Hop til indhold
Super6banditten

Arrivederci Aisha

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/245948

Kæmpe tak til Aisha som nu rejser fra DK, måske for altid. Hun vil prøve lykken syd for grænsen under mere ordnede forhold end her i DK, hvor det ret beset er et rakkerliv at være GP. Efter 5 år i DK har hun vel også udstået sin værnepligt her. Men det er trist for Aisha er et unikum og vi har haft mange fantastiske stunder sammen, desværre blot et års tid. De andre piger er efterhånden blegnet noget i forhold til Aisha, hvor søde, lækre og smukke de end er. Men jeg kan så køle lidt af nu og måske drosle ned for denne hobby, der efterhånden tærer på pengepungen og mit ægteskab. Jeg ved nogle få af jer har været knapt så glade for Aisha som vi andre, men undlad venligst kommentarer om det. Dette indlæg skal blot være en hyldest af hende. Kæmpe kram og held & lykke til Aisha.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt Aisha rigtig mange gange i løbet at de seneste 2 år. Har virkelig nydt hendes selskab og dejlig sex.

Hun vil i den grad være savnet. Ønsker hende alt det bedste i fremtiden også selvom det ikke er I Danmark.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok så lige for at forstå dit indlæg korrekt i “Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland”. Det er ikke en anmeldelse af et besøg, men ren hyldest? Nogle ville nok kalde det reklame, som jo ikke er tilladt.

Oveni det, så dikterer du samtidig også at andre der har negative oplevelser med pigen ikke må skrive det i tråden??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Super6banditten skrev, den 13.6.2023 at 06:08:

https://annoncelight.dk/showad/245948

Kæmpe tak til Aisha som nu rejser fra DK, måske for altid. Hun vil prøve lykken syd for grænsen under mere ordnede forhold end her i DK, hvor det ret beset er et rakkerliv at være GP. Efter 5 år i DK har hun vel også udstået sin værnepligt her. Men det er trist for Aisha er et unikum og vi har haft mange fantastiske stunder sammen, desværre blot et års tid. De andre piger er efterhånden blegnet noget i forhold til Aisha, hvor søde, lækre og smukke de end er. Men jeg kan så køle lidt af nu og måske drosle ned for denne hobby, der efterhånden tærer på pengepungen og mit ægteskab. Jeg ved nogle få af jer har været knapt så glade for Aisha som vi andre, men undlad venligst kommentarer om det. Dette indlæg skal blot være en hyldest af hende. Kæmpe kram og held & lykke til Aisha.

Syntes rigtig godt om dit indlæg, for mig er det helt på sin plads med sådan en hyldest til de piger man har været glad for.

Hyldet også den pige der var et unikum for mig da hun forlod landet. Når man finder sådan en pige i denne branche vil det være helt naturligt at give hende et sidste ord med.

Det var dog kke Aisha. Men vil give dig ret Aisha var en og er en af de helt store profiler der har været. En rigtig sød og flot pige.

Dog lidt speciel på hendes helt egen måde. Så helt speciel hyldeste skal hun også havde herfra. Vil også ønske hende alt muligt held og lykke fremover :-)

Redigeret af TT123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nok det største tab i Danmark i nyere tid. Hun var så dejlig og min helt klare foretrukne gp. Godt man har solide minder der holder længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den krumme

På hendes billeder ser det ud som at hun har fået lavet større bryster. Har hun det eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...