Hop til indhold
AalborgLook

Jeg kan ikke deltage i dette GB

Recommended Posts

Når der oprettes en tråde med at der bliver arrangeret et GB, kommer der næste altid flere beskeder om hvor meget man ville ønske at man kunne deltage.

Hvorfor er det at så mange har brug for at skrive at de ikke kan deltage i et GB?
Hvad er det alle dem der skriver at de ville ønske at de kunne deltage, vil opnå med sådan en besked - hvad skal arrangøren bruge det til?

Fordi de ville ønske at de turde at deltage men ikke tør?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke deltage i denne debat, men håber, at der kommer en ny debat i juli, hvor jeg ikke skal noget andet. God fornøjelse til alle. Håber I lægger bil´der ud af debatten senere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er lidt det samme som når folk går ind i en anmeldelses-tråd og skriver at pigen er grim og at de ikke ønsker at besøge hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville ønske jeg kunne deltage i denne tråd, men jeg har desværre heller ikke ikke tid.

Redigeret af wag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke deltage i debatten her, da jeg i dag har travlt med at spole dvd'er tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure

Hej jeg kan heller ikke deltage i denne tråd men derfor vil jeg gerne vide om pigen ser ud på sine billeder alligevel ?????? Måske jeg kan finde tid til at deltage i november 2027 hvis der måske er en ny tråd på tegnebrættet  til den tid ???

?????!!!!!

de bedste hilsener (og godmorgen) fra mr swing King :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Miley4pleasure
Dinosdk69 skrev, 1 time siden:

Nu vil jeg ikke afspore denne tråd, men er der nogen, der kan anbefale noget godt kattegrus? 

Nej men jeg kan anbefale en DIY på YouTube ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
SweetKisses skrev, for 7 minutter siden:

Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? 

Ikke helt sikker. Men jeg kan ikke den dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 4 timer siden:

Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? 

Du skal da bare melde dig til. Du behøver da ikke komme(både den ene og anden måde)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...