AalborgLook 5177 Skrevet 14. Juni, 2023 Når der oprettes en tråde med at der bliver arrangeret et GB, kommer der næste altid flere beskeder om hvor meget man ville ønske at man kunne deltage. Hvorfor er det at så mange har brug for at skrive at de ikke kan deltage i et GB? Hvad er det alle dem der skriver at de ville ønske at de kunne deltage, vil opnå med sådan en besked - hvad skal arrangøren bruge det til? Fordi de ville ønske at de turde at deltage men ikke tør? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 14. Juni, 2023 Jeg følger lige dette 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 14. Juni, 2023 Jeg kan ikke deltage i denne debat, men håber, at der kommer en ny debat i juli, hvor jeg ikke skal noget andet. God fornøjelse til alle. Håber I lægger bil´der ud af debatten senere. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lange 1722 Skrevet 14. Juni, 2023 Det er lidt det samme som når folk går ind i en anmeldelses-tråd og skriver at pigen er grim og at de ikke ønsker at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 14. Juni, 2023 Hun ser ellers “klog” ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 14. Juni, 2023 Tænker det er for at give pigerne mod på at lave et arrangement en anden dag. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wag 384 Skrevet 14. Juni, 2023 (edited) Jeg ville ønske jeg kunne deltage i denne tråd, men jeg har desværre heller ikke ikke tid. Redigeret 14. Juni, 2023 af wag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9627 Skrevet 14. Juni, 2023 Jeg kan desværre ikke deltage i debatten her, da jeg i dag har travlt med at spole dvd'er tilbage. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 14. Juni, 2023 Jeg har skrevet til denne tråd men den har ikke svaret mig endnu, har den heller ikke svaret jer andre ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbukken 631 Skrevet 15. Juni, 2023 Husk at skrive bynavn i overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 15. Juni, 2023 Nu vil jeg ikke afspore denne tråd, men er der nogen, der kan anbefale noget godt kattegrus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 15. Juni, 2023 Hej jeg kan heller ikke deltage i denne tråd men derfor vil jeg gerne vide om pigen ser ud på sine billeder alligevel ?????? Måske jeg kan finde tid til at deltage i november 2027 hvis der måske er en ny tråd på tegnebrættet til den tid ??? ?????!!!!! de bedste hilsener (og godmorgen) fra mr swing King Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Miley4pleasure Skrevet 15. Juni, 2023 Dinosdk69 skrev, 1 time siden: Nu vil jeg ikke afspore denne tråd, men er der nogen, der kan anbefale noget godt kattegrus? Nej men jeg kan anbefale en DIY på YouTube ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2310 Skrevet 15. Juni, 2023 Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 15. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 7 minutter siden: Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? Ikke helt sikker. Men jeg kan ikke den dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 537 Skrevet 15. Juni, 2023 Er der nogen herinde som har erfaringer med tidligere tråde og er de seriøse? anyone? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3057 Skrevet 15. Juni, 2023 SweetKisses skrev, 1 time siden: Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? Hvis du spørger din fan klub pænt så skulle den være hjemme på ingen tid 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1878 Skrevet 15. Juni, 2023 Sidst kom jeg hjem med rød røv, brun pik og røde ører. Det var i 2001. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TordenSkjold 356 Skrevet 15. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: Hvor er det der GB og hvordan melder jeg mig ikke til?? Du skal da bare melde dig til. Du behøver da ikke komme(både den ene og anden måde) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2310 Skrevet 15. Juni, 2023 TordenSkjold skrev, for 9 minutter siden: Du skal da bare melde dig til. Du behøver da ikke komme(både den ene og anden måde) Nåååhr, der er sådan man gør! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg