Hop til indhold
pensionisten

Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Recommended Posts

Gæst

Jo eller forholde os til emnet i stedet for bare at sige at Rejsenetværk er fuld af vrøvl uden at begrunde det. Helt enig Bootdog.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er et problematisk erhverv hvad penge angår

Sådan er det vel for alle selvstændige, de ved ikke eller kun delvis hvad morgendagen vil bringe af indtægter, de faste udgifter kender de til gengæld. 

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bootdog rammer plet!

Problemet er, at hvis kunderne er ligeglade med, om pigen er handlet, opholder sig i landet illegalt, ikke betaler moms og skat, så er de med til, at vi får svenske/norske/franske tilstande, hvilket IKKE vil afskaffe prostitutionen, men gøre tilværelsen mere usikker for pigerne og give skruppelløse bagmænd kilde til ublu indtjening (jvf. spiritusforbudet i USA).

Konklusionen er for mig at se, at priserne ligger, hvor de skal - og så må vi jo selv bestemme, om vi vil betale den. Argumenter, om hvor billigt det er i Tyskland, er jo ligegyldige, hvis ikke man bor tæt på grænsen. Fra Kbh. vil rejsen tage hele fortjenester! Grænsehandel vil i øvrigt aldrig helt kunne afskaffes. Når jeg går i supermarkedet, kan jeg ikke tinge om prisen, men må afgøre for mig selv, om jeg vil betale eller lade varen ligge!

Hvis champagne var billigere, ville jeg drikke det oftere, men så ville en del af eksklusiviteten og "magien" ved den forsvinde - og ligesådan med købesex. Det må gerne være lidt eksklusivt - noget jeg ser frem til!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Problemet er, at hvis kunderne er ligeglade med, om pigen er handlet, opholder sig i landet illegalt, ikke betaler moms og skat, så er de med til, at vi får svenske/norske/franske tilstande, hvilket IKKE vil afskaffe prostitutionen, men gøre tilværelsen mere usikker for pigerne og give skruppelløse bagmænd kilde til ublu indtjening (jvf. spiritusforbudet i USA).

Du har intet belæg for at påstå at dette vil være konsekvensen. Du besidder ej heller en krystalkugle eller anden evne for sandsigeri. Hele årsagen til at jeg overhovedet gider at kaste mig ind i den her debat er folk som placerer ansvaret hos kunderne, og som hele tiden har den her underliggende præmis at det er "finere" at besøge danske piger. Det er aldrig, og jeg mener ALDRIG, kundens skyld hvis en forretning ikke er konkurrencedygtig. De her markedsprotektionistiske indslag der er blevet fremført i tråden her med f.eks. licenser til udvalgte og særligt fine danske klinikker har jeg kun hånlatter til overs for. Hvad er det næste? Planøkonomi?

Konklusionen er for mig at se, at priserne ligger, hvor de skal - og så må vi jo selv bestemme, om vi vil betale den. Argumenter, om hvor billigt det er i Tyskland, er jo ligegyldige, hvis ikke man bor tæt på grænsen. Fra Kbh. vil rejsen tage hele fortjenester! Grænsehandel vil i øvrigt aldrig helt kunne afskaffes. Når jeg går i supermarkedet, kan jeg ikke tinge om prisen, men må afgøre for mig selv, om jeg vil betale eller lade varen ligge!

Du har ikke bragt noget til bordet som understøtter dine konklusioner. INTET. :geek: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@smo - det problematiske er de store udsving i indtjeningen... de tider hvor der var rigtig gode dage (hver dag) forsvandt nærmest fra den ene dag til den anden for ca. 12 år siden (9.11.01).. underligt nok, men jeg husker det tydeligt... det har aldrig hentet sig rigtigt - af mange forskellige årsager og senest ikke mindst på grund af der er flere om udbudet og at mange udenlandske nu tilbyder hele timer til det halve timer kostede før.

Normalt som selvstændig oplever jeg en vis indtjening i bunden.. men ja ellers har du helt ret. Som arbejdende pige er man selvstændig og situationen er ikke anderledes end for en selvstændig revisor, bager osv. osv. - og dog .... efter mange år i dette univers så tror jeg trods alt at rigtig mange piger er rigtig sårbare og de dårlige dage går lige i selvværdet og de store udsving i indtjening gør dårlige dage rigtige dårlige for eksempel fordi, ingen piger tager penge med til husleje m.v. men regner med at betale af det som tjenes fra den(de) første kunder... Det er selvfølgelig ikke så smart men måske en meget menneskelig situation hvis man ikke har så mange penge.

Alt-i-alt en meget stressende situation hvor du så som pige samtidig skal være den erotiske, forførende elskerinde... 

Jeg har meget meget stor respekt for de piger jeg har mødt på min rejse i dette univers ikke mindst for at de kan holde ud at ha' de arbejdskonditioner de har.

Håber ovenstående giver mening :smile:

/bootdog

Redigeret af Bootdog

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

I bliver nød til at forstå, at det nytter ikke noget at skyde skylden på kunderne.

Vi i denne lille kreds af Bootdog, Warmgun og undertegnede + måske andre kan godt blive enige om at vi kun vil besøge piger under ordnede forhold uanset nationalitet. Ingen af os tre kan dog tro, at hvad vi mener gælder for kunderne generelt, ingen af os tre kan ej heller tro, at et par indlæg eller debatter flytter noget som helst.

Jeg tror at de mange da gerne vil besøge en dansk pige. Men høje priser og at vi mænd tænker med pikken gør at en del besøger disse udenlandske piger.

Vil man virkelig noget med dette her, er det nødvendigt at man tænker alternativt og selv for udryddet det uetiske og amoralske der er i denne branche.

Hvorfor skal en mutter, rockergruppe eller en indvandrebande tjene mange mange gode penge på hvad de DANSKE piger tjener på lagnet ? I har så travlt med at kaste jer over de udenlandske piger, men det er sku da heller ikke fedt at sponsorere en rockergruppe eller en indvandrebande vel.

I taler om at vi skal være moralske og etiske korrekte. Det kan vi godt blive enige om.

Men så ender vi igen med Rejsenetværks grundlæggende ide om at indtjeningen hos bagmændene skal væk. Det bekræfter blot at Rejsenetværks idegrundlag er det rigtige, hvis man vil være etik og moralsk korrekt som I mener.

Så er spørgsmålet om hvordan vi når hans ide en helt anden. Der mener jeg stadig at han har visse guldkorn og han tør forholde sig til emnet.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sweet at begynde at råbe, som du gør, giver dig ikke ret. Du har ikke på noget tidspunkt kunnet argumentere for, at jeg ikke har ret, så skal vi ikke bare være enige om, at vi er uenige?

Til gengæld er det ikke svært at læse i de mange anmeldelser, der er, at der er et kvalitetsproblem med de udenlandske piger, der arbejder til "discountpriser"!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ingen piger tager penge med til husleje m.v. men regner med at betale af det som tjenes fra den(de) første kunder... Det er selvfølgelig ikke så smart men måske en meget menneskelig situation hvis man ikke har så mange penge.

Måske derfor jeg får en extra god service ved at komme tidligt på dagen  :mrgreen:  - fatter så bare ikke hvorfor flere piger ikke holder morgenåbent, hvor konkurrencen fra andre piger er lille og efterspørgslen burde være stor, da mange kunder alligevel er på farten og nemt kan finde en undskyldning for at skulle møde tidligere eller senere på arbejde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske derfor jeg får en extra god service ved at komme tidligt på dagen  :mrgreen:  - fatter så bare ikke hvorfor flere piger ikke holder morgenåbent, hvor konkurrencen fra andre piger er lille og efterspørgslen burde være stor, da mange kunder alligevel er på farten og nemt kan finde en undskyldning for at skulle møde tidligere eller senere på arbejde.

det du kalder morgensex vil jeg nu kalde natsex vi er mange der møder kl 7 det vil sige at så skulle man kunne komme kl 5, og der er jeg ihvertfald ikke oplagt til sex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Øøøøøøøh kan du komme med et link så jeg kan læse om det?

Kunne jeg godt, men er ikke sikker på, at der er interesse for, at det bliver flashet igen. Så du må tro mig eller lade være. Jeg er blot en klogeåge, som du omtaler, der lever i lykkelig uvidenhed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kunne jeg godt, men er ikke sikker på, at der er interesse for, at det bliver flashet igen. Så du må tro mig eller lade være. Jeg er blot en klogeåge, som du omtaler, der lever i lykkelig uvidenhed.

Dårlig undskyldning. Du kan da bare sende en pb til Cherie med linket, sværere er det vel ikke. :mrgreen:

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sweet skrev

Du har intet belæg for at påstå at dette vil være konsekvensen. Du besidder ej heller en krystalkugle eller anden evne for sandsigeri. Hele årsagen til at jeg overhovedet gider at kaste mig ind i den her debat er folk som placerer ansvaret hos kunderne, og som hele tiden har den her underliggende præmis at det er "finere" at besøge danske piger. Det er aldrig, og jeg mener ALDRIG, kundens skyld hvis en forretning ikke er konkurrencedygtig. De her markedsprotektionistiske indslag der er blevet fremført i tråden her med f.eks. licenser til udvalgte og særligt fine danske klinikker har jeg kun hånlatter til overs for. Hvad er det næste? Planøkonomi?

Jeg er ikke tilhænger af planøkonomi, og jeg er sådan set et langt stykke enig i at det ikke er kundernes skyld hvis en forretning ikke er konkurrencedygtig, men jeg har ikke hånlatter tilovers for de her markedsprotektionistiske indslag.

Vel at mærke sålænge  hensigten ikke er at beskytte en ineffektiv forretningsmodel mod en effektiv forretningmodel - billedligt talt at formålet ikke er at holde Mads Skjern ude af Korsbæk for at holde liv i Damernes Magasin.

Jeg er så meget tilhænger af en social blandings/markedsøkonomi at jeg anerkender statens rolle som en regulerende faktor, og at der politisk opstilles rammebetingelser under hvilke du kan konkurrere på at have den driftøkonomisk mest effektive forretningsmodel.

Herunder et arbejdsmarked der bygger på LO brancheoverenskomster, og at disse ikke skal undermineres af åbne grænser og arbejdskraftens frie bevægelighed.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

det du kalder morgensex vil jeg nu kalde natsex vi er mange der møder kl 7 det vil sige at så skulle man kunne komme kl 5, og der er jeg ihvertfald ikke oplagt til sex

Hvis du møder normalt kl. 7, så må du aftale med firmaet først at møde senere - f.eks. kl. 8 og til konen siger du at du skal møde tidligere - f.eks kl. 6 - så har du mindst 1 time til sex.

Problemet med at få udnyttet de tidlige morgentimer, som kunne være ret givtige er nok at mange glædespiger netop har valgt erhvervet for at undgå at stå tidligt op. Personligt ville jeg nok foretrække en god middagssøvn istedetfor. Men det skulle ikke undre mig om en pige, når hun først har opbygget en solid kundekreds, der forstår at udnytte de tidlige morgen- og formiddagstider, kunne tjene ligesåmeget om formiddagen, som resten af dagen  :D

Bemærk desuden at det ofte er nemmere at ankomme og forlade et glædeshus diskret tidligt på dagen, før alle naboer, hundeluftere mv. får sko på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du møder normalt kl. 7, så må du aftale med firmaet først at møde senere - f.eks. kl. 8 og til konen siger du at du skal møde tidligere - f.eks kl. 6 - så har du mindst 1 time til sex.

Problemet med at få udnyttet de tidlige morgentimer, som kunne være ret givtige er nok at mange glædespiger netop har valgt erhvervet for at undgå at stå tidligt op. Personligt ville jeg nok foretrække en god middagssøvn istedetfor. Men det skulle ikke undre mig om en pige, når hun først har opbygget en solid kundekreds, der forstår at udnytte de tidlige morgen- og formiddagstider, kunne tjene ligesåmeget om formiddagen, som resten af dagen  :D

Bemærk desuden at det ofte er nemmere at ankomme og forlade et glædeshus diskret tidligt på dagen, før alle naboer, hundeluftere mv. får sko på.

så skal det måske lyde sådan  hej mester jeg møder senere skal lige ud og have en gang fisse før jeg møder.   :-P  :-P                          vi er desvære nogle der er nød til at møde til tiden

Del dette indlæg

Link til indlæg

så skal det måske lyde sådan  hej mester jeg møder senere skal lige ud og have en gang fisse før jeg møder.   :-P  :-P                          vi er desvære nogle der er nød til at møde til tiden

Sikkert, men der er nok endnu flere, der har lidt mere fleksible mødetider - og du har jo også muligheden for at bilde konen ind at du skal møde lidt tidligere end normalt - at du så ikke bryder dig om at stå op kl. 530 og have ½ time til sex, er dit problem og du burde ihvertfald ikke afskære andre for at udnytte muligheden for et hyggeligt morgenput.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Dårlig undskyldning. Du kan da bare sende en pb til Cherie med linket, sværere er det vel ikke. :mrgreen:

Mvh

smo

At Hexen er uvidende om dette og forbliver det, kan jeg nok godt leve med. Der er jo så mange uvidende herinde i forvejen, efter hendes og andres opfattelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

folk må da gerne have sex på alle tider af dagen for min skyld, men der er jo næsten ingen danske piger kl 5 og en halv time til sex er for lidt. så jeg gør som jeg plejer at besøge dem om aftenen

Del dette indlæg

Link til indlæg

folk må da gerne have sex på alle tider af dagen for min skyld, men der er jo næsten ingen danske piger kl 5 og en halv time til sex er for lidt. så jeg gør som jeg plejer at besøge dem om aftenen

Nu mente jeg nok heller ikke at de skulle starte allerede kl. 500 - det var noget du selv fremførte, men sex fra kl. 600 ville sikkert tiltrække mange og med lidt fleksibilitet, skulle både hele og halve timer sagtens kunne forsvinde uden at blive bemærket.

De døgnåbne steder med udenlandske piger undgår jeg også helst, da pigerne som regel alligevel ikke er friske om formiddagen eller gider lukke op - og lukker de endelig op gaber de og ser enormt søvnige ud - og når de endelig går igang med en med vilje dårlig service, vil de have: "more money for better sex"  :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til gengæld er det ikke svært at læse i de mange anmeldelser, der er, at der er et kvalitetsproblem med de udenlandske piger, der arbejder til "discountpriser"!

Vrøvl. Der er komparativt langt flere anmeldelser af udenlandske piger. Jeg har selv bidt mærke i, at blandt de få anmeldelser af danske piger er andelen af negative høj. Men jeg har ikke talt det op. Den mest klare systematik er derimod, at der kommer et kor af klaphatte, som messer "udenlandske piger giver dårlig service", næsten hver gang en udenlandsk pige anmeldes dårligt.

Til illustration anmeldte jeg for nyligt Maggie, som ovenikøbet er fra det mørke Afrika (men studerende i DK). Og er der nogen der får dårlig presse, så er det mørke piger fra det mørke kontinent (nok derfor der altid står Caribien el.lign. i mange annoncer). Det var en af de bedre gfe-oplevelser i min erfaring. Der var klaphattekoret fraværende...

EDIT: Jeg læser generelt ikke jyllands- og fynsforaene.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vrøvl. Der er komparativt langt flere anmeldelser af udenlandske piger. Jeg har selv bidt mærke i, at blandt de få anmeldelser af danske piger er andelen af negative høj. Men jeg har ikke talt det op. Den mest klare systematik er derimod, at der kommer et kor af klaphatte, som messer "udenlandske piger giver dårlig service", næsten hver gang en udenlandsk pige anmeldes dårligt.

Til illustration anmeldte jeg for nyligt Maggie, som ovenikøbet er fra det mørke Afrika (men studerende i DK). Og er der nogen der får dårlig presse, så er det mørke piger fra det mørke kontinent (nok derfor der altid står Caribien el.lign. i mange annoncer). Det var en af de bedre gfe-oplevelser i min erfaring. Der var klaphattekoret fraværende...

Indtil du begyndte at tale om klaphatte var tonen i diskussionen faktisk lødig. Gider du ikke tilpasse dig det niveau eller undlade at tilsvine tråden - og dermed undlade at skrive i den?

EDIT: Jeg læser generelt ikke jyllands- og fynsforaene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Branchen mister tiltrækningskraften for alfonser når priserne på registerede bordeller går ned og kriminelle bander vil også miste interessen for at opkræve beskyttelsespenge, pigerne får øget tryghed, lavere omkostninger, meget mindre risiko for udnyttelse. Samfundet får pigerne væk fra beboelsesområderne, bedre sundhed og nemmere og ikke mindst billigere kontrolmuligheder.

Det du skriver lyder måske logisk, hvis man ser det på papiret. Men i Tyskland har de mig bekendt gjort sig den erfaring at kriminaliteten og udnyttelsen ikke falder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...