Guest Mortenkok Skrevet 13. Juni, 2023 Jeg kom i dag i besiddelse af et optaget video klip af en mørk person (det er jo forbudt at kalde dem andet i dk) brutalt overfalder 2 kvinder på en Thaiklinik i KBH hvor manden bliver ved at gennemsøge efter penge imens han gennemtæver kvinderne og manden ses tydelig på videoen (total genkendelig) Politiet bliver informeret og naturligvis en anmeldelse men Politiet hverken møder op eller notere men blot afviser (det har vi hverken råd eller tid til) vi har nok at se til med dem som køre for stærkt, nok om min moral men mit spørgsmål bliver, er det imod EG regler at lægge videoen op herinde da alle jo har krav på anonymitet også forbryder og voldsmænd eller er vi blot der henne at EG grønne blot kan smide mig ud pga mit skriv og i så fald, Held og lykke til EG`s videre færden, mvh en af de værste uforstående herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 13. Juni, 2023 Ledelsen må besvare spørgsmålet, jeg undrer mig over de oplysninger om politiets attitude, kam du oplyse noget om hvor i byen det er sket, måske kan jeg noget ift politi send gerne pb Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 13. Juni, 2023 Jeg er ret sikker på det både er imod Eroguides regler og dansk lovgivning. Mange private er kommet i problemer ved at dele overvågning på nettet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 13. Juni, 2023 Citat Billed- og lydoptagelser med personoplysninger, der optages i forbindelse med tv-overvågning i kriminalitetsforebyggende øjemed, må kun videregives, hvis den registrerede har givet sit udtrykkelige samtykke, hvis det følger af lov, eller hvis videregivelsen sker til politiet i kriminalitetsopklarende øjemed. Datatilsynet Så nej, du må ikke offentliggøre videoen. Hvad skulle det i øvrigt hjælpe at vise den til os? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 13. Juni, 2023 https://politiklagemyndigheden.dk/indgiv-klage-anmeldelse/ God ide at indgive klage over politiets adfærd. Uanset om det hjælper nu og her, er det med til at sætte fokus på problemstillingen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. Juni, 2023 Bødlen skrev, for 50 minutter siden: Ledelsen må besvare spørgsmålet, jeg undrer mig over de oplysninger om politiets attitude, kam du oplyse noget om hvor i byen det er sket, måske kan jeg noget ift politi send gerne pb Har ikke yderlig info, kender ej stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. Juni, 2023 Elprebsi skrev, for 44 minutter siden: Jeg er ret sikker på det både er imod Eroguides regler og dansk lovgivning. Mange private er kommet i problemer ved at dele overvågning på nettet. Ih jo lad os alle bede til lovgivning og deri beskytte forbryderen, ih altså jeg elsker regler i dk, lad os endelig få nogle flere af den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 13. Juni, 2023 Midtvestagurken skrev, for 38 minutter siden: problemstillingen Tror du selv på det hjælper, Politi jeg har nok at se til, vi har rigelig i at beskytte de dk Gpèr og som om det ikk var nok i sig selv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 13. Juni, 2023 Prøv at høre ekstra bladet om de ikke kunne være interesseret i den historie? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 14. Juni, 2023 Mortenkok skrev, for 2 timer siden: Har ikke yderlig info, kender ej stedet Citat Politiet bliver informeret og naturligvis en anmeldelse men Politiet hverken møder op eller notere men blot afviser Du ved ikke hvor i byen det er sket, eller kender ej stedet. Men alligevel ved du at Politiet har afvist at komme. For mig fremstår det som om du handler på halve sandheder fra dem du har fået videoen af. Jeg har endnu til gode, at opleve et nej (den omtalte adfærd) fra Politiets side, ALT efter hvad henvendelsen drejer sig om selvfølgelig. Bevares, de kan da have travlt, men har altid oplevet seriøsitet når vores veje har krydset. Midtvestagurken skrev, for 3 timer siden: https://politiklagemyndigheden.dk/indgiv-klage-anmeldelse/ God ide at indgive klage over politiets adfærd. Uanset om det hjælper nu og her, er det med til at sætte fokus på problemstillingen Man kan sagtens klage på andre's vegne, men så kræver det at man besidder alt relevant information. De vil jo have alt. Hvilket os er forståeligt. Bare se deres klage blanket, hvad man skal bruge, og han kender ikke engang stedet. --> https://politiklagemyndigheden.dk/wp-content/uploads/2023/03/Blanket-rev.-010323.pdf --------- Jeg håber inderligt de får fat i vedkommende, og får uddelt sin straf! Det er noget så usselt at angribe forsvarsløse kvinder. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldguy49 264 Skrevet 14. Juni, 2023 Eventyrmanden skrev, for 6 timer siden: Datatilsynet Så nej, du må ikke offentliggøre videoen. Hvad skulle det i øvrigt hjælpe at vise den til os? korrekt, men han må gerne "linke" til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest hrolandj Skrevet 14. Juni, 2023 @Mortenkok Hvordan kan du have en videooptagelse af noget uden at vide, hvor videoen kommer fra? Det er meget relevant for situationen for kan du være sikker på, at optagelsen er fra Danmark for det kan være en af politiets overvejelser. Hvis de ikke véd hvor videoen er optaget så kan de hverken gøre fra eller til, hvor meget de så end har lyst. Hvordan kan du være sikker på, at stedet ligger i København? Iøvrigt er EkstraBladet altid en mulighed, hvis myndighederne ikke gør noget. Alternativt så upload den til Motherless.com elle Kaotic.com og link til den, hvis du mener nogen skal se den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 14. Juni, 2023 Mortenkok skrev, for 7 timer siden: Ih jo lad os alle bede til lovgivning og deri beskytte forbryderen, ih altså jeg elsker regler i dk, lad os endelig få nogle flere af den slags Nu er en politisk diskussion heller ikke tilladt herinde, så jeg skal afholde mig fra at gå videre ind i det. Men du spurgte om en ting og jeg gav dig svar. Andre (ikke herinde) er kommet i problemer ved at dele optagelser. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 916 Skrevet 14. Juni, 2023 Mortenkok skrev, for 7 timer siden: Ih jo lad os alle bede til lovgivning og deri beskytte forbryderen, ih altså jeg elsker regler i dk, lad os endelig få nogle flere af den slags I bund og grund er det jo dig vi beskytter. Hvad skulle en video på EG gøre for at fange forbryderen? Skulle vi slå os sammen som en stor flok selvtægts mænd og fange ham, eller hvad er idéen? oldguy49 skrev, for 1 time siden: korrekt, men han må gerne "linke" til det Korrekt, hvis det i forvejen ligger på nettet, men kommer det frem at det er ham der har uploadet det, så kommer han i ballade. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 213 Skrevet 14. Juni, 2023 @Mortenkokjeg tror ganske enkelt ikke på din historie, at politiet har sagt at de ikke har tid og råd. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 14. Juni, 2023 Ridolfo skrev, for 18 minutter siden: @Mortenkokjeg tror ganske enkelt ikke på din historie, at politiet har sagt at de ikke har tid og råd. Historien begynder også i mine øjne at virke utroværdig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 14. Juni, 2023 Mortenkok skrev, for 9 timer siden: Ih jo lad os alle bede til lovgivning og deri beskytte forbryderen, ih altså jeg elsker regler i dk, lad os endelig få nogle flere af den slags Du fordrejer ordlyden! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danskeblondeemma 484 Skrevet 14. Juni, 2023 Mortenkok skrev, for 9 timer siden: Har ikke yderlig info, kender ej stedet Alligevel skaber du en meget heftig debat hvori du postulerer at politiet “nægter” at rykke ud!!! Din viden er 2. eller 3. hånds og virker ikke særlig troværdig. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 745 Skrevet 14. Juni, 2023 ¨Den her historie lugter af pure opspind. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 14. Juni, 2023 Jeg troede ud fra over skriften at det var to thai kvinder der havde overfaldet nogen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 15. Juni, 2023 jensen jr. skrev, for 10 timer siden: Jeg troede ud fra over skriften at det var to thai kvinder der havde overfaldet nogen Ja det kan faktisk godt læses sådan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 545 Skrevet 19. Juni, 2023 Det fortalte virker yderst utroværdigt og må enten skyldes at der er blevet pyntet gevaldigt på historien eller at den er usand. Hvis det fortalte var sandt, så er der tale om en VVV-sag, som er sager politiet skal tage alvorligt og prioritere højt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SIO 167 Skrevet 22. Juni, 2023 Mortenkok skrev, den 13.6.2023 at 22:54: Jeg kom i dag i besiddelse af et optaget video klip af en mørk person (det er jo forbudt at kalde dem andet i dk) brutalt overfalder 2 kvinder på en Thaiklinik i KBH hvor manden bliver ved at gennemsøge efter penge imens han gennemtæver kvinderne og manden ses tydelig på videoen (total genkendelig) Politiet bliver informeret og naturligvis en anmeldelse men Politiet hverken møder op eller notere men blot afviser (det har vi hverken råd eller tid til) vi har nok at se til med dem som køre for stærkt, nok om min moral men mit spørgsmål bliver, er det imod EG regler at lægge videoen op herinde da alle jo har krav på anonymitet også forbryder og voldsmænd eller er vi blot der henne at EG grønne blot kan smide mig ud pga mit skriv og i så fald, Held og lykke til EG`s videre færden, mvh en af de værste uforstående herinde Hej @Mortenkok Du er velkommen til at kontakte os på telefon 27578762. Vi vil gerne hjælpe dig/kvinderne med anmeldelsen, kontakt til politiet, klage mm. Vi har jurister der arbejder med sager som denne til hverdag. Mvh. SIO 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Juni, 2023 SIO skrev, for 9 timer siden: Hej @Mortenkok Du er velkommen til at kontakte os på telefon 27578762. Vi vil gerne hjælpe dig/kvinderne med anmeldelsen, kontakt til politiet, klage mm. Vi har jurister der arbejder med sager som denne til hverdag. Mvh. SIO Tak for opfordring, men jeg er absolut anonym i selve sagen, dog ved jeg lidt om hvad der foregår i dk og vil blot indikere for folket bag dette site om hvad der også sker her i dk, dog bliver det først offentliggjort når der er mord til stede, (vi lukker bare øjnene og i morgen er det en ny dag i dk) citat slut. Nåh ja, Thaier er der jo nok af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. Juni, 2023 Mortenkok skrev, den 23.6.2023 at 00:14: Tak for opfordring, men jeg er absolut anonym Det kan du jo også være i din henvendelse til SIO. Din troværdighed nærmer sig nul. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg