ThorsHammer 519 Skrevet 20. December, 2013 Ind imellem skriver man et indlæg, som man pga. fejl eller unøjagtigheder får lyst til at rette, men hvor lang tid har man egentlig efter indlægget er skrevet første gang, og til man ikke kan redigere mere? Andre end Admin må også gerne svare, hvis man kender svaret.. Jeg har prøvet at rette i mine indlæg kort tid efter det er skrevet uden problemer, men hvis man venter til dagen efter, kan det vist ikke lade sig gøre. Et godt gæt kunne være, at man har den første time efter indlægget er skrevet til at rette!? Kan nogen bekræfte det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 20. December, 2013 (edited) Så vidt jeg kan se, kan du ihvertfald ikke senere rette i et indlæg, hvis der er kommet andre indlæg i samme tråd. Ligeledes hvis indlægget er blevet liket - hvilket er naturligt nok, da der ikke er meget ved at like et indlæg og så forfatteren kort efter, ændrer det til noget man ikke bryder sig om. Redigeret 20. December, 2013 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 20. December, 2013 Jeg mener at Admin sagde at grænsen var sat til 1 time - førhen var det 24 timer. Det skyldes at flere gik ind og ændrede i indholdet af deres indlæg, efter andre havde svaret, og ikke kun rettede slå og stavefejl og lign. Jeg tror godt man kan redigere inden for den første time, selvom andre har svaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 20. December, 2013 Tak for svarene til jer alle 3.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg