Hop til indhold
pensionisten

Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Recommended Posts

Trine, jeg kan fornemme, at du målrettet søger konflikt med mig og ikke ønsker, at debattere emnet, så jeg vil ikke kommentere dit indlæg yderligere.

Nej der er åbenbart ikke nogen der ikke ønsker, at få skovlet alt det lort ud, der er i og bag branchen.

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er absolut fortaler for at der bliver 'ryddet ' op i branchen....især vedr åger leje osv.

Hvis vi vil tages seriøst - så starter det med os selv.

Men at tro/håbe/forvente at pigerne skyder sig selv i foden ( og evt mistet deres vagter osv) ved at sidde herinde og fortælle om lejen de steder de arbejder er ikke realistisk.

Det er jo langt fra første gang at emnet er oppe og vende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er absolut fortaler for at der bliver 'ryddet ' op i branchen....især vedr åger leje osv.

Men at tro/håbe/forvente at pigerne skyder sig selv i foden ( og evt mistet deres vagter osv) ved at sidde herinde og fortælle om lejen de steder de arbejder er ikke realistisk.

Så er vi tilbage ved emnet. Pigerne i branchen behøver ikke skyde sig selv i foden. De kan fortælle om steder de har været eller har hørt om fra kollegaer. Det sker tit herinde synes jeg, og det er da godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bogholderen

Ja for at udføre den danske nationalsport, at snyde m. skat og moms.

At oprette en speciel konto bliver der jo ikke mere dokumentation af, da den ikke kan bruges i A-kasse øje med..

Man kan ihvertfald dokumentere sammenhæng imellem hvad skat får oplyst og hvad der går ind på kontoen. Meget urimeligt, hvis det er godt nok til skat men ikke til a kasse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi kunne jo evt. aftale at pigerne sendte informationer om huslejerne de forskellige steder til en troværdig person: Admin, Borende X eller en af deres egne, som så kunne offentliggøre det - det ville om ikke andet, så give pigerne et sammenligningsgrundlag, så de bedre kunne vurdere, hvor de skulle søge vagter - men der er jo mange parametre at stille på - nogle steder er det med telefonpige, rengøring, bedre beliggenhed, højere omsætning, godt ry mht. serviceniveau mv. og andre steder har de ikke termostatbrusere osv.  :wink:

Jeg tror egentlig det ville være det bedste om pigerne internt kunne blive enige om maksimalhuslejer og hvad de max. vil betale for dit og dat - og ligesom fagforeningerne udsende advarsler/indrykke annoncer i f.eks EB til nye piger i branchen om ikke at søge arbejde steder med ågerhuslejer og hvor de ellers ikke har ordentlige arbejdsforhold. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Starson 45

Er du ansat i SKAT man sku tro det, ellers må du godt pille den gloria af

Kære skjold

- - tja - jeg har faktisk også en anelse om dit udsagn, - men jeg tager forhåbentligt helt fejl :wacko:

- og lige for resten prøv at se hans egne BOSSWORD nederst - altså det med grå skrift, - nå jeg ved godt at jeg er meget fatsvag -  beklager.

Mange hilsner

Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Man kan ihvertfald dokumentere sammenhæng imellem hvad skat får oplyst og hvad der går ind på kontoen. Meget urimeligt, hvis det er godt nok til skat men ikke til a kasse.

Se mit svar på ovennævnte i et tidligere indlæg i tråden:

Del dette indlæg

Link til indlæg

pia det handler ikke om hvor vidt pigerne har nosser til at ligge tallene på bordet eller ej. men om at det egentlig ikke rager andre hvordan vi driver vores forretning.. for mig personligt så gider jeg ikke gå ind i de her debatter fordi de altid kommer til at handle om hvor meget vi tjener og det altid ender med at en masse sure opstød kommer frem om vores priser..

som jeg har sagt før, så er det mig der har grisen - så det er mig der sætter prisen. hvad jeg har af udgifter er sagen udvedkommende for mine gæster - vil de ikke betale det jeg forlanger - så er de hjertens velkommen til at gå et andet sted hen. jeg tvinger ikke nogen til at besøge mig - de kommer ganske frivilligt :D

Kære Sisse

Emne :  Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Jeg er ret ny i dette forum, og læser mange ”strenge” og de strenge der handler om jer pigers økonomi og hvor i selv deltager i debatten,  har altid undret mig lidt; men ikke undret nok.

I dag er jeg så kommet til dit indlæg, og jeg behøver faktisk ikke at læse videre. Du fik virkelig prikket mig godt og grundigt i røven, så jeg vågnede op. :roll:

Og hvorfor?? - det skal jeg sige dig: - jeg har selv været selvstændig i 35 år, og ingen ”kloge Åge” har nogensinde fået lov til at rådgive mig om noget helst, ej heller indsigt i min økonomi,  ej heller mit samarbejde med offentlige myndigheder,  ej heller min virksomheds skattebetalings evne. - for mig har disse ”kloge Åge”  altid været : ”no go”

2 vigtige ”forståelsesrammer” .

Når man er lønmodtager/funktionær/tjenestemand får man løn !!! - - og det incl. opsigelsesvarsler,- særlig gode er disse for funktionærer -  øko. - godtgørelser.

Når man selvstændig skal man lave overskud og etablere  sine egne ”sikkerhedsnet” - hvis muligt!! -

Det er ved gud 2 vidt forskellige verdener. Så min anbefaling når disse tråde om jer pigers økonomi  dukker op , -så luk jeres mund, I er IKKE forpligtet til at oplyse noget som helst, lad dem debattere ”langt ud i skoven”.

Det samme i jeres klinik, I er IKKE forpligtiget til at oplyse noget som helst om jeres økonomi, og hvis en kunde spørger ind til et andet, så er der et ganske effektivt svar : ” - det kan jeg sige dig helt præcist, - det er privat!” - og hvis han stadig ikke forstår , - så gentager i ”- det kan jeg sige helt præcist, - det er privat, og gentag indtil han har kørt sig selv helt træt eller det er fesset ind i ”kødbollen” :angry:

Og mht til Told/Skat, - søg aldrig råd og vejledning hos kommunens ”skattemor/skattefar” de er illoyale - ikke dine venner - og alt ofte ikke ordentlig inde i eget ”stof”. En revisor er din ”købte ven” som passer på dine penge!!! - husk det - når man er selvstændig er en revisor ”guld værd” :)

Kære Sisse - jeg har vist nævnt det en gang før, du bestemmer selv dine honorarer. For som du siger ”du har grisen”- aaah jeg synes der er et pænere ord, -jeg håber du kan acceptere! - ”du har fissen” og du bestemmer selv dine honorarer.

Og for den gode ordens skyld, så er det mine egne holdninger til livsgrundlaget: ”Selvstændig” - og på ingen måde noget jeg absolut forventer af jer. Jeg håber det kan være inspiration og en hjælpende fra mig til jer piger :wink:

Mange hilsner

Nyder livet

Redigeret af Nyder livet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret så langt som at vi skyder os selv i foden hvis vi udtaler os mens arbejder et sted hvor det ikke er tilladt at sige hvad det koster.... det er nok de fleste steder da det skal være meget hemmeligt hvor mange penge der reelt tjenes på "husleje"... 

pt er jeg PD i hvidovre - der er det samme surdej - ikke ok at sige hvad jeg betaler for en dag... fair nok - dem om det... men jeg er pt ved at forhandle mig til at være et sted hvor jeg betaler udner det halve... hvilket jeg synes er en MEGET mere fair pris når man kun er der en dag af gangen... 

er det lige så stort - nej selvfølgelig ikke men det kan jo også være helt lige meget hvis der er rent og hyggeligt og lækkert... 

har det alle de samme faciliteter... ja - ellers var jeg ikke interesseret i at skifte... 

er det en no-brainer at skifte til at være et sted der tager en meget mere fair pris for udlejningen.... det synes jeg selv... 

hvis der er plads det nye sted skifter jeg selvfølgelig - det giver sig selv... og jeg ved de ikke har samme hemmelighedspolitik for det har jeg spurgt om... så hvis jeg kommer ud det nye sted - så skal jeg med glæde fortælle hvad jeg betaler... 

Selv om det piner mig er jeg for en gangs skyld enig med starson i et eller andet... nemlig at de købere der rent faktisk gerne vil købe sex et sted hvor tingene kører "efter bogen" vil være meget bedre rustet til at træffe et informeret valg... og det er set med de danske pigers øjne et stort plus for så får de udenlandske det sværere... 

alle piger burde faktisk gå sammen om at fortælle hvad det koster de steder de har været tidligere... for hvis alle gør det, så ville det pludselig blive tydeligt hvor store indtjeninger der er tale om på udlejningssiden... og så kunne alle pigerne også vurdere hvor der er ok at lægge sine penge

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har ret så langt som at vi skyder os selv i foden hvis vi udtaler os mens arbejder et sted hvor det ikke er tilladt at sige hvad det koster.... det er nok de fleste steder da det skal være meget hemmeligt hvor mange penge der reelt tjenes på "husleje"... 

pt er jeg PD i hvidovre - der er det samme surdej - ikke ok at sige hvad jeg betaler for en dag... fair nok - dem om det... men jeg er pt ved at forhandle mig til at være et sted hvor jeg betaler udner det halve... hvilket jeg synes er en MEGET mere fair pris når man kun er der en dag af gangen... 

er det lige så stort - nej selvfølgelig ikke men det kan jo også være helt lige meget hvis der er rent og hyggeligt og lækkert... 

har det alle de samme faciliteter... ja - ellers var jeg ikke interesseret i at skifte... 

er det en no-brainer at skifte til at være et sted der tager en meget mere fair pris for udlejningen.... det synes jeg selv... 

hvis der er plads det nye sted skifter jeg selvfølgelig - det giver sig selv... og jeg ved de ikke har samme hemmelighedspolitik for det har jeg spurgt om... så hvis jeg kommer ud det nye sted - så skal jeg med glæde fortælle hvad jeg betaler... 

Selv om det piner mig er jeg for en gangs skyld enig med starson i et eller andet... nemlig at de købere der rent faktisk gerne vil købe sex et sted hvor tingene kører "efter bogen" vil være meget bedre rustet til at træffe et informeret valg... og det er set med de danske pigers øjne et stort plus for så får de udenlandske det sværere... 

alle piger burde faktisk gå sammen om at fortælle hvad det koster de steder de har været tidligere... for hvis alle gør det, så ville det pludselig blive tydeligt hvor store indtjeninger der er tale om på udlejningssiden... og så kunne alle pigerne også vurdere hvor der er ok at lægge sine penge

hvorfor er det så vigtigt , hvad en udlejer tjener? i piger fortæller hellere ikke hvad i tjener (fordi det ikke rager andre). hvorfor rager det så andre, hvad i betaler i husleje? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hvorfor er det så vigtigt , hvad en udlejer tjener? i piger fortæller hellere ikke hvad i tjener (fordi det ikke rager andre). hvorfor rager det så andre, hvad i betaler i husleje? 

Det er nok heller ikke specielt vigtigt at kende det eksakte krone beløb. Derimod kan det i hvert fald for nogen have en vis interesse at vide om der er tale om ågerpriser, om fordelingen af omsætningen er helt skæv, om det de enkelte piger så at sige selv bestemmer hvem de siger nej til osv.  Alt i alt handler det vel om, om forholdene for pigerne er rimelige osv.

Personligt må jeg indrømme, at i den udstrækning jeg kan anvende viden omkring bestemte steder og forhold, da vil de klart have indflydelse på mine eventuelle valg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er nok heller ikke specielt vigtigt at kende det eksakte krone beløb. Derimod kan det ii hvert fald for nogen have en vis interesse at vide om der er tale om ågerpriser, om fordelingen af omsætningen er helt skæv, om det de enkelte piger så at sige selv bestemmer hvem de siger nej til osv. Alt i alt handler det vel om, om forholdene for pigerne er rimelige osv.

Personligt må jeg indrømme, at i den udstrækning jeg kan anvende viden omkring bestemte steder og forhold, da vil de klart have indflydelse på mine eventuelle valg.

Jeg er principielt enig men jeg håber også du er enig med mig i, at så skal oplysningerne være troværdige.

Jeg husker for nylig en pige, en anden pige og en klinik i en diskussion om afgrening. Ord som løgn blev brugt.

Jeg husker en pige der kaldte sig x pigen, først skamrosede hun en klinik, senere skældte hun ud på klinikken i helt vilde gloser.

Forvirret ? Ja det var man.

Jeg tror man er lidt naiv hvis man bare tror at siger en et og andet et i et forum så kan vi alle gå derhen med god samvittighed. Det er ikke så enkelt endda. Hvordan der afregnes er bestemt heller ikke det eneste barometer man kan måle på. Hvordan mutter er, tlfpige, hvordan vagtplaner laves, klinikkens beliggenhed, lokaler og kundegrundlag og meget andet spiller da også ind. Det skriver du også lidt så vi er nok ret enige måske, jeg ville blot lige fremhæve et par ting, deriblandt også at pigen kan have egne motiver for at kritisere eller rose en klinik.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er principielt enig men jeg håber også du er enig med mig i, at så skal oplysningerne være troværdige.

Selvfølgelig skal oplysningerne jo være troværdige, ellers giver det jo ingen mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ja men jeg skrev også noget om hvornår informationerne er troværdige, eller ikke var, det var det væsentlige i mit indlæg og det glider du let henover men så var du nok ikke helt uenig ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

det er det fordi det er et udtryk for hvad der egentlig foregår på "klinikken" ... her snakker vi ikke PD for der vil jeg sige at vi piger selv må rode med huslejen, men i klinik sammenhæng - der er det faktisk ret vigtigt..  både for piger og kunder

fordi... 

der er RIGTIG mange piger der starter deres karriere i den her branche med en vagt på en klinik der i den grad snupper omsætningen før pigen selv får en krone..  de er selvstændige bevares... men de er ikke mere selvstændige end at de kan sammenlignes med et franchise hvor de bliver taget noget så grusomt i røven... 

for som klinikpige bestemmer du faktisk ikke noget som helst andet end: "vil du arbejde her på vores præmisser med vores mindstepriser og vores annonceringsregler og vores tlf-pigeregler ect... ..... ja eller nej??? "  

det er vigtigt for pigerne at have et sammenligningsgrundlag at vælge klinikkerne udfra... og det får de kun hvis priserne er nogenlunde kendte.. 

det er vigtigt for køberne at kende ca beløbene hvis de gerne vil frekventere steder der ikke snyder pigerne noget så eftertrykkeligt... 

et spørgsmål om ... moral ... kan man vel sige.. 

huslejen er en rigtig god indikator (naturligvis er den ikke alt men den er et godt stykke af vejen) for om det er et sted pigerne OG køberne bør vælge hvis de ikke vil snydes eller være medvirkende til at pigerne bliver snydt

det er i alles bedste interesse at det er nogenlunde kendt hvem der tager røven på pigerne og hvem der ikke gør... oprydningen i branchen kan jo passende starte her!

Del dette indlæg

Link til indlæg

så når vi nu kommer ind på en klinik og har hilst på pigen spørger vi hvor meget hun betaler i husleje, og siger hun så at hun betaler 1800 kr skal vi så sige det er for meget jeg går igen, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

så når vi nu kommer ind på en klinik og har hilst på pigen spørger vi hvor meget hun betaler i husleje, og siger hun så at hun betaler 1800 kr skal vi så sige det er for meget jeg går igen, 

det tror jeg den enkelte skal afgøre med sig selv :)  hvis hun siger 1800 i husleje vil  jeg nok sige hun overdriver lidt... men om gæsten vil reagere på den info - det må være op til den enkelte.. 

men det kunne måske være den store ide at gæsten havde informationen INDEN så han slet ikke behøvede at gå derhen og spørge pigen for så bare at gå igen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

når nu pigerne er selvstændige bestemmer de selv deres arbejdsvilkår, spørger du f.eks også hvad din lokale bager betaler i husleje?

Hold nu op med det fis!

Alle ved branchen er inficeret med skruppelløse personer, der ikke er blege for at udnytte sexarbejderne.

Er jo også hele ræsonnementet bag alle civiliserede samfunds lovgivning mod rufferi!

Og selvstændige eller ej...udbytning af mennesker skal bekæmpes!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er sgu nok den mest mærkelige tråd i EG's historie, det rager mig en papand om pigen betale 25 øre eller 35.000,-kr for at låne et egnet lokale til at sexe i - det må da være pigens sag, det er jo ligesom hende der har noget at sælge...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Sisse

Emne : Hvad betaler glædespigerne i leje af lokaler

Jeg er ret ny i dette forum, og læser mange ”strenge” og de strenge der handler om jer pigers økonomi og hvor i selv deltager i debatten, har altid undret mig lidt; men ikke undret nok.

I dag er jeg så kommet til dit indlæg, og jeg behøver faktisk ikke at læse videre. Du fik virkelig prikket mig godt og grundigt i røven, så jeg vågnede op. :roll:

Og hvorfor?? - det skal jeg sige dig: - jeg har selv været selvstændig i 35 år, og ingen ”kloge Åge” har nogensinde fået lov til at rådgive mig om noget helst, ej heller indsigt i min økonomi, ej heller mit samarbejde med offentlige myndigheder, ej heller min virksomheds skattebetalings evne. - for mig har disse ”kloge Åge” altid været : ”no go”

2 vigtige ”forståelsesrammer” .

Når man er lønmodtager/funktionær/tjenestemand får man løn !!! - - og det incl. opsigelsesvarsler,- særlig gode er disse for funktionærer - øko. - godtgørelser.

Når man selvstændig skal man lave overskud og etablere sine egne ”sikkerhedsnet” - hvis muligt!! -

Det er ved gud 2 vidt forskellige verdener. Så min anbefaling når disse tråde om jer pigers økonomi dukker op , -så luk jeres mund, I er IKKE forpligtet til at oplyse noget som helst, lad dem debattere ”langt ud i skoven”.

Det samme i jeres klinik, I er IKKE forpligtiget til at oplyse noget som helst om jeres økonomi, og hvis en kunde spørger ind til et andet, så er der et ganske effektivt svar : ” - det kan jeg sige dig helt præcist, - det er privat!” - og hvis han stadig ikke forstår , - så gentager i ”- det kan jeg sige helt præcist, - det er privat, og gentag indtil han har kørt sig selv helt træt eller det er fesset ind i ”kødbollen” :angry:

Og mht til Told/Skat, - søg aldrig råd og vejledning hos kommunens ”skattemor/skattefar” de er illoyale - ikke dine venner - og alt ofte ikke ordentlig inde i eget ”stof”. En revisor er din ”købte ven” som passer på dine penge!!! - husk det - når man er selvstændig er en revisor ”guld værd” :)

Kære Sisse - jeg har vist nævnt det en gang før, du bestemmer selv dine honorarer. For som du siger ”du har grisen”- aaah jeg synes der er et pænere ord, -jeg håber du kan acceptere! - ”du har fissen” og du bestemmer selv dine honorarer.

Og for den gode ordens skyld, så er det mine egne holdninger til livsgrundlaget: ”Selvstændig” - og på ingen måde noget jeg absolut forventer af jer. Jeg håber det kan være inspiration og en hjælpende fra mig til jer piger :wink:

Mange hilsner

Nyder livet

Du udstiller eklatant mangel på viden om denne branche!

Forestil dig følgende:

En bager ønsker at starte selvstændig forretning...men hvergang han søger lokale, mødes han af mistro og finder det meget svært at finde egnet lokale...

Der eksisterer 'bagerlaug kontrollerede lokaler', men der skal betales en i forhold til markedsprisen væsentlig højere leje...endvidere kan bageren ikke selv bestemme sine priser, sin arbejdstid og hvilke medarbejdere, han ønsker at arbejde sammen med. Markedsføringsudgifter og 'omsætningsafgift' kontrolleres ligeledes af 'lauget'....

Er det acceptable vilkår for 'selvstændig virksomhed'?

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dette er sgu nok den mest mærkelige tråd i EG's historie, det rager mig en papand om pigen betale 25 øre eller 35.000,-kr for at låne et egnet lokale til at sexe i - det må da være pigens sag, det er jo ligesom hende der har noget at sælge...

He he....ignorant....

Du lyder jo som plantageejerens datter....he he.

Større mangel på social indignation er jeg sjældent stødt på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er faktisk plantageejerens søn og meget begavet, så spar dine insinuationer, mr. McQuenn din bedrevidende fjo..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er faktisk plantageejerens søn og meget begavet, så spar dine insinuationer, mr. McQuenn din bedrevidende fjo..

Lige som det også rager dig en papand om syersken i Bangladesh er en 7 årig pige, der arbejde for 2 ører om dagen i 60 timer om ugen i sundhedsfarlige omgivelser?...hun har jo selv valgt det...og er jo hende, der vil sælge dig noget....dvs. efter at skjorten gennem 5 led er kommet til salg i Magasin....

Del dette indlæg

Link til indlæg

I øvrigt har jeg ikke stillet spørgsmålstegn ved din begavelse....men ved din sociale indignation....

Del dette indlæg

Link til indlæg

En social indignation har jeg aldrig fået diagnostiseret, så der må jeg melde hus forbi... :mrgreen::oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...