Hop til indhold
Bananas

Negativt indstillet - den kritiske forbruger

Recommended Posts

Inspireret af Rejse's funderinger kring købekraft og kritik, tænker jeg på en anden mulig grund til dårlige oplevelser og efterfølgende anmeldelser.

Jeg synes at jeg ofte læser om at man allerede i døren føler at dette måske ikke er hvad jeg vil. Hun er måske ikke den jeg vil møde, hendes måde at være på er måske ikke hvad jeg kan lide, etc etc. Alligevel går man ind, og gi'r pigen en masse penge som man inderst inde vil bruge på noget andet.

Altså er betingelserne for at pigen skal kunne leverere en god oplevelse i bund allerede når det hele begynder. Man har en negativ forventning og får den opfyldt. Og så får pigen hele skylden for at det hele gik gal.

For den erfarne læseren (mig), er det temmelig afslørende når pludsligt en masse negative ting skal hæves frem. Han er simpelthen sur, og så kommer der lidt ekstra, som i et andet lys måske ikke havde haft nogen betydning:
Hun var for høj, for lav, for gammel, for ung, lokalen var for mørk, for lys, for stor, for lille, duften var det ene eller det andet etc etc. Det er faktiskt slående hvor ofte en negativ anmeldelse af en pige, inkluderer disse ting. Selvfølgelig består en oplevelse af samlede indtryk, men min pointe er: Du skulle jo ikke have gået ind overhovedet. Alligevel gør du det, med en negativ følelse i hele kroppen. Du får dine negative forventninger opfyldt, går hjem og skriver en negativ anmeldelse af pigen, som faktiskt aldrig egentlig havde en chance, fordi du var negativt indstillet fra begyndelsen.

Det er lidt som at købe en BigMac når man hader hamburger, og siden klage over at maden ikke var god.

Konklusion: At gå ind på trods af at mavefornemmelsen siger nej, er noget man må lære sig af. Det gør vi sikkert alle nogen gang. Men siden skal man måske tænke sig om nogle gange før man kritiserer pigen og fundere over hvor stor skyld man selv har i det hele. At det også er som Rejse siger, sure penge man kunne bruge til noget andet, gør jo ikke det hele bedre. Og wupti - the girl takes all the blame.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dårlig service er dårlig service.

Dårlig oplevelse grunder sig derimod ikke nødvendigvis på dårlig service.

But never mind...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Bananas

Forrygende godt indlæg. Der er ingen tvivl om, at hvis alle kunde tog deres intuition mere alvorligt, så ville de undgå mange "hoved ned i rattet oplevelser".  De sparede penge kunne så anvendes til en oplevelse, hvor udgangspunkt før pengene skifter hænder føles rigtig i maven, derved ikke sagt at man så er garanteret en god oplevelse, men antallet af dårlige oplevelser vil rent statistisk falde markant.

Der er sådant set heller ikke noget galt i at være styret af sin øjeblikkelige sexlyst, men når de første 5 på ens liste, desværre ikke tager imod den pågældende dag, vil det typisk også være klogere at vente til en dag hvor ens farvoritter og præferencer tager imod, snarere end at vælge noget ens intuition allerede har fravalgt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Konklusion: At gå ind på trods af at mavefornemmelsen siger nej, er noget man må lære sig af. Det gør vi sikkert alle nogen gang.

B

Jeg faktsik gjort det modsatte en gang, altså ikke fulgt min mavefornemmelse, og det blev en kæmpesucces, der varede adskellige år.

Men du har nok ret i, at generelt skal man følge sin første indskydelse og reagere på den, jeg var bare heldig og måske dygtig, at jeg for en enkelt gangs skyld ikke fulgte min intuition, og det har jeg aldrig fortrudt. :-P

Mvh

smo

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Vi piger kunne også godt gribe i egen barm og være lidt mere ærlige når vi reklamer. Så forveninger stemmer mere overens med det i møder.

Jeg kan godt sommetider undres når jeg læser mine egne anmeldelser. For sommetider kan jeg simpelthen ikke genkende mig selv. Jeg gør meget ud af at have en god men intim belysning men der er dog ikke så mørkt at det kan gå gæstens næse forbi at jeg ikke længere er af nyere dato. At brysterne hænger lige vel rigeligt og røven er lidt rynket....

Jeg spurgte engang en gæst som læser aktivt med her inde hvorfor han troede dette aldrig nævnes og hans svar var - man ser det ikke når der er liv i pigens øjne og sexen er god.

Jeg tror så udemærket at man ser det. Jeg tror så bare ikke at man vægter det så højt hvis blot forventningerne er afstemt. Dem som besøger mig ved at jeg runder 35 lige om lidt. Så mentalt er de indstillet på at jeg nok ikke er helt nystrøget.

Når man er godt forberedt på dette så skuffes man jo heller ikke når døren går op og jeg står der i al min pragt

Redigeret af Sisse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vi piger kunne også godt gribe i egen barm og være lidt mere ærlige når vi reklamer. Så forveninger stemmer mere overens med det i møder.

Jeg kan godt sommetider undres når jeg læser mine egne anmeldelser. For sommetider kan jeg simpelthen ikke genkende mig selv. Jeg gør meget ud af at have en god men intim belysning men der er dog ikke så mørkt at det kan gå gæstens næse forbi at jeg ikke længere er af nyere dato. At brysterne hænger lige vel rigeligt og røven er lidt rynket....

Jeg spurgte engang en gæst som læser aktivt med her inde hvorfor han troede dette aldrig nævnes og hans svar var - man ser det ikke når der er liv i pigens øjne og sexen er god.

Jeg tror så udemærket at man ser det. Jeg tror så bare ikke at man vægter det så højt hvis blot forventningerne er afstemt. Dem som besøger mig ved at jeg runder 35 lige om lidt. Så mentalt er de indstillet på at jeg nok ikke er helt nystrøget.

Når man er godt forberedt på dette så skuffes man jo heller ikke når døren går op og jeg står der i al min pragt

jeg kan kun give dig og din gæst ret,  det er jo med kvinder som med rødvin det bliver kun bedre med alderen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dem som besøger mig ved at jeg runder 35 lige om lidt. Så mentalt er de indstillet på at jeg nok ikke er helt nystrøget.

35 år er da en god alder  :-P

Man ang. emnet om man burde vende om i døren. Jeg kom faktisk engang ud til et sted hvor pigen var en efter min smag enorm flot buttet blondine og hun havde taget frækt tøj og rød læbestift på mv. Men lokalet var så rodet, nærmest som i den slags tv programmer man ser hvor firmaer skal ud og rydde op at jeg vendte om med det samme. Selv sengen var beskidt og og uredt. Bagefter synes jeg det var lidt synd for hende og hvem ved måske havde det været en god oplevelse hvis jeg lige havde givet hende 10 min til at ordne bare sengen...

Andre gange er jeg gået ind selvom jeg blev skuffet ved synet fordi beskrivelsen slet ikke svarede til det forventede. Og har også ærgret mig bagefter. Jeg antager at det skyldes en kombination af alm. høflighed og at det "andet hovede" har taget magten. Nogle (få) piger er desværre helt uden virkelighedssans i deres beskrivelse.

Nogle gange er der ikke noget galt med beskrivelsen men de første sekunders kontakt giver mig en fornemmelse af at det her bliver en gang upersonlig maskin sex. Sommetider har jeg bare sagt pænt nej tak, andre gange har jeg forsøgt at få det bedste ud af det.

Hvis jeg er usikker på hvad jeg kan forvente holder jeg mig til yderlserne i den lave del af prislisten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Licking

Nu skal følgende ikke misforstås, for jeg vil ikke tingsliggøre udbyderne af seksuelle ydelser, men I er jo de der legemliggør vore seksuelle fantasier.

Hvorfor beskrivelsen af pigen helst skal være virkelighedstro. For når vi potentielle købere læser annoncer, og ser fotos af jer, vurderer vi jo om den pågældende pige ligner pigen i vor fantasi.

Hvis fantasien er en lolitaung åleslank blondine, nytter det jo ikke noget at den pige vi møder er en mørk moden Rubens model, som en anden dag godt kan være hovedpersonen i fantasien.

Når det er sagt, vil jeg give Sisses gæst ret, det er øjnene og sexen der er vigtigst, eller sagt på en anden måde en pige der er til stede, og er interesserer sig for sin gæst, betyder rigtig meget.

Der er salgssex nok ikke så forskellig fra mange andre salg, hvis varen ikke svarer til annoncen bliver man skuffet, på samme måde kan en god tilstedeværende sælger "lokke" mig til et merkøb, selvom bilsælger "Brian" nok ikke skal møde mig i døren i G-streng, BH, og stiletter :wink:

Hvad gør jeg så, hvis jeg har en dårlig fornemmelse?

Kommer sgu an på "lillelicking",  rejser han sig, prøver jeg nok, men så er mavefornemmelsen nok heller ikke såå negativ, på den anden side, hvis der ikke er noget der stritter, andet end nakkehårene, så siger jeg pænt undskyld og laver et planmæssigt tilbagetog, og prøver et andet sted

Licking.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har det med anmeldelserne her ligesom med hotelanmeldelser (undskyld sammenligningen). Der kan for det samme hotel være alt fra lutter roser til, at det er et hul, man ikke skal sætte sine ben i. Her prøver jeg at skille tingene ad og lægge mine egne præferencer ind over. Det samme, når jeg læser anmeldelserne her. Der er nogle anmeldere (ingen nævnt, ingen glemt), hvor jeg nærmest får det indtryk, at hvis de har lavet en negativ anmeldelse, så er det nok en pige, jeg gerne vil besøge.

Hvor vil jeg hen? Jo! Hav altid de kritiske briller på, når du læser anmeldelser (kildekritik hed det, da jeg var under uddannelse).

Et andet problem ér f.eks. anmelderens alder. En knægt på 25 synes måske, at en pige på 35 er gammel, mens en mand på 60 finder hende ung.

Endelig må jeg give flere af skribenterne i tråden ret i, at man skal se med det hoved, der har øjne, og tænke med det, der ikke har et hul i midten :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Jeg har besøgt piger i en del år men i de senere år er mine oplevelser blevet bedre og bedre og antallet af dårlige oplevelser er blevet meget mindre, faktisk er det ret sjældent at jeg får en dårlig oplevelse.

Jeg besøger et par piger af og til, de kender mig og jeg kender dem. Jeg har valgt at gøre dette fordi jeg der ved at jeg får en pige der ser godt ud set med mine briller og jeg får rigtig god sex, og som regel meget god tid og meget god service, jeg tror disse piger giver stamkunderne lidt ekstra og det er jo forståeligt, da de ved at jeg er en rimelig fast indtægt for dem og nok som kunde heller ikke er den mest trælse person at have besøg af, håber jeg da.

Men jeg er også typen der søger nye oplevelser hos piger jeg ikke kender. Tidligere, for nogle år siden, betalte jeg og fik en oplevelse også selvom pigen ikke tiltalte mig helt vildt. Bagefter kunne jeg stå med en fornemmelse af at have smidt pengene ud af vinduet. Så hvis pigen ikke tiltaler mig så går jeg igen. Det kan være hun virker mut eller at hun har brudt danske i billeder og ser helt anderledes ud end billederne eller slet ikke lever op til hendes beskrivelse. Jeg tænder altså f.eks. på buttede piger så er det en buttet pige der åbner op selvom hendes annonce lovede noget andet så går jeg.

Så er min erfaring også at angives vægten ikke så er hun formentlig buttet, oplyser pigen slet ikke noget om hendes alder så er hun formentlig af ældre dato jeg undersøger altid via Google billeder søgningen om pigens billeder er et andet sted, og går uden om falske billeder, jeg besøger ikke piger der arbejder hver dag, næsten i døgndrift, jeg besøger ikke afrikanske piger da mine erfaringer med disse er dårlige, jeg læser tips om andre piger og de spiller også ind i mine valg, ligesom jeg giver tips til andre.

Som kunde har jeg pga det jeg har nævnt her fået reduceret mine dårlige oplevelser til næsten 0, men også kun næsten for det sker da en sjælden gang at oplevelsen er dårlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gode og dårlige oplevelser, jeg har prøvet begge dele.

Forventningerne spiller også med her, og den der mavefornemmelse man har når man møder pigen i døren er godt nok svær at stole på. Jeg har prøvet flotte piger hvor man i døren tænker det her kan ikke gå galt, men efter 10 min af den time jeg normalt køber ville man gerne være i bilen igen.

Andre gange tænker man at her burde man være drejet om i døren, men efter timen er gået har man slet ikke lyst til at forlade pigen.  Det er ikke nemt når man opererer alene ude på købe markedet som jeg gjorde i starten af min købe karriere.

I dag må jeg indrømme at de piger jeg besøger oftest har fået en anmeldelse med herinde fra eller tidligere fra VL.

Pludselig bliver man ikke skuffet, det er ihvertfald meget begrænset.

Jeg har besøgt Sissse, efter at jeg har læst om Sisse herinde, jeg blev ikke skuffet for hun forstår at kommunikere ud hvad det er man kan forvente at få, ja hun advarer nærmest om at hun er gammel og det hele hænger (griner), men hvad man har læst herinde betale ærlighed sig, man bliver ikke skuffet. Blot et eksempel på hvad man kan få af info om en pige inden man besøger hende.

Dette marked er svært at manøvrere i, også derfor jeg gerne vil have en støtte pædagog, som EG er for mig.

Derfor min glæde ved EG samt alle de anbefalinger samt advarsler der er herinde, jeg tager ved lære af dem og sætter pris på dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...