Hop til indhold

Recommended Posts

Tiara er i byen - og bliver nogle dage endnu.

Jeg besøgte hende første gang en kold november aften, og er netop kommet hjem fra et skønt besøg i mere menneskelige temperaturer.

Hendes annonce er ikke den første, der kommer op, og jeg så den først igår.  Tiara | Sex and Massage in København S (nympho.dk) 

Der findes adskillige fine anmeldelser, så jeg nøjes med at bekræfte, at What you see is what you get.  En høj slank, skandinavisk udseende klassisk blondine.

Tiara har vistnok udvidet repertoiret, eller også er det mig, der har.   

Hun var meget passiv den første time - men jeg havde jo selv spændt hende fast til sengestolperne i Sydhavn.  My bad :P

Da jeg slap båndene, tog Tiara téten, og strøg ind på min personlige Top 3 i økoblow. 

10/10 - Kommer jeg igen?  Er på vej. 

Venligst

[Boxen]

Del dette indlæg

Link til indlæg

AB455 skrev, for 2 timer siden:

Det virker som om linkfunktionen i redigeringsbåndet ikke fungerer efter hensigten så man kan ikke gøre linket klikbart. Kopier linket til din browser evt. i et nyt vindue så fungerer det

Redigeret af Strandløven
Linkfunktion virker ikke...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Strandløven skrev, for 47 minutter siden:

Det virker som om linkfunktionen i redigeringsbåndet ikke fungerer efter hensigten så man kan ikke gøre linket klikbart. Kopier linket til din browser evt. i et nyt vindue så fungerer det

Det virker fint, bare ikke til nympho.dk på grund af en strid mellem dem og EG. Så til nympho må vi nøjes med linksteksten.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...