Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/363979

Jeg har fornyligt været på besøg hos Monica.

Kommunikationen på sms gik fint på engelsk og blev budt velkommen med kort varsel.

Stedet er i en lejlighed i Randers nordby - For mig er det diskret nok, jeg kunne lige så vel have været på besøg i en af de mange andre lejligheder.

Billederne er af hende man møder i lejligheden, men de to første er af noget ældre dato. De sidste 4 er meget vellignende.

Jeg ringede på nede ved opgangen og blev hurtigt lukket ind. Kommer op ad trappen og allerede inden jeg når at banke på bliver døren åbnet. 

Monica gemmer sig lidt bag døren mens jeg kommer ind, nok for ikke at blive set af eventuelle naboer i opgangen, men da jeg ser hende, finder jeg hende stående i pænt undertøj.

Jeg kommer ind i stuen og her er min eneste klage - det skal foregå på en billig gammel sofa, som bestemt har udtjent sin værnepligt og man ligger rigtig dårligt og kan mærke brædder der går på tværs under hynderne. Lige til en rykskade hvis legen bliver for vild mens hun er øverst. Derudover var lejligheden pæn og ren og fremstår som en lejlighed der bruges til almindelig beboelse.

Jeg vil ikke gå i detaljer med akten, men kan afsløre at hun giver gode tungekys og tilbyder det meste både med og uden kondom. Dog er anal kun med kondom.

Under akten er hun god til at læse hvad jeg synes er godt, men også spørger også meget ind til om jeg synes det er godt eller om der er noget hun skal gøre anderledes. Det eneste jeg under akten kunne ønske var anderledes var at hun gerne måtte bruge lidt mindre vådservietter. Det gør mig ikke noget at det sker i starten, selvom jeg lige har været i bad, men for mig er det lidt et turnoff at det skal ske hver gang vi skifter stilling. Nå ja og så kunne jeg da ønske jeg holdte lidt længere, men det kan man vel ikke klage over. :D

Da jeg kom lang tid før min tid var slut, brugte vi resten af tiden på at hyggesnakke om alt og intet mens vi kærtegnede hinanden. Hun forsøgte at få mig klargjort til omgang nummer 2, men jeg kunne ikke mere.

Alt i alt et besøg værd hvis man er til kæmpe kasser og lidt buttede piger!

TLDR:

Sted: Fin lejlighed, men meget dårlig sofa at ligge på.

Pige: Meget sød og imødekommende, meget indlevende under akten. Jeg har set pænere ansigter, men med de store bryster hun har, er det alligevel svært at kigge op derfra. Buttet pige.

Sex: Meget godt blowjob, fint stram forneden og nok den bedste hånder jeg har oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...