fila 144 Skrevet 1. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/371999 Hun forstår kun spansk og ved ikke, hvad der er aftalt på forhånd, og hvad der loves i annoncen. Jeg bestilte på sms de 30 min som nævnt i annoncen. Pæn lejlighed i centrum af Randers og ægte billeder. Det startede med massage af bagside mens jeg lå på maven. Behageligt nok, men ikke noget særligt. Så om på ryggen og hun startede på hj. Jeg fik forklaret hende, at "licking" var inkluderet i prisen. Hun virkede ikke helt overbevist, men lagde sig på ryggen og tog imod, gav nogle stønnelyde, gnaskede og boblede med sit tyggegummi. Jeg løftede lige hovedet og tjekkede om hun også så Tiktok på mobilen, men det gjorde hun trods alt ikke. Nå, men besøget måtte overstås, så jeg lagde mig på ryggen igen og fik hj. Man kan få thaimassage med hj 200 kr billigere nogle få skridt derfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 786 Skrevet 1. Juni, 2023 Jeg har selv besøgt Donna. Jeg vil ikke gå i detaljer, men, mit besøg var virkelig dejligt. Når du smider en dårlig anmeldelse af sted som denne, er der helt sikkert to sider til historien. Donna fortalte mig, hvordan at overvægtige mænd uden nogen hygiejne blot smider sig op og forventer at få den helt store luksus tur, fordi det har de betalt for. Ingen respekt for hende eller det hun gør. Jeg taler spansk, og har derfor ingen problemer med at forstå hende. Jeg spurgte om jeg måtte starte med at massere hende. Hun beholdte sit undertøj på, jeg overskred ingen grænser og gjorde intet, som hun ikke selv havde lyst til. Vi havde en rigtig god kemi mellem os, og så fik jeg også en rigtig god massage og resten er mellem hende og jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fila 144 Skrevet 2. Juni, 2023 Der er altid to eller flere sider af en historie. Nu kan folk læse begge anmeldelser og selv tage på besøg. Jeg er normalvægtig, forventer kun det aftalte og beskrevne i annoncen, er altid renvasket inden besøg og vasker mig gerne igen, hvis der er mulighed for det på stedet. Jeg taler dog ikke spansk, og synes ikke det burde være nødvendigt i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg