Guest Prada Skrevet 13. Juni, 2023 Vil lige høre om der var nogen som havde haft fornøjelse af denne skønhed https://sugardaters.com/da/profile/ykoAEmxGzB har skrevet lidt med hende men min mavefornemmelse siger det nok er for godt til at være sandt Tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Juni, 2023 Prada skrev, for 24 minutter siden: har skrevet lidt Men så ved du vel også, hvad du skal.... Prada skrev, for 25 minutter siden: mavefornemmelse siger det nok er for godt til at være sandt Men så ved du vel også, hvad du skal.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 13. Juni, 2023 Martijes skrev, for 8 minutter siden: Men så ved du vel også, hvad du skal.... Men så ved du vel også, hvad du skal.... Hvis du ikke har mødt pigen var det ikke dig jeg henvendte mig til. Du bedes venligst stoppe med at afsporer mit opslag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 13. Juni, 2023 (edited) Der er en del profiler hvor profilnavnet er en snapadresse. De er aldrig interesseret i andet end at sælger billeder og videoer via snap. Du kommer aldrig til at møde dem irl. Spild af tid. Redigeret 13. Juni, 2023 af MikkelRæv64 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 13. Juni, 2023 Okay. Tak for hjælpen Mikkelræv64. tænkte det nok også selv men hun skrev jeg sagtens kunne besøge hende og hun kunne besøge mig og vi var enig om penge osv. det sidste vi manglede var bare adressen Men tak for hjælpen jeg springer videre til den næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Juni, 2023 Prada skrev, for 27 minutter siden: mødt pigen Ingen har mødt pigen. Der har været en hel storm af falske snap svindlere den sidste måned. Men lev da bare i drømmen. Prøv at søge på fotoet og det undrer dig slet ikke, at han (eller hun) ikke er verificeret, intet skriver. Men du har vel haft en korrespondence med ham (hende). Prøv at spørge, om du må ringe og høre stemmen. Mon ikke der kommer krav om forudbetaling og nej til at ringe - prøv at hør som jeg gjorde Profilfoto verificeret ID-verificeret Telefonnummer bekræftet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 13. Juni, 2023 (edited) Martijes skrev, for 7 minutter siden: Ingen har mødt pigen. Der har været en hel storm af falske snap svindlere den sidste måned. Men lev da bare i drømmen. Prøv at søge på fotoet og det undrer dig slet ikke, at han (eller hun) ikke er verificeret, intet skriver. Men du har vel haft en korrespondence med ham (hende). Prøv at spørge, om du må ringe og høre stemmen. Mon ikke der kommer krav om forudbetaling og nej til at ringe - prøv at hør som jeg gjorde Profilfoto verificeret ID-verificeret Telefonnummer bekræftet Jeg har nu heller ikke selv noget på min profil der er Verificeret. Ligesom som så mange andre derinde. Men du behøver ikke bruge mere tid på det. Der er en anden der har svaret. Så gå du bare videre til den næste kloge Åge Redigeret 13. Juni, 2023 af Prada Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Juni, 2023 Prada skrev, for 15 minutter siden: Jeg har nu heller ikke selv noget på min profil der er Verificeret Åh jøsses. Hardly the same, right. Skam at se, der stadig er så mange nemme ofre derude. Når du spørger, får du nogle gange svar. Næste gang kan du søge fotos og ringe til hende. Det besvarer 9 af 10 gange din og andres tvivl. Ellers kig på antal advarsler herinde og spørg dig selv, om det mon er sandsynligt, at en ikke verificeret, du ikke kan ringe til med en ny annonce er troværdig. Der er vel 100+ med samme svindel procedure herinde, der advares imod, bare de sidste par uger. Havde du søgt fotoet, havde du haft vished. Det har vist ikke så meget med kloge eller ukloge Åge at gøre. God og sikker eftersøgning med nye værktøjer nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 13. Juni, 2023 Prada skrev, for 13 minutter siden: Men du behøver ikke bruge mere tid på det. Der er en anden der har svaret. Så gå du bare videre til den næste kloge Åge @Martijes forsøger at hjælpe dig med at undgå en potentiel scam. Nu har Jeg så gjort arbejdet for dig. Billedet på profilen er af Twitch-streameren Maekima og hun har 105.000 følgere på Instagram. Jeg er mere end almindeligt overbevist om, at en mellem-kendt Twitch-Streamer med en ret populær OnlyFans ikke er at finde som amatør-luder i Danmark.... Vedkommende du taler med er en eller anden fyr, der har hentet hendes film og billeder på OnlyFans og nu vil sælge dem videre til dig under dække af at være hende. Har du fortjent mine 10 minutters research-tid med den opførsel du viser overfor Martijes? Absolut ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 13. Juni, 2023 hrolandj skrev, for 32 minutter siden: @Martijes forsøger at hjælpe dig med at undgå en potentiel scam. Nu har Jeg så gjort arbejdet for dig. Billedet på profilen er af Twitch-streameren Maekima og hun har 105.000 følgere på Instagram. Jeg er mere end almindeligt overbevist om, at en mellem-kendt Twitch-Streamer med en ret populær OnlyFans ikke er at finde som amatør-luder i Danmark.... Vedkommende du taler med er en eller anden fyr, der har hentet hendes film og billeder på OnlyFans og nu vil sælge dem videre til dig under dække af at være hende. Har du fortjent mine 10 minutters research-tid med den opførsel du viser overfor Martijes? Absolut ikke. I min verden er der forskel på at hjælpe eller være nedladende. Hvis du læser tråden fra start vil du vide hvorfor Men tak for hjælpen hrolandj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 13. Juni, 2023 Prada skrev, for 6 minutter siden: I min verden er der forskel på at hjælpe eller være nedladende. Hvis du læser tråden fra start vil du vide hvorfor Jeg har såmænd læst tråden fra start ellers havde Jeg heller ikke kommenteret som Jeg gjorde. Mit indtryk er noget andet end dit.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Juni, 2023 hrolandj skrev, for 40 minutter siden: Nu har Jeg så gjort arbejdet for dig Det var pænt af dig, der tydeligvis er vidende, selv om dette i min optik ikke er svært men blot kræver få step for at kontrollere. Og den første tanke med snap, underlige profilnavne, ansigtsfotos og ret unge og attraktive piger bør være: KONTROL, KONTROL, KONTROL. Ikke spørge andre liderlige mænd. Kontrol er foto (der fanges 80% vel). Har de fx taget foto og skåret det til fra lukkede eller slettede fora, kan et måske ikke fanges i foto filtre. Så spørg, om man lige kan ringe og sige dav, aftale. Har aldrig hørt en potentiel svindler sige ja da, ring du bare og skriver man, at man lige vil checke, om vedkommende er dansk, så blokeres man. Desværre er der 20-30 tråde med stort set samme fremgangsmåde (snap, ansigtsfoto, underlige navne osv) og en ret stor gruppe af mænd, der "følger", "venter", tror, håber, spørger. Martijes skrev, for 43 minutter siden: Havde du søgt fotoet, havde du haft vished Det gjorde jeg og hrolandj. Det tog altså meget kort tid at opdage en svindler. Jeg klikkede link og fandt fotoet (falsk) på 2 minutter. Skrev derpå til hende for at checke, om hun svarede (en del med betalingssider gør ikke). Gjorde hun. "I am an American who cam visiting". Da jeg bad om en talebesked eller tlfnr, så jeg kunne checke stemme/nationalitet (jeg vidste jo, at jeg kunne tage hende i en løgn), blev der stille og så blokeret. Under 10 minutter. For at bekræfte en stærk mistanke, der flertallet af gange er korrekt. Derfor: "lyder/ser det ud til at være for godt til at være sandt"....SÅ ER DET DET OGSÅ og så ved man, hvad man skal gøre. Hvordan kan du ikke selv efter "at have skrevet lidt" tænke: jeg skal nok lige kontrollere tingene lidt, inden jeg går videre enten med at "booke", forudbetale eller efterlyse. Forstår det virkelig ikke. Men fortæl da hjertens gerne, hvad du havde "skrevet lidt om". Typisk forsøger svindlerne (uanset hvilken slags svindel) at "Lure you in" for nu at blive i det amerikanske det er altså stort set samme fremgangsmetoder hver gang blot med få ændringer, der alle handler om at din hjerne (eller noget andet) skal tænke. What the hell. Det er virkelig sandt. En ung, smålækker amerikaner er rejst til DK for at arbejde og så begynder din hjerne garanteret at bekræfte dette for di med made up explanations as: hun vil nok rejse langt væk for ikke at blive opdaget, måske er hun studine i Danmark....alle mulige irrationelle tanker fra den hjerne, der jo gerne vil have BELØNNINGEN. Du forventede bare, at nogle skulle 7,9,13 bekræfte dig i at hun var ægte og levende eller skrive: jeg har brugt tid på at ringe eller søge fotoet og her er beviset. SVINDLER! Bad du om tlfnr? Spurgte du til pris og betaling? Eller hvad skrev du lidt om med hende.... Tlfnr 5203389842 (she claims its a "google voice line" - then that only people in Canada and US could call her, then I suggested, she/he gave me the right number or that I have a VPN or could make one, so I was "actually" in Canada and could call him/her! ) - nå, nu blev det så med landekode og Tucson, Arizona. Men det vidste du vel godt.... (naturligvis skal svindlere forsøge at forklare de mange mærkelige ting, men det er sgu nærmest komisk at udfritte dem og se, hvornår de giver op eller opdager, at man straks lugtede lunten) Efter jeg havde checket foto (falsk), fik jeg 2 andre fotos. På snap. Stadig forsøgte han (hun, dem) at køre linen ud. Men så ved du vel også, hvad du skal = Bare glem det. Altid. Check og kontrol. Altid. Lyder det for godt....glem det. Prada skrev, 1 time siden: Jeg har nu heller ikke selv noget på min profil der er Verificeret Men indrøm nu bare, at du ikke har gidet ulejlige dig med bare een slags kontrol. Det helt fair. Men så løber man en risiko. Både for svindel og svar, man synes er nedladende. Men jeg tager mit svar i mig igen. Du vidste åbenbart ikke, hvad du skulle. Du skal glemme så voldsomt mistænkelige annoncer, hvor intet hænger sammen. Og ikke som Goliath for uger siden blive mopset og begynde at påstå, at der er masser af sugar og glædespiger, der bare stiller sig frit frem med ansigt uden verifikation og rejser om på den anden side af jorden og kun bruger snap men ingen tlfnr har eller har men man må ikke ringe eller bede om en talebesked i snap eller whatsapp for lige at høre stemmen (pige) og nationalitet (svært at lyve medmindre de har en af det køn og den nationalitet, de har skrevet ;-)). Nu skal du jo ikke svindle folk. Du skal beskytte dig selv. Fordi du er gift eller prostitution er puha i manges øjne eller pga job eller....svindleren derimod, kan nogle gange jo slet ikke blive verificeret og blot det alene bør antænde samtlige advarselslamper i hele Trøjborg, hvor hun påstod, hun var. HAN! Men hun (han!) kunne ikke "host", modtage besøg. Forslag om lige at mødes offentligt ved Magasin eller Storcenter Nord og så checke in på hotel, blev efterfulgt af (satme også svært at skulle finde på så hurtigt hele tiden) nu kunne han ikke (hun!), fordi hun ikke kunne forlade, hvor hun boede (hvor hun ikke kunne få besøg) men jeg kunne overføre halvdelen af de 2000 nu og så kunne hun (han!) komme senere. Hvorpå jeg svarede: men honey-boney, du kan jo ikke komme fra Tucson, Arizona til Århus, Eastjutland for a 1000,- kroner only. Dont you want all of the money right away? Got mobilepay? Oh no, you did not have a mobile number. What a pity. Oh well. Maekima (@mxeling) / Twitter Sidste uge var det en Melanie i Kolding (stjålne ansigtsfotos fra kendt profil). Ugen før en anden "dansk studine" i en anden by. Men alle har bare utallige advarselslamper. Og kan kontrolleres på 5 minutter. Eller man kan blot tænke: "Det lyder for godt til at være sandt...." og derpå "så ved man vel, hvad man skal gøre". Eller rettere IKKE gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 13. Juni, 2023 Foto sendt via snap der også lige kan checkes og viser sig at være falske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 14. Juni, 2023 jeg synes faktisk ikke hendes profil foto , ligner de fotos her ?? er i sikre . på det er hende osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 14. Juni, 2023 (edited) sikkersex skrev, for 2 timer siden: er i sikre Er sikker på det er en spam. SVINDEL! Lad nu være at være mere naiv end godt er. Hvor mange gange skal man fortælle, at det er fake med talrige beviser, før folk giver op og efterlader deres naive håb om at score i lotteriet og ramme en brandlækker, ung amerikaner, der lige er rejst til DK for at knalde ældre mænd for 600,- kr. Stop nu bare den naivitet. Det er snart 3cifrede antal svindelannoncer, hvoraf mange er advaret imod herinde, den sidste måned. Hvis du er i tvivl, så snap hende dog og spørg, hvorfor hun skal have forudbetaling, man ikke kan ringe til google nr, der er registreret i Tucson, Arizona eller tag en tur på Twitch og check Maekima´s foto. Led længe nok og du finder "profil fotoet". Jøsses Maekima (@mxeling) • Instagram-billeder og -videoer Maekima (@mxeling) • Instagram-billeder og -videoer a lil tb :) | Instagram-opslag fra Maekima (@mxeling) wish me a happy valentines or else | Instagram-opslag fra Maekima (@mxeling) Redigeret 14. Juni, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 14. Juni, 2023 Prada skrev, den 13.6.2023 at 12:21: hun skrev jeg sagtens kunne besøge hende og hun kunne besøge mig og vi var enig om penge osv. det sidste vi manglede var bare adressen Præcis, fordi de (svindlerne) bruger samme fremgangsmåde med nuancer. Dvs lokke, lokke, lokke. 1/ lækkert lokkende foto 2/ indbydende snak 3/ afværger tvivl bla ved at "jaja, du kan da besøge mig skatter" 4/ fjerne mere tvivl ved hurtig svar eller pris, der virker normal (nogle svindlere efterlyst herinde sidste måned svarer dog aldrig, noget der tilsyneladende heller ikke rigtigt får en del liderlige mænd til at stoppe op og tvivle) 5/ hvorfor mon det aldrig kom videre med adresse....tja, næste skridt for svindleren er jo den svære: overbevise om at forudbetaling er en god ide og det kan de bare ikke lokke med uanset hvor tit de ævler om "for min egen sikkerhed", "har ingen dit og dat" eller "kan ikke veksle kontanter"..... Det er sgu lidt vildt, at blot eet foto selv uden verificering, ansigt frit fremme (forrige uge var det en "dansk pige", der havde 5-6 ansigtsbilleder), ingen info, underlige profilnavne, mailadresser, direkte over på snap, hvor man hurtigt kan blokere trælse mænd, underlige priser, underligt sprog...... Hende her skrev noget helt gakket "dansk" på snap, så man troede, man var endt i en Morten Korch film. Sådan taler ingen jo. Eller var det hende i sidste uge. Hende her var Amerikaner, på ferie i DK, Trøjborg i Århus men kunne ikke besøge, havde ingen tlfnr (kun muligt at ringe for amerikanske og canadiske numre). Man kan godt tvivle, om alle mænd på jagt efter noget liderligt (eller kærlighed) en dag endelig fatter, at dette er en kæmpe industri af scammere og svindlere, der sidder i store centre og ringer/skriver/laver profiler præcis som de mange i Indien, der gør det ift at få lokket penge direkte fra personer via Amazon, Google og andre kendte firmaer, de kan gemme sig under og påstå, de er ansat i det firma. Jeg kan forstå at mange ældre mennesker, kan blive lokket og snydt. Men at så åbenlyse svindlere herinde bare igen og igen liiiige kan lokke er mig en gåde. Det er træls at få sin liderlige drøm knust, men stop nu bare med at være naiv. Start alle annoncer med at checke røde flag, ansigtsfotos (sort rødt flag medmindre de er fra Østeuropa) og bruge søgemaskiner. Er det snap og underlige mails er det også 9 af 10 gange RØDT FLAG og svindel. Stadig i tvivl: spørg om man må ringe, hvis de skriver, at de er danske. Den er sikker hver gang. Nej det kan man ikke og/eller blokeret ret hurtigt efter. would u do it for a scooby snack? | Instagram-opslag fra Maekima (@mxeling) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 15. Juni, 2023 Martijes. Nej du har helt ret i jeg ikke har brugt tid på at søge diverse steder. Og måske er det for dovent og nemt at sende en efterlysning afsted. Men syntes ikke jeg fornemmede nogen snyd eller noget. Det sidste hun spurgte om var min adresse så vil hun komme. Hun havde ca 45 km. Men ja så blev jeg lidt nervøs på om det nu også var rigtig eller fake. Jeg har været en del af gamet i ca 20 år så har prøvet lidt. Dog kun en gang ubehageligt hvor jeg blev afpresset. Dette førte dog ikke til noget Jeg beklager mit sure opstød og takker for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 15. Juni, 2023 Prada skrev, for 41 minutter siden: Jeg beklager Åh nej da, ingen grund til at beklage, mit svar kunne sikkert opfattes trælst men tænkte, en returbold til din "fornuft" på den måde, ville få dig til at tænke mere over det, du (og nu en del andre i lignende tråde skriver): "det virker måske for godt til at være sandt...." Prada skrev, for 41 minutter siden: jeg ikke har brugt tid på at søge diverse steder. Og måske er det for dovent og nemt at sende en efterlysning afsted Nemt ja, men det er vel en del af tidsånden. Ask Siri. Ask google. Ask someone else. Dovent, næh synes jeg ikke. Nogle kan jo også ikke vide, at man ret nemt og hurtigt kan kontrollere ting med 4-5-10 simple værktøjer og signaler. Vil nok mere kalde det ri-si-ka-belt Det handler jo om ens egen penge i bedste fald. I værste fald sikkerhed, tryghed pga afpresning, trusler, røveri, overfald. Kan se den sidste måned, der har været rigtig mange lignende tråde og lignende "annoncer". Lad os kalde det svindel, scam, enten fra piger selv, der forsøger at få forudbetaling, hvilket er næsten 100% risikofrit for dem. 10 snydte mænd på en måned af 2-3-400 kroner er da en fin, skattefri indtjening. De kan bare blokere en bagefter. Så er der de store centre, man skal bruge 5-10 minutter på at opdage måske. Hvor de sidder i USA, Afrika, Rumænien og scammer ved at kopiere tekst fra profiler eller blot finde fotos fra "lækre" og ofte forholdsvis unge (25 år ish) MED ANSIGT TYDELIGT TILGÆNGELIGT (det alene er jo et kæmpe rødt flag, der netop burde få alle til at starte check). De skriver så via snap eller wa typisk og som dig og fyren i går, når I langt i konversationen. Nu fortalte du og den anden fyr ikke konkret, hvor langt I nåede i svindlerens fremgangsmåde. Du fik en adresse. Pris var aftalt. Tidspunkt. Og hvad så? Hvordan skulle betalingen finde sted....fyren i går fik tilsendt fotos fra Danmark inde fra en bil (igen et rødt flag). Af en tankstation og en beboelsesejendom. Ergo ikke en svindler, der sidder i USA. Både din og fyren i går nævnte adresser i Århus (Trøjborg og Langenæs?). Mit bud er at det er en han, dem, måske også en pige, der holder øje og enten tager video/fotos af nummerplade, ansigt på dig og så starter afpresning og trusler. I værste fald er det fyre/flere og man forsøger overfald, røveri. Og typisk er det nok den klassiske. Goddag. Skal lige aflevere pengene til min chauffør, kommer om 10 sekunder eller hun får pengene og stikker af straks via egen bil eller noget. Og derfor tænker jeg det handler mere om letsindighed ikke selv at checke. Hvis man bruger 5 minutter på at se en annonce og så 5 minutter på at skrive en efterlysning herinde (der jo typisk får 10 andre liderlige mænd til at stimle sammen med "hun er lækker", "jeg følger med", "nogen der har hørt fra hende???"), så kunne man også bruge 5 minutter på nogle få checks. En del svindlere skjuler deres stjålne fotos ved at klippe dem ud eller hente dem fra lukkede fora, Tineye og Yandex måske ikke umiddelbart kan opdage. Der er dog mange andre foto maskiner, nogle gratis, nogle koster, der kan finde alt. Ellers er der forskellige måder at søge ved selv at klippe dele ud eller på billed id osv. Ofte kan man dog straks se, om det er falske fotos. De er generelt meget ens i udtryk. Fyren i går sendte mig foto og min første kommentar: falske fotos, stjålne. Jeg checker lige. Ganske rigtigt. Dette var endda en ekstrem doven svindler, der tog fotos fra den i verden måske mest bestjålne pige, der har et hav af falske grupper, profiler, instagram-personer og er brugt på tusinde af datingsider og apps. Kan se, det for nogle nok er nemmere straks at spotte, hvis man selv er på insta, twitter, twitch, tiktok osv. Det er jeg ikke. Hvor mange danske kvinder, viser så eksplicit fotos af dem selv? Hvor mange udenlandske gør det? En del tror jeg men fra Polen, Rumænien og lignende. Mange af dem "selvstændige" i Danmark og i årevis for at tjene penge. Kodeord ÅREVIS. Den sidste måneds 20-30 svindlere efterlyst herinde i håb om at falde over en sprød, ung, fransk/amerikansk chick er alle nye (andet rødt flag uden man som en anden bruger herinde behøver at overfalde mig for at nævne det og ævle løs om at nogle nye er gode nok eller at priser er ens). Pointen er at flere mindre røde flag ofte leder hen mod det samme som et stort rødt flag. SVINDLER. Tænk at man egentlig er villig til at løbe den ret store risiko fysisk, økonomisk eller ift job/familie, hvis man er gift. Men det er nok noget andet end hjernen, der tager over. Cutie havde INGEN tekst på hendes sugardaters. Mystisk. Første besked til mig via snap var klar indikator af en ikke dansk person. Man kan så checke ting ved snap eller wa ret nemt, der også kan indikere ting. Jeg prøver nogle gange straks at ringe (Luca Mobile har ved 5 svindlere de sidste par uger aldrig været tilgængelig, umulig at lægge besked, de svarer aldrig selv når annoncen er aktiv). Igen, masser af røde flag. På et tidspunkt kan jeg også spørge om jeg lige må få en talebesked (eller ringe). Indirekte for at checke, om de er fransk, dansk eller amerikansk. Nogle gange siger jeg det direkte og bliver så straks mødt af enten timer med tavshed eller blot en blokering. Profilnavn med snap i det eller "lidt samme formular i tekst" er andre røde flag, der bør antænde ens fornuft og begynde kontrol. Ikke det modsatte og tænke med tissemanden: hov, hun svarer hurtigt (ja det gør svindlere jo tit). Hun virker venlig og imødekommende (igen, en svindler skal jo gøre det). Der er ikke snak om det vigtigste, der kan afsløre en svindler (betalingsmåde, selfie, forklaring hvorfor en fransk eller amerikansk pige pludselig er i Danmark osv). For det har en liderlig kunde og en svindlende svindler ikke rigtig interesse i Det jeg ikke forstår, er hvordan erfarne rotter som dig selv, glemmer at slå fornuften mere til Du må have mødt nogle GP´ere. Udenlandske som danske. Hvor mange sender fotos inde fra en bil af en tankstation? Hvor mange er ikke specifikke straks i pris og betalingsmåden. Har "normale GP´ere" tid til at sniksnakke via snap og wa uden at "komme til sagen". Eller ikke at kunne (læs; ville!) svare på spørgsmål som: hvorfor har du udenlandsk nummer, hvorfor kan du ikke lave en talebesked (tager jo kun 3 sekunder), hvorfor er du i Danmark. Det er da muligt, at din svindler og fyren i går´s svindler er "reelle". Hører da gerne om I fortsatte snakken, I begge havde. Og nåede frem, længere frem end pris, venlighed og muligt tidspunkt. HVORDAN SKAL BETALINGEN FOREGÅ? Det nævner ingen af Jer noget om. Alle jeg har skrevet til for at checke dem ender altid med forudbetaling. Og den sædvanlige undskyldning (man kan jo ikke digte tusinde forskellige forklaringer på, hvorfor man er nødt til at have penge forud). Hvis de aftaler at mødes på en tankstation, rasteplads eller lignende, ville jeg også være urolig. Selv om der er nogen (danskere?), der gør dette. Kunne være ret interessant at høre, hvor den ender, hvis I fortsætter snakken. Du nævnte, at hun godt kunne besøge dig. Prøv da at køre den videre. Se om "hun" ikke selv så skriver noget om forudbetaling. Gør hun ikke, prøv at høre hende, om du lige må ringe til hende. (du ved jo, hvad klokken er slået, hvis hun nægter og finder på undskyldninger, som hun gjorde til mig: øh no, you can only call this number from USA or Canada men da jeg sagde, at jeg har en ven i Seattle, der godt lige ville ringe op på vegne af mig, blev jeg blokeret :-)). Du kan også prøve at foreslå, at hun kommer til hotel (det har jeg aldrig oplevet en svindler sige ja til, I wonder why). Prada skrev, 1 time siden: syntes ikke jeg fornemmede nogen snyd eller noget. Det sidste hun spurgte om var min adresse så vil hun komme. Hun havde ca 45 km Måske ikke. Er måske også 1% chance for, at det var reel (selv om jeg fortalte, hvad der skete i min snak med og kontrol af hende/ham/dem). Savner dog en afslutning i Jeres samtale, hvor det vigtigste punkt, betaling og slut kontrol kommer frem. Synes da du skal prøve at starte samtalen igen. Blot for at checke, om han/de/hun vitterligt vil køre 45 km uden forudbetaling. Eller hvad de siger til din afgørende "kontrol spørgsmål" God og sikker jagt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Little man 7 Skrevet 27. Juni, 2023 Skriver med hende I øjeblikket, hvor hun påstår at hun er fransk og lige kommet til landet, men har set hendes profil her længe. Hendes pris på 1500 kr for 1 time med alt og uden kondom, fik mine alarm klokker til at ringe, men hun ønsker ikke forudbetaling, men kontanter ved mødet! Har lige skrevet til hende at jeg har fundet hendes Linkedin og at hun er fra N. Carolina, endnu intet svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 27. Juni, 2023 Martijes skrev, den 14.6.2023 at 14:51: Er sikker på det er en spam. SVINDEL! Lad nu være at være mere naiv end godt er. Hvor mange gange skal man fortælle, at det er fake med talrige beviser, før folk giver op og efterlader deres naive håb om at score i lotteriet og ramme en brandlækker, ung amerikaner, der lige er rejst til DK for at knalde ældre mænd for 600,- kr. Stop nu bare den naivitet. Det er snart 3cifrede antal svindelannoncer, hvoraf mange er advaret imod herinde, den sidste måned. Hvis du er i tvivl, så snap hende dog og spørg, hvorfor hun skal have forudbetaling, man ikke kan ringe til google nr, der er registreret i Tucson, Arizona eller tag en tur på Twitch og check Maekima´s foto. Led længe nok og du finder "profil fotoet". Jøsses Maekima (@mxeling) • Instagram-billeder og -videoer Maekima (@mxeling) • Instagram-billeder og -videoer a lil tb :) | Instagram-opslag fra Maekima (@mxeling) wish me a happy valentines or else | Instagram-opslag fra Maekima (@mxeling) prøver at søge med google foto, og på min mobil med ikonet, men der komme ikke længere adresser fram men kun link til det tøj de har på hvad bruger i til foto søgning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 27. Juni, 2023 (edited) The 11 Best Image Search Engines (searchenginejournal.com) Reverse Image Search - Find Similar Photos Online (smallseotools.com) "Image Search Options", som både kan hentes til Chrome og Firefox. Højreklik på et billede og find "Image Search Options" som undermenu i menuen. Der er 11 søgemuligheder samt en tolvte, der søger på alle 11 på en gang. Chrome: https://chrome.google.com/webstore/detail/image-search-options/kljmejbpilkadikecejccebmccagifhl firefox: https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/image-search-options/ Redigeret 27. Juni, 2023 af Martijes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Little man 7 Skrevet 27. Juni, 2023 De er kommet meget længere I deres måde at snyde folk på. Jeg har modtaget en adresse som er Cirkle K på Skanderborgvej og hun skriver at hun opholder sig i en lejelighed lige bag ved. "Hun" har også sendt et billede af Cirkle K og jeg kan kende den , så det er det rigtige sted, men tror på at selvom hun bad om kontanter, så vil jeg blive bedt om at sende penge, når jeg står ved døren, før hun vil åbne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg