Hop til indhold

Recommended Posts

Her til aften var jeg sulten efter at prøve noget. Valget blev Annie da jeg har en svaghed for Thai piger med et par gode ægte bryster. Jeg gider ikke plastik bryster. Jeg skrev lidt med Annie. Kommunikation foregår på engelsk. Hun foretrak jeg ringede hende op for at aftale de nærmere detaljer, hvor jeg bestilte en time. Det er hende selv der styrer kommunikationen. Jeg ankom 5 min efter og blev lukket ind af bagindgangen. Da jeg så Annie blev jeg bekræftet at det er hende på billederne. Rigtig lækker i mine øjne og jeg besluttede mig til at en time ikke var nok. Vi aftalte halvanden time. Planen var at starte med sex, massage og slutte med sex igen. Annie gjorde opmærksom på at hun er rigtig god til massage. Ja ja, fint nok tænkte jeg. Vi startede med sex og prøvede lidt af hvert. Ren fornøjelse. Dog ikke i nærheden af Anne, hvis man vil have vild sex. Så kom vi til massage delen. Jeg blev spurgt til om det skulle være hårdt, hvilket jeg bekræftede. Det var hårdt og det var utrolig imponerende alle de ømme steder hun fandt og arbejdede med. Det var stort set alle steder. Jeg tror jeg vil påstå at det er den bedste Thaimassage jeg har prøvet. Ikke noget oliepjaskeri og ikke en blød turist version. Det var så godt at det var lige meget med anden runde sex. Da vi var færdige tænkte jeg øv. at det var slut, men vi var allerede over tid. Så tilbød Annie om hun ikke lige skulle sørge for en ordentlig afslutning. Det skete med BJ og hånd uden hastværk. Jeg var ude efter to timer. Annie vidste ikke hvor længe hun vil være i Vejle, men ville gerne blive længe. Jeg må sige at Annie var en helt fantastisk oplevelse, hvis man er til ovennævnte. Jeg oplevede en dejlig ro og Annie har en rigtig behagelig personlighed. Annie er lige røget ind på min top 5 over thai piger nogensinde, hvor S ligger klart nr. 1. Jeg kommer igen og det bliver snart.

Redigeret af Singelguy
Slå fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, for 7 timer siden:

Her til aften var jeg sulten efter at prøve noget. Valget blev Annie da jeg har en svaghed for Thai piger med et par gode ægte bryster. Jeg gider ikke plastik bryster. Jeg skrev lidt med Annie. Kommunikation foregår på engelsk. Hun foretrak jeg ringede hende op for at aftale de nærmere detaljer, hvor jeg bestilte en time. Det er hende selv der styrer kommunikationen. Jeg ankom 5 min efter og blev lukket ind af bagindgangen. Da jeg så Annie blev jeg bekræftet at det er hende på billederne. Rigtig lækker i mine øjne og jeg besluttede mig til at en time ikke var nok. Vi aftalte halvanden time. Planen var at starte med sex, massage og slutte med sex igen. Annie gjorde opmærksom på at hun er rigtig god til massage. Ja ja, fint nok tænkte jeg. Vi startede med sex og prøvede lidt af hvert. Ren fornøjelse. Dog ikke i nærheden af Anne, hvis man vil have vild sex. Så kom vi til massage delen. Jeg blev spurgt til om det skulle være hårdt, hvilket jeg bekræftede. Det var hårdt og det var utrolig imponerende alle de ømme steder hun fandt og arbejdede med. Det var stort set alle steder. Jeg tror jeg vil påstå at det er den bedste Thaimassage jeg har prøvet. Ikke noget oliepjaskeri og ikke en blød turist version. Det var så godt at det var lige meget med anden runde sex. Da vi var færdige tænkte jeg øv. at det var slut, men vi var allerede over tid. Så tilbød Annie om hun ikke lige skulle sørge for en ordentlig afslutning. Det skete med BJ og hånd uden hastværk. Jeg var ude efter to timer. Annie vidste ikke hvor længe hun vil være i Vejle, men ville gerne blive længe. Jeg må sige at Annie var en helt fantastisk oplevelse, hvis man er til ovennævnte. Jeg oplevede en dejlig ro og Annie har en rigtig behagelig personlighed. Annie er lige røget ind på min top 5 over thai piger nogensinde, hvor S ligger klart nr. 1. Jeg kommer igen og det bliver snart.

Tilbyder hun noget uden kondom? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hendes mave er forholdsvis flad. Hun er på ingen måder buttet. Men med kvindelige former. Billederne er af hende, uden de er manipuleret. 
Blow var uden. Det var ikke på ingen måde min fornemmelse hun er typen til at tilbyde andet uden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte Annie igen i går for anden. Det var mindst lige så godt som første gang. Men nu havde jeg også en bedre fornemmelse af hvad der virkede for hende. Hun gav udtryk for at hun vil være her i ca. en måned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte Annie igen i går for anden. Det var mindst lige så godt som første gang. Men nu havde jeg også en bedre fornemmelse af hvad der virkede for hende. Hun gav udtryk for at hun vil være her i ca. en måned.

Uddybe gerne hvad der virker for hende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudo skrev, for 1 time siden:

Ligger stedet diskret, er det på et kendt sted 

Det er på et kendt sted. I min bog er det disket. Det var først i forbindelse med Annie jeg fandt ud af at det også er muligt at bruge en bagindgang. Bagindgangen går direkte til et massagerum. Så fordi hun er alene er det ikke en udfordring. Jeg kan oplyse at stedet ikke er en af de mange omkring havnen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ny bruger skrev, for 3 timer siden:

Uddybe gerne hvad der virker for hende

Jeg går ikke i detaljer omkring akten. Tænker hvis man er lidt opmærksom, så finder man hurtigt ud af det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Spar jeres penge
Singelguy skrev, den 14.6.2023 at 00:29:

Hej med jer var lige forbi Anni og hun er virkelig god til at massere, hun fandt en del steder hvor jeg havde ondt og fik det på plads, har bøvlet i længere tid med en skade, fortalte hende om skader og hun begyndte at tage fat, det gjorde virkeligt ondt, sagde det gør for ondt men hun forklarede at det ville det gøre hvis det skulle blive godt og skal love for at den skade jeg har bøvlet med gennem længere tid nu er væk Tak Annie, vi havde også en  gang udmærket sex :-) 

dt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, den 14.6.2023 at 00:29:

Ca. Hvor i Vejle besøgt du hende 

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså, hvis hun er 30 år gammel , hvilket jeg virkelig ikke håber hun er ;)

for så kneppede jeg hende da hun var om 11 - 12 år gammel, 

for så længe siden er det at jeg knalde hende første gang på Silkeborgvej i Aarhus 

:) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peter.c skrev, den 7.7.2023 at 22:22:

altså, hvis hun er 30 år gammel , hvilket jeg virkelig ikke håber hun er ;)

for så kneppede jeg hende da hun var om 11 - 12 år gammel, 

for så længe siden er det at jeg knalde hende første gang på Silkeborgvej i Aarhus 

:) 

Den bemærkning blev jeg ikke klogere af. Hun er svær at vurdere. Alt mellem 30-40. Tænker dog billederne taler for sig selv. De har ikke været igennem Photoshop. Besøgte hende igen for nogle dage siden. Hun ved ikke hvor længe hun er i Vejle endnu. Næste stop er KBH.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Singelguy skrev, for 11 timer siden:

Den bemærkning blev jeg ikke klogere af. Hun er svær at vurdere. Alt mellem 30-40. Tænker dog billederne taler for sig selv. De har ikke været igennem Photoshop. Besøgte hende igen for nogle dage siden. Hun ved ikke hvor længe hun er i Vejle endnu. Næste stop er KBH.

det siger jo lidt om hvor klog du er eller god du er til helt almindelig regning :) haha 

for hvis hun er 30 år nu - og jeg kneppede første gang for en cirka 18 år siden - så må hun jo ha været omkring 12 år dengang 

og tror mig det var hun ikke ;) 

så de 30 år holder ikke og vil også vurdere hende til midt 40'erne +

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ
peter.c skrev, for 11 minutter siden:

det siger jo lidt om hvor klog du er eller god du er til helt almindelig regning :) haha 

for hvis hun er 30 år nu - og jeg kneppede første gang for en cirka 18 år siden - så må hun jo ha været omkring 12 år dengang 

og tror mig det var hun ikke ;) 

så de 30 år holder ikke og vil også vurdere hende til midt 40'erne +

Det er vel ikke ukendt fænomen at der pyntes på alder i diverse.

hvis billeder ellers retvisne, så er det vel vigtigere end tallet i annoncen i mine øjne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MogensJ skrev, for 5 timer siden:

Det er vel ikke ukendt fænomen at der pyntes på alder i diverse.

hvis billeder ellers retvisne, så er det vel vigtigere end tallet i annoncen i mine øjne.

ja ja ... det har du fuldstændig ret i !!!

og damer i midt 40 erne kan vi fint blive enige om,  ofte giver bedre service og er sjovere at sexe med, 

end en i tyverne som kun tænker på at få dig ud af døren, så næste kunde kan komme ind og lægge flere penge 

men nu står der at hun er 30,  hvilket hun ikke er og det kan jo få en til at tænke hvornår fotos er fra ;) 

det er bare en erfaring jeg har - 

men det kan jo godt være fotos er af nyere dato - 100% retvisende med hensyn til diverse parametre som vi ofte vurderer på,  fx. vægt og tyngdekraftens på virkning af diverse kropsdele :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiddesvej1 skrev, den 12.8.2023 at 02:42:

Kan se annie er i Århus nu, nogen der ved hvor hun ca holder til og om det pd eller klinik

Før hun forlod Vejle fortalte hun at hun skulle på klinik i Aarhus. Undre mig over at der står “give” i hendes overskrift nu

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...