DJX 800 Skrevet 14. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/367784 Det er helt afgjort hendes billeder og hun er virkelig en flot kvinde. Hun beskriver sig selv som very fit og det er hun godtnok også. Jeg nåede lige at endelig få hende besøgt på hendes sidste dag, men hun kommer heldigvis igen til oktober. Man skal ikke komme for massagen, den var dejlig men ikke sådan løsnende. Men det efterfølgende var helt fantastisk, wow. Kan kun anbefale søde Lisa. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iron man Skrevet 29. September, 2023 Kan se at der er kommet en Lisa thai tilbage til Bording. Ved ikke om det er den samme lækre Lisa som var der tidligere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Western 44 Skrevet 29. September, 2023 (edited) Iron man skrev, for 1 time siden: Kan se at der er kommet en Lisa thai tilbage til Bording. Ved ikke om det er den samme lækre Lisa som var der tidligere Altid en god ide med et link... https://annoncelight.dk/showad/356553 Redigeret 29. September, 2023 af Western Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 2. Oktober, 2023 Iron man skrev, den 29.9.2023 at 11:19: Kan se at der er kommet en Lisa thai tilbage til Bording. Ved ikke om det er den samme lækre Lisa som var der tidligere Det var ihvertfald Lisas billeder. Så gætter stærkt på at det er hende, det passer også med en 3 måneder hjemme i thailand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Iron man Skrevet 27. Februar, 2024 Er der nogle der ved om hun kommer tilbage til Bording og hvis ja hvornår? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John P 1 Skrevet 27. Februar, 2024 Hun er tilbage i marts måned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pillerfinger 53 Skrevet 31. Marts, 2024 Har besøgt Lisa her til aften, og kan bekræfte ovenstående. Lisa er en rigtig smuk pige med et kønt ansigt, og en super lækker og slank krop. Hun taler fint engelsk, og er sød at tale med. Stedet er ok diskret - for enden af en blind villavej, men da der arbejder flere piger på stedet, stor jeg folk fra Bording ved hvad der foregår der, men jeg har dog aldrig mødt nogen, selvom jeg har været gæst i huset adskillige gange. Billederne er uden tvivl ægte og af nyere dato, så det man ser er det man møder i døren. Jeg har besøgt Lisa flere gange, og kommer bestemt igen. Min bedste anbefaling herfra - gav 1100 for 45 skønne minutter. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
B70 270 Skrevet 1. April, 2024 https://annoncelight.dk/showad/356553 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Super6banditten 54 Skrevet 2. April, 2024 Lisa er tilbage. Hurra! Jeg kan blot tilslutte mig de fine anmeldelser. Hun er crazy smuk og dejlig og fantastisk sød. De næste tre måneder kan blive rigtig dyre og dejlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 69 Skrevet 14. April, 2024 Jeg havde den mest fantastiske oplevelse forleden hos Lisa. Hun er sød hun er smuk og hun er behagelig empatisk, ikke overdrevet men bare på den naturlige måde man ønsker. Tror hun har fået "vokseværk" i brysterne de strutter lystigt og er meget velplacerede ( og faste) godtnok kan Herrrman bedre li' de lidt mindre og måske knap så faste Hun startede med en gang rygmassage som ikke vinder priser men SÅ blev det godt da jeg fik mig vendt og kunne begynde at nyde hendes krop smage hendes meget velsmagende fisse og lige strejfe bagdøren ved samme lejlighed. Derefter kom hun ovenpå på mig og det gav mig yderligere mulighed for at betragte hende. Afslutningen blev i doggy hvor jeg kom i løbet af et par hug. Nu sidder jeg faktisk og får lyst til at besøge hende igen.....aftalen ER lavet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 14. April, 2024 (edited) Herrrman skrev, for 2 timer siden: Jeg havde den mest fantastiske oplevelse forleden hos Lisa. Hun er sød hun er smuk og hun er behagelig empatisk. Nu sidder jeg faktisk og får lyst til at besøge hende igen.....aftalen ER lavet Helt enig. Lisa er "a sweetheart if there ever was one". Hun er både sød og smuk og megasexet. Redigeret 14. April, 2024 af Midtvestagurken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hamframidtjylland 13 Skrevet 22. April, 2024 https://annoncelight.dk/showad/356553 Har også haft den udsøgte fornøjelse at blive serviceret af Lisa Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger det sted det sted kan klart anbefales rigtig god service flotte thaipige. 9/10 service og nydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trol 69 Skrevet 22. April, 2024 hamframidtjylland skrev, for 24 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/356553 Har også haft den udsøgte fornøjelse at blive serviceret af Lisa Det er bestemt ikke sidste gang jeg besøger det sted det sted kan klart anbefales rigtig god service flotte thaipige. 9/10 service og nydelser. Du kommer noget rundt først Lisa i Bording, så Mata i Vejle. Hvem var bedst og hvorfor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elwis 173 Skrevet 23. April, 2024 (edited) . (Jeg har slettet min besked. fik styr på det) Redigeret 23. April, 2024 af elwis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 28. Maj, 2024 I ingen af anmeldelserne af Lisa er den nogen der skriver noget om kys - kysser hun ikke? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herrrman 69 Skrevet 29. Maj, 2024 gamlingen skrev, for 15 timer siden: I ingen af anmeldelserne af Lisa er den nogen der skriver noget om kys - kysser hun ikke? Lisa kysser, rigtige kys og ikke kun tante kys 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gamlingen 312 Skrevet 29. Maj, 2024 Herrrman skrev, for 30 minutter siden: Lisa kysser, rigtige kys og ikke kun tante kys Tak for svar For mig er kys - rigtige kys - en vigtig og stimulerende del af pakken! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg