt besøg, men for mig var det en succes og et skridt i den rigtige retning :))

så søger du smuk, glad, serviceminded og empatisk top tunet skønhed, så besøg endelig Alice :)

Billederne er btw af hende, hun er bare ekstremt glam'ed op :)

Ja sådan er smag og behag jo heldigvis så forskelligt, for mig er de bryster et totalt turn off.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
Jernet skrev, den 29.5.2023 at 16:16:

Tak for anmeldelsen. 

Kan du fortælle lidt om stedet? 

Ganske fint og kendt sted i Vejle i vestbyen :) Fint værelse, fin seng, generelt ganske fint. Tog ikke bad men det så lidt småt og ældre ud af dato :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
ChoosyVery skrev, den 29.5.2023 at 19:53:

Hvor fit er hun egentlig - markeret mave, skuldre og lår? Eller bare slank og fast, @Side99?

Faktisk et godt spørgsmål. Vil sige man kan se og mærke hun træner, der er muskler uden at de synlige, maven er flad uden sixpack, skuldrene er ikke markeret eller at de popper, men hun er udstyret med en fin timeglas form. Så ja, hun er mere end bare slank men ikke "trænet" :)) Hun rammer dig bestemt fitnesscentret er jeg sikker på ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
henrik_klausen skrev, for 12 timer siden:

hvordan er hendes BJ uden 

Fik ikke bj byttede det til slik analt og hun har et dejligt røvhul :)! Tør ikke tænke på hvor stramt det må være :i

Del dette indlæg

Link til indlæg

På baggrund af @Side99's anmeldelse her og hans venlige opdatering på mit spørgsmål besøgte jeg også Alice. Og godt det samme: Hun er satme lækker og alt det andet @Side99 skriver - sød, empatisk, sjov. Fræk også - men på en behagelig og venlig måde. Lidt svært at forklare, men jeg har godt nok svært ved at tro, at nogle vil føle sig dårligt behandlet her, for hun føltes bestemt som et ordentligt menneske, der hvilede i sig selv og jobbet. 

Jeg er dog langt fra overbevist om, at det er hende på billederne og videoen (som man kan se på Annoncelight her: https://annoncelight.dk/profile/BELLA12)

Hendes bryster virkede slet ikke så aggressive i virkeligheden, og hun har lidt mere former på ben og arme - så ja, hun var heldigvis lidt mere fit end jeg havde fået indtryk af fra billederne og beskrivelsen her i tråden. Men igen: Jeg har svært ved at tro, at nogle vil blive skuffede, for hun er virkelig en lækker pakke og slet ikke så kunstig og opdullet, som billederne antyder. Stram og lækker, simpelthen. Ansigtet var næsten den største overraskelse, for hun er virkelig bare køn, og så har hun en virkelig rar og venlig energi over sig. 

Hvis jeg skal sammenligne hende med nogen, så bliver det den navnkundige Lille Blondine og polske Amelia, der begge også er at træffe i Danmark i disse dage. Alice er på samme måde som de to både naturligt køn, venlig og servicemindet og professionel på den helt diskrete måde, hvor det bare er en fornøjelse at besøge og det ikke bliver akavet eller kunstigt.

Jeg var ærligt talt i tvivl om jeg ville forbi, men min tvivl blev gjort til skamme: Anbefales varmt. Desværre var i dag hendes sidste dag i Vejle, og hun tager nu til Bording og derefter hjem. 

Det kunne faktisk godt i sig selv være en turen til heden værd. at hun opholder sig dér en uges tid: Tippet er hermed givet videre!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
ChoosyVery skrev, for 8 timer siden:

Jeg er dog langt fra overbevist om, at det er hende på billederne og videoen (som man kan se på Annoncelight her: https://annoncelight.dk/profile/BELLA12)

Jeg baserede det på, at det var samme tatovering og samme placering (som jeg lige husker det) :) Men hun er hæftigt sullet op og nej brysterne er desværre ik så plastik at se på IRL, som på billederne :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, det troede jeg også jeg ville kunne afgøre det på, @Side99 - men helt ærligt skiftede mit fokus totalt, da jeg så hende: Simpelthen fordi hun er virkelig lækker og det var tydeligt, at det her ville blive en lille stjernestund. Jeg skal prøve at se og huske bedre efter næste gang :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
ChoosyVery skrev, 1 time siden:

Ja, det troede jeg også jeg ville kunne afgøre det på, @Side99 - men helt ærligt skiftede mit fokus totalt, da jeg så hende: Simpelthen fordi hun er virkelig lækker og det var tydeligt, at det her ville blive en lille stjernestund. Jeg skal prøve at se og huske bedre efter næste gang :-)

Haha samme der skete her også derfor jeg ik er helt sikker ;)! Så jo sol og stjerner den ene gang jeg fik pikken helt i hende - hold fast hvor er hun da stram og lækker også i den region :D Så lå hun bare og smågrinede hvilket gjorde hun strammede endnu mere, var så tæt på at kapitulere Så nej, der er ik meget tid til, at tjekke tatoveringer :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende til aften i Bording. 

Efter at have set billederne og videoen grundigt efter, kan jeg fastslå at det ikke er hendes billeder. 

På videoen har hun en tatovering ved trussekanten og lidt ned af låret, den havde hende jeg mødte ikke. Hun havde en tatovering på ryggen, lige over lænden, der er cirka 2 håndflader stor. En flot rose i lyse farver. 

Hendes bryster er heller ikke så store, men stadig store, som et par grapefrugter. 

Pigen på billederne har et aflangt ansigt med lidt spids hage, og hende jeg mødte havde et mere rundt ansigt. 

Dog ligner hun meget billederne, og er en super lækker pige hvor servicen er i top, og hun var meget opmærksom på hvad jeg gerne ville. Helt klart 10 ud af 10. 

Gentagelse: meget sandsynligt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernet skrev, for 6 timer siden:

Efter at have set billederne og videoen grundigt efter, kan jeg fastslå at det ikke er hendes billeder. 

På videoen har hun en tatovering ved trussekanten og lidt ned af låret, den havde hende jeg mødte ikke. Hun havde en tatovering på ryggen, lige over lænden, der er cirka 2 håndflader stor. En flot rose i lyse farver. 

Hendes bryster er heller ikke så store, men stadig store, som et par grapefrugter. 

Pigen på billederne har et aflangt ansigt med lidt spids hage, og hende jeg mødte havde et mere rundt ansigt. 

Dog ligner hun meget billederne, og er en super lækker pige hvor servicen er i top, og hun var meget opmærksom på hvad jeg gerne ville. Helt klart 10 ud af 10. 

Kan du sige noget om stedet? Er det i eller uden for byen? Og hvor diskret er det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er i byen, et gammelt villakvarter, i et stort gammelt hus. Lidt slidt, og ikke så diskret. Indgangen er dog på bagsiden af huset, og parkeringsplads er der masser af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Side99
Jernet skrev, for 16 timer siden:

Et vågent øje du har dig, men godt det er blevet slået på plads :D! Nu vi andre bliver ramt af midlertidig fisse-blindhed :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Side99 skrev, for 28 minutter siden:

Et vågent øje du har dig, men godt det er blevet slået på plads :D! Nu vi andre bliver ramt af midlertidig fisse-blindhed :P

Fisse blindhed :lol::D

Jeg forstår ikke hvorfor hun ikke bruger hendes egne billeder? Hun er jo top lækker. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alice var lige i Vejle igen i går inden hun efter sigende tager hjem i dag: Hun er stadig virkelig lækker og sød og fræk og alt det der. 

Men jeg fik alligevel taget mig sammen til at kigge efter den tatovering i lysken, som pigen på billederne i annoncerne (og videoen) har. Og sådan een har hun altså ikke i virkeligheden, så det ER ikke hendes billeder. 

Det er så i denne sammenhæng ligegyldigt, fordi forskellen er stort set ens. De to (eller hvor mange billederne er af) minder så meget om hinanden, at man ikke rigtigt opdager forskellen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...