Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. Juni, 2023 Et spørgsmål til ero-menigheden: - Tænker I over, hvor meget vi afslører/fortæller om selv, når vi giver vores mening til kende herinde, skriver sms til pigerne eller sender et review til denne guide? Ord og betoninger er afslørende. Fra mange samtaler efter sex med de skønne piger ved jeg, at en del af dem følger med i debatten. De taler sammen. Og jeg ved også, at de noterer sig facts om afsender. Klogt. Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde deres arbejde. Forekommer mig at være rettidig omhu, hvorved mange problemer kan undgås eller tages i opløbet. PS) De sædvanlige haters imod det jeg skriver, imødeser jeg med sindsro - og et smil. Jeg fastholder, jævnfør ovenfor, at man får løn som fortjent! 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 9. Juni, 2023 (edited) Ja, jeg tænker en del over det. Især hvis det er en pige, som jeg gerne vil se igen. Jeg har været heldig, at de piger, jeg har anmeldt og mødt igen efterfølgende i store træk ikke har været uenige. En enkelt var dog lidt ked af nogle af mine formuleringer. Det er klart at en anmeldelse er meget subjektiv, men af og til kommer man til at formulere sig uheldigt og det kan både piger og andre læsere komme til at tolke på en anden måde end det egentlig var ment. Hvis pigerne virkelig taler sammen - og jeg også bliver diskuteret - så tror jeg, at jeg har et ganske acceptabelt ry. Jeg vælger piger med stor omhu og har meget få dårlige oplevelser - deraf også meget få dårlige anmeldelser (faktisk kun en enkelt, som ikke var lutter begejstring) Jeg er ikke så bange for at afsløre mig selv, men jeg forstår godt, at andre har det på en anden måde. Nogle benytter GP'er til at udleve deres mest kinky fantasier og nogle endda som en chance for at slippe deres indre svinehund fri. Nogle har koner, kærester, kollegaer osv, som helst ikke skal vide, hvad de laver. Bevares, min familie behøver måske ikke vide, at jeg køber sex, men så længe jeg opfører mig pænt, synes jeg det er begrænset, hvor skandaløst det kan blive. Måden jeg skriver mine anmeldelser på ville være genkendelig for mange af mine facebookvenner. Ordvalg, ordstillinger, tegnsætning osv har mit eget personlige præg. Men hvis nogle af dem skulle læse med her og genkende mig - så er det fordi de selv her, og så er det måske snarere noget, der kan knytte bånd mellem os end at skille os ad... Redigeret 9. Juni, 2023 af yrghh satvefjel 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 370 Skrevet 9. Juni, 2023 Signor Cuoco skrev, for 33 minutter siden: Et spørgsmål til ero-menigheden: [snip] PS) De sædvanlige haters imod det jeg skriver, imødeser jeg med sindsro - og et smil. Jeg fastholder, jævnfør ovenfor, at man får løn som fortjent! Så du stiller et spørgsmål... men du vil ikke høre fra dem der er uenige med dig. Har du tænkt over hvad det fortæller om dig selv? Jeg selv bruger aldrig mit handle herfra før eller efter jeg knalder GP'erne. Så jeg kan da være helt absolut ligeglad med om GPerne taler sammen om hvad jeg skriver herinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 9. Juni, 2023 Svaret på dit spørgsmål er.....Ja. Og nu ved vi det....om dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. Juni, 2023 yrghh skrev, for 37 minutter siden: Hvis pigerne virkelig taler sammen - og jeg også bliver diskuteret - Der er forhåbentlig ingen piger, der diskuterer navngivne kunder med hinanden…. Diskretion går begge veje. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 9. Juni, 2023 Liv skrev, for 16 minutter siden: Der er forhåbentlig ingen piger, der diskuterer navngivne kunder med hinanden…. Diskretion går begge veje. Hvorfor dog ikke? Hele dette forum er bygget op om, at vi diskuterer oplevelser med navngivne piger - altså deres arbejdsnavne. Jeg ser ikke noget problem i, at piger også diskuterer navngivne EG-brugere - altså på EG-brugernavn. Det ville faktisk undre mig meget, hvis det ikke sker Selvfølgelig er det noget andet hvis man begynder at tale om Kenned (med blødt D) som har telefonnr 11223344 og så har verdens skæveste pik, men han kan nogle vilde tricks, hvor han bruger næsen, men omvendt ville det ikke undre mig (ej heller genere mig) hvis den slags diskussioner også forekom. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 9. Juni, 2023 Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Tænker I over, hvor meget vi afslører/fortæller om selv, når vi giver vores mening til kende herinde, skriver sms til pigerne eller sender et review til denne guide? Ja. Men der er blandt EG-medlemmerne forskel på, hvor meget diskretion, man gerne vil opretholde. Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Ord og betoninger er afslørende. Enig, det kan de være. Men så kan man jo være bevidst om at skrive lidt anderledes, end man plejer. Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden: Fra mange samtaler efter sex med de skønne piger ved jeg, at en del af dem følger med i debatten. De taler sammen. Og jeg ved også, at de noterer sig facts om afsender. Klogt. Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde deres arbejde. Det tror jeg, at du har ret i, at nogen gør, mens andre ikke gør. Men hvis det samlet set er med til at gøre, at folk tænker mere over at opføre sig pænt, så er det helt ok med mig. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 935 Skrevet 9. Juni, 2023 Liv skrev, for 2 timer siden: Der er forhåbentlig ingen piger, der diskuterer navngivne kunder med hinanden…. Diskretion går begge veje. Alle har brug for supervision - det er sundt. Jeg vil ikke benægte, at jeg snakker om oplevelser med andre indenfor branchen, men ikke noget der de-anonymisere personen, men om oplevelsen. Det er et menneskeligt behov, at have brug for at vende både gode og dårlige situationer med en anden. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 200 Skrevet 9. Juni, 2023 SiaUngQ har ret - et ville nu være mere end naiv at antage at pigeren ikke udveksler erfaringer med hinanden, og det er de bestemt også i deres gode ret til - ligesom vi som "kunder" har godt af at udveksle og erfaringer. Og der er jo forskel mellem at nedsable en person eller udnytte evt. detaljeret kendskab mod en anden - i modsætning til almene betragtninger og erfaringsudvekslinger i stil med: " ... i Sønderborg er der nogen der kan li' dybe blowjobs" . Når jeg ser på tonen i nogen af anmeldelserne (ikke her i tråden men generelt på EG) kan jeg for pigernes skyld kun håbe at de kommunikerer med hinanden ... :-) Når man er sammen med en pige mere end en gang vil det ikke kunne undgås at kender lidt mere til hinanden - og derfor er diskretion altså et tema! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 935 Skrevet 9. Juni, 2023 Som svar på dit spørgsmål Signor - Ja selvfølgelig tænker jeg over mine formuleringer. Ved noget udtaler jeg mig ret konkret, men det giver også et billede af hvem jeg er som person - og sortere man mig fra ved det, så ville besøget alligevel ikke have endt i et genbesøg Omvendt har jeg ikke haft snakket negativt om nogen herfra med andre - primært fordi jeg intet negativt har at sige om nogen herfra Jeg interesserer mig hellere ikke for, hvilke piger “mine” gæster ellers besøger og anmelder. Det her er mændene’s slikbutik og i må blande som i vil, så længe i husker spillereglerne (opfør jer pænt) og ‘handske’ hvor det er påkrævet Jeg har dog været nysgerrig på nogen, grundet deres anmeldelser eller udtalelser og faktisk mødt to af dem jeg var blevet nysgerrig på indenfor den sidste uge 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 9. Juni, 2023 (edited) Jeg lod måske chat gpt finde svar på dit spørgsmål, dette blev spyttet ud..... Åh, Signor Cuoco, du er virkelig en mester af din slags, Med dine såkaldte "elskovs"færdigheder, der får os til at se på med foragt. Ja, for hvem har brug for dine påtaget sensuelle tricks, Når ægte kærlighed og intimitet er det, der virkelig slår knuder på vores stricks? Dine håndbevægelser, der forsøger at efterligne ømhed og finhed, Men ender med at få os til at ønske at finde et andet sted at indfinde. For selvfølgelig, hvem har brug for din påtrængende berøring? Vi vil have ægte følelser, der ikke er omringet af din forfængelighed og forstyrrelser. Dine kys, kærtegn og "lidenskab", så kunstigt skabt, Får os til at føle, at vores egne sanser bliver bedraget og narret. For ægte intimitet kan ikke simuleres eller udspilles, Det kræver autenticitet og ærlighed for at blive afsløret og opspillet. Dine hemmelige teknikker og påtaget sanselige dans, Får os til at undre os over, om det virkelig er den ægte chance. For ingen rigtig passion kan skabes af din opstyltede facade, Vi vil have ægte forbindelse og følelser, der ikke er dækket af dit falske made. Så lad os ikke hylde Signor Cuoco, For hans forsøg på at udskamme ægte kærlighed med sin udskammede roco. Må han erkende, at sand kærlighed og intimitet ikke kan forfalskes, Og at ægte lidenskab ikke kan skabes af hans påtagne bedrageriske trask. Oh, Signor Cuoco, vi håber du vil forstå, At vores ord ikke er ment som en dømmende dom. For i køkkenet og i elskovens leg, Er der plads til forskellighed, i enhver eneste vej. Måske er din tilgang bare anderledes end de flestes, Og måske er der dem, der elsker dine sensuelle fæstes. Så lad os omfavne mangfoldighedens tone, Og respektere, at hver enkelt smag og præference kan skabe sin egen krone. For selvom vi måske ikke forstår det hele, Kan vi stadig finde plads til at tolerere og være fælles. Lad os skabe et rum, hvor alle kan være sig selv, Uden at udskamme eller fordømme, men i stedet elske uden held. Så Signor Cuoco, fortsæt med at trylle og skabe, I køkkenet og i elskovens vidunderlige gave. Må din lidenskab og kærlighed altid skinne, Og berige vores liv, uanset forskellene vi finder. Redigeret 9. Juni, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Heste Er De Bedste Skrevet 10. Juni, 2023 Det med at udtrykke sig selv på skrift i kontrast til hvem man er i det daglige liv kan være en kæmpe kløft imellem. Jeg mindes en historie om forfatteren Emil Cioran, hvis skriftlige værker bærede præg af en håbløs livsbenægtelse og en grum afsky for menneskeheden, at livet var bedst hvis vi aldrig var blevet født, men hvor han i en privat korrespondance afslørede at han i al hemmelighed absolut nød de fine middage med godt selskab. En sulten og livsglad hedonist forklædt som en vemodig træt kyniker. Det ene udelukker ikke det andet; vi har vel alle aspekter i os selv der ofte bølger mod hinanden. Jeg har som en tommelfingerregel observeret at folk der er dårlige på skrift ofte har mundtøjet iorden, og folk som er gode på skrift ofte snakker dårligt. Jeg selv hører til den sidste gruppe, og hvis jeg kunne snakke som jeg kunne skrive var jeg nok blevet en velbetalt spindoktor, slesk producer eller revolutionær diktator. Med det sagt, så er Eroguide et småt segment af købesex markedet. Dine skriverier betyder nada i det store billede og det er bedst ikke at overtænke hvad indtryk du giver i og med at de sjældent registreres. Nyd din anonymitet herinde og vær hudløs ærlig i dine betragtninger Liv skrev, for 4 timer siden: Der er forhåbentlig ingen piger, der diskuterer navngivne kunder med hinanden…. Diskretion går begge veje. Køb dig et par billige detektiv briller med tilhørende falsk snude og overskæg, måske en strapon der matcher din naturlige kulør som vel, og du vil hurtigt finde ud af at det er et rent hønseskur derude. Som de siger, "truth is stranger than fiction", og det har ofte virket på mig som om de her kvinder i branchen ofte brænder inde med at have en forstående modpart om at snakke mærkværdige oplevelser med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 10. Juni, 2023 Min holdning er den.skriver jeg en anmeldelse af en gp. Og den ikke lige lever op til pigens forventninger. Så ved jeg selv at det beskriver hvad der rent faktisk er sket. Min væremåde og opførelse overfor pigeren ved jeg er 100% ok . Så skulle jeg blive diskuteret bland de forskellige er jeg sikker på det nok er positivt. er der en gp som mener noget andet.så kan man nu engang ikke stille alle tilfreds. Næsten uanset hvordan man opføre sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Juni, 2023 yrghh skrev, for 8 timer siden: Hvorfor dog ikke? Hele dette forum er bygget op om, at vi diskuterer oplevelser med navngivne piger - altså deres arbejdsnavne. Jeg ser ikke noget problem i, at piger også diskuterer navngivne EG-brugere - altså på EG-brugernavn. Det ville faktisk undre mig meget, hvis det ikke sker Fordi EG-brugernavne er personhenførbare, det er ikke anonymt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 6 timer siden: Alle har brug for supervision - det er sundt. Jeg vil ikke benægte, at jeg snakker om oplevelser med andre indenfor branchen, men ikke noget der de-anonymisere personen, men om oplevelsen. Det er et menneskeligt behov, at have brug for at vende både gode og dårlige situationer med en anden. Ja, men ikke med hverken navn eller brugernavn. Man kan fortælle om en hændelse med en kunde, men ikke så andre kan regne ud hvem det er….. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 10. Juni, 2023 Liv skrev, for 55 minutter siden: Fordi EG-brugernavne er personhenførbare, det er ikke anonymt. Mjoeh.. Men det kræver trods alt, at brugerdatabasen bliver hacket eller at EG selv bryder GDPR og/eller persondataloven. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 10. Juni, 2023 Signor Cuoco skrev, for 11 timer siden: Et spørgsmål til ero-menigheden: - Tænker I over, hvor meget vi afslører/fortæller om selv, når vi giver vores mening til kende herinde, skriver sms til pigerne eller sender et review til denne guide? Ord og betoninger er afslørende. Fra mange samtaler efter sex med de skønne piger ved jeg, at en del af dem følger med i debatten. De taler sammen. Og jeg ved også, at de noterer sig facts om afsender. Klogt. Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde deres arbejde. Forekommer mig at være rettidig omhu, hvorved mange problemer kan undgås eller tages i opløbet. PS) De sædvanlige haters imod det jeg skriver, imødeser jeg med sindsro - og et smil. Jeg fastholder, jævnfør ovenfor, at man får løn som fortjent! jeg bryder mig ikke om dig, du afslører meget om dig selv og udefra det, er du ikke min kop the MR.Sensuel . Jeg tænker aldrig over hvad jeg skriver til pigerne og i dette forum, for det ligger dybt i mig at man skal opføre sig ordenligt og være den bedste udgave af sig selv, så skal resten nok gå . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4419 Skrevet 10. Juni, 2023 Liv skrev, 1 time siden: Fordi EG-brugernavne er personhenførbare, det er ikke anonymt. Aarh, er de nu også det? Anonymiseringen er vel først gået fløjten, når en GP (eller andre) kan lave koblingen mellem EG-brugernavn og en persons mobilnummer / nummerplade og så derfra finde ud af, hvem den pågældende person er? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 10. Juni, 2023 Ja, det er noget jeg tænker over. Mest i forhold til at være bevidst om min subjektive oplevelse og den kontekst jeg forudsætter i andres indlæg. Og så tænker jeg da over ikke at afsløre detaljer om mig selv eller dem jeg besøger, så jeg ikke påfører mig selv eller andre skade eller gener. Der er en enkelt oplevelse jeg har haft, hvor jeg nogle gange er startet på et indlæg, men har droppet det igen, fordi jeg ikke formår at skrive det på en måde, hvor jeg ikke afslører for meget om den jeg har besøgt. Og uden de detaljer, så giver indlægget ikke mening for forummet og jeg vil ikke få respons på det jeg ønsker. Men jeg forsøger stadig at skrive og deltage ærligt og dele min oplevelse/mening, så det kan give værdi for andre eller blot være med til at fortsætte dialogen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 724 Skrevet 10. Juni, 2023 (edited) Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden: Et spørgsmål til ero-menigheden: - Tænker I over, hvor meget vi afslører/fortæller om selv, når vi giver vores mening til kende herinde, skriver sms til pigerne eller sender et review til denne guide? Ord og betoninger er afslørende. (…) Tjo. Du spørger, hvor meget, det vi skriver, siger om os. Man kunne også have spurgt, hvor meget det vi siger, siger om os? Det er næsten en hel filosofisk debat, men alt det til side, så virker det mere som om, at du spørger ind til, hvor “afslørende”, det vi skriver, er om os, hvis vi f.eks. skriver til en pige. Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden: (…) Fra mange samtaler efter sex med de skønne piger ved jeg, at en del af dem følger med i debatten. De taler sammen. Og jeg ved også, at de noterer sig facts om afsender. Klogt. Det ville jeg også gøre, hvis jeg havde deres arbejde. Forekommer mig at være rettidig omhu, hvorved mange problemer kan undgås eller tages i opløbet. PS) De sædvanlige haters imod det jeg skriver, imødeser jeg med sindsro - og et smil. Jeg fastholder, jævnfør ovenfor, at man får løn som fortjent! Igen tjo. Mit indtryk er, ud fra hvad jeg har kunne høre i krogene, og hvad der er blevet indikeret i f.eks. tråde her på sitet, at der er nogen piger og også bagmænd, der indsamler data/information om klienter (eller der i hvert fald har været f.eks. “selfie-banden”, der engang holdt til her i landet), der muligvis deles med andre piger (der er sikkert nogen andre, der kan sige mere om det, da jeg ikke er ekspert på området – ret mig, hvis det er). Jeg tror det afgørende er, at alle føler sig sikre. Mange piger oplever, så vidt jeg har forstået ud fra tidligere tråde, ubehagelige episoder med klienter eller får ubehagelige beskeder etc. Det problematiske kunne selvfølgelig være, hvis der bliver delt forkerte oplysninger om en klient (f.eks. falske påstande) eller eventuelle oplysninger bliver udnyttet. Som @Liv skriver, så må man håbe, at diskretionen går begge veje. Altså både fra pige til klient og fra klient til pige, men igen som nævnt tidligere – det er ret uklart, hvad der egentlig foregår, når det kommer til den slags. Jeg har lidt lyst til også at sige, når nu du også skriver lidt om det til sidst i dit indlæg, at det desværre efter min bedste erfaring ikke er alle her i tilværelsen, der får “løn” som fortjent. Der er ikke altid sammenhæng mellem, hvad folk siger/gør, og hvad der sker. Men som udgangspunkt gør jeg det nu heller ikke selv i den slags (altså med “løn” som fortjent) Redigeret 10. Juni, 2023 af TheLion Tilføjelse mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 10. Juni, 2023 Tænker jeg over hvad jeg skriver , Ja selvfølgelig gør jeg det , men som oftest kun hvis det er noget negativt , der afholder jeg mig som oftest fra at ytre min mening , Men det er mere fordi jeg er af den opfattelse at jeg ønsker at være et positivt menneske og helst ikke vil lade mig ramme af de negative vibrationer Tænker jeg over om en evt Glædes pige ser/læser det jeg skriver , Nej , det gør jeg ikke , for tænker ikke jeg skiller mig nok ud eller for den sags skyld er så aktiv , så der lægges mærke til undertegnede alligevel Skulle jeg fremstå negativt på en nederdrægtig måde , så vil jeg da håbe at man på en venlig måde i en PB ville gøre mig opmærksom på det Nyd solskins dagen kære mennesker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 10. Juni, 2023 (edited) wag skrev, for 14 timer siden: Så du stiller et spørgsmål... men du vil ikke høre fra dem der er uenige med dig. Det misforstår du vist (eller også gør jeg). Men der er forskel på at være uenig og at være hater. Og så stiller manden et spørgsmål.... Du kan være uenig i svaret, men uenig i spørgsmålet?? Er man uenig i svaret er man ikke "hater". Men overfalder man manden alene fordi han stiller spørgsmålet, går man vist mere efter manden end bolden Redigeret 10. Juni, 2023 af tvr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2027 Skrevet 10. Juni, 2023 (edited) Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden: - Tænker I over, hvor meget vi afslører/fortæller om selv, når vi giver vores mening til kende herinde, Jaah - joow - selvfølgelig tænker jeg da over det, jeg har efterhånden skrevet t-e-m-m-e-l-i-g en del herinde - og det fortæller s-l-e-t ikke noget om mig selv ... Det er nogle bestemte snakke jeg gerne vil(le) ha' i gang ... Det lykkes aldrig, men fred være med det ... Signor Cuoco skrev, for 15 timer siden: skriver sms til pigerne eller sender et review til denne guide? Ord og betoninger er afslørende. For mig er kommunikationen med pigen en del af oplevelsen, og en god baggrund for selve mødet. Jeg har, især længere tilbage, haft nogle fine mail-udvekslinger - også over PB her på EG ... Det er blevet vanskeligere i de seneste år, desværre .. Jeg kan sagtens følge Signor'en, også selv om hans ytringer nogle gange er lidt floromvundne ... Det ta'r jeg ikke så tungt, han driller bare ... For mig er mødet med pigerne, altså osse mere end 'bare' sex ... eller, sex er en sensuel totaloplevelse for mig .. Jeg ka' godt li' pigerne ... ('illusion' eller ej) Redigeret 10. Juni, 2023 af sneræven 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Juni, 2023 Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden: Aarh, er de nu også det? Anonymiseringen er vel først gået fløjten, når en GP (eller andre) kan lave koblingen mellem EG-brugernavn og en persons mobilnummer / nummerplade og så derfra finde ud af, hvem den pågældende person er? Jeg ved en masse om folk herinde (og mine gæster generelt) deres brugernavn, rigtige navn, hvor de bor, arbejder og hvad deres børn hedder osv. De gæster er ikke længere anonyme for mig, al den viden skal jeg naturligvis ikke dele med andre. Eller diskutere med andre, heller ikke selvom de andre evt. kender de samme detaljer som jeg gør…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 10. Juni, 2023 (edited) yrghh skrev, for 12 timer siden: Mjoeh.. Men det kræver trods alt, at brugerdatabasen bliver hacket eller at EG selv bryder GDPR og/eller persondataloven. Hvis jeg har knaldet med en EG-bruger, der fx har kontaktet mig herinde og efterfølgende pr telefon, så er han personhenførbar. Ligesom jeg er, når han har mødt mig….. Redigeret 10. Juni, 2023 af Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg