mrbeen 38 Skrevet 9. Juni, 2023 Nogen som ved om Qplus stadig er aktiv ? https://annoncelight.dk/showad/332105 annoncen er fra 2022 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 25 Skrevet 9. Juni, 2023 der står send sms, ingen opkald.. har du prøvet det men hold da kæft for nogle kæmpe babs... 85 L jøsses mums da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 9. Juni, 2023 Hun skriver at hun kun er aktiv når hun har annoncen på, og nu har den været på siden maj 2022, så undrer mig bare. Men jeg vil Da prøve at skrive til hende.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madert 39 Skrevet 9. Juni, 2023 Mødte hende for 6-7 år siden hvor hun også havde de billeder og brysterne er slet ikke i nærheden af L. Nok mere en F-G så hvis det er brysterne man kommer efter, skal man nok lige overveje det en ekstra gang. Men sød og fræk nok ellers.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 10. Juni, 2023 Har nu forsøgt at skrive til hende, men intet svar.....endnu... set ser ikke ud som om hun har modtaget beskeden, tror desværre hun er off, da hun altid plejede at have annoncen på on/off som hun skriver, og nu har den været på siden maj 2022..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
triax 25 Skrevet 10. Juni, 2023 madert skrev, for 17 timer siden: Mødte hende for 6-7 år siden hvor hun også havde de billeder og brysterne er slet ikke i nærheden af L. Nok mere en F-G så hvis det er brysterne man kommer efter, skal man nok lige overveje det en ekstra gang. Men sød og fræk nok ellers.. det er måske endnu en som bruger andres billeder fra nettet set det så mange gange efterhånden med indlæg herinde at det er fake billeder de har på rundt omkring, har selv vendt om i døren både i herning, holstebro og bording fordi billeder ikke passer med hende som der åbner døren bevares, hun kan være køn nok hende i døren, men det var jo ikke det man havde sat næsen og pikken op efter, så det var bare hjemad igen men der må jo være mange som alligevel dypper pikken, ellers ville det vel falde til ro med alle de fake billeder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PolleFraSnave 140 Skrevet 11. Juni, 2023 QPlus er 100 ægte og billederne er af hende. Jeg går ikke så meget op i bogstavsbetegnelser på patstørrelser, men QPlus’ patter er dejligt store (meget) og 100% naturlige. Jeg har været hos hende en håndfuld gange og har været fuldt tilfreds. Desværre tror jeg heller ikke hun kommer ‘på’ igen. Jeg prøver jævnligt at skrive til hende, for så længe der er liv er der håb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 11. Juni, 2023 Havde også på fornemmelsen at hun var stoppet, bare underligt at hun stadig har annonce på.... virkeligt ærgeligt at jeg ikke nåede at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg