Hop til indhold

Recommended Posts

Hej.

Jeg er blevet lidt interesseret i Surin massage, men hvad kan jeg tillade mig at spørge om som ekstra.

Jeg vil som minimum gerne have HJ, men vil også gerne kombinere HJ med AT SLIKKE hvem det nu er, der er på job.

Er det helt ude i tågen. :P

Surin.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 51 minutter siden:

Hej.

Jeg er blevet lidt interesseret i Surin massage, men hvad kan jeg tillade mig at spørge om som ekstra.

Jeg vil som minimum gerne have HJ, men vil også gerne kombinere HJ med AT SLIKKE hvem det nu er, der er på job.

Er det helt ude i tågen. :P

Surin.dk

Hvis du nøjes med at spørg -hvad er så det værste der kan ske?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Når de nu ikke reklamerer med mere end blot massage, så vil jeg aldrig spørge om mere - af respekt for både pigen og stedet. 
Jeg gør mere eller mindre tydeligt, både verbalt og non-verbalt, opmærksom på at jeg er interesseret i mere - og lader det så være op til pigen at komme med et tilbud. 

Vi har alle hørt om piger der er mere eller mindre presset til at yde ekstra - og måske ikke må svare nej for mammasan. 

Omvendt, når des så ydes ekstra, så deltager jeg gerne i videndeling - med lidt mindre respekt for både pigen og/eller stedets diskretion. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Hvis du nøjes med at spørg -hvad er så det værste der kan ske?

At få ja måske eller nej, men hvis nogen var på forkant med mine spørgsmål/ønsker?

Del dette indlæg

Link til indlæg
KnudSan skrev, for 1 minut siden:

At få ja måske eller nej, men hvis nogen var på forkant med mine spørgsmål/ønsker?

En thai er en thai -du kan aldrig vide, hvad det sker på forhånd -de kan være meget impulsiv og nej kan pludselig blive til ja -eller modsat... Det er min erfaring;-) Derfor spørg jeg altid, hvis det er noget jeg vil vide, eller er i tvivl om -nogen gange mere end 1 gang (forventnings afstem) -hvis de bliver sure over, at jeg spørg vil jeg helle gå igen, såfremt jeg ikke får et svar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu ved jeg ikke hvem der passer butikken for tiden. Men hvis du kommer  over en længere periode hos den samme massøse,  udvides tilbudet. Sådan er det generelt i Thai-branchen. Mutter selv har altid givet en fremragende massage, som kunne afsluttes med et handjob. En enkelt gang har hun tage gebisset ud og givet el fint blow job. Jeg har ikke været der i længere tid, så jeg ved ikke hvordan det er i dag. Hun har vist overladt klinikken til datteren.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest HrFlint

Surin er på ferie og har afløsere på. Sani, tidligere Valby holder fortet sammen med en anden, jeg ikke kender. Måske datteren.

Surin giv top-klasse massage og fint hj - og tingene går ofte op i en højere enhed ved en god overgang mellem dyb massage og afslapning/hj.

Jeg har aldrig talt med Surin om menuen. Og jeg har vel kommet der de sidste 3 - 4 år. 
Jeg tænker, at man skal investere ved at komme der over noget tid og måske være lidt rundhåndet med betalingen. Så tror jeg tingene går sin rette vej. Rom blev som bekendt ikke bygget på en dag og den tålmodige vil blive belønnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://surin.dk/

Klikbart link til deres hjemmeside der bla. har dette foto af Certificate fra Wat Po i Bangkok, som går for at være den bedste massør uddanelse i Thailand.

Redigeret af Stapler
2.2 Det er brugerens eget ansvar kun at uploade billeder, videoer og andet materiale til Eroguide.dk, som de selv ejer rettighederne til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan vel altid spørge høfligt om de har noget ekstra på menuen. Et nej lukker samtalen - og et ja vil åbne samtalen så specifikke ønsker kan udtrykkes. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg

Link til indlæg

Før i tiden, blev det tilbudt uden at spørge.. var der jeg fik mit første HJ ... uden jeg vidste det var på menuen .. selv hvor jeg beholdte underbukserne på ..

Hvis du nu for tiden stripper ned, så ved de ligesom hvad du vil, og har altid fået det tilbudt.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...