friskfyrsexklar 3 Skrevet 15. Juni, 2023 Er der nogen der har været forbi hende https://annoncelight.dk/showad/375338 ? Hun virker alt for lækker men er hun real? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 15. Juni, 2023 https://twitter.com/kknowles_x Bedøm selv 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 19. Juni, 2023 (edited) Hi I’m glad to spend my time in your arms if you decide visiting me❤️ Redigeret 19. Juni, 2023 af Oktivia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 19. Juni, 2023 (edited) just27fun you are really funny linket du har lagt på min side er ikke mig mine billeder er ægte jeg forstår ikke hvorfor du annoncerer for hende på min profil Redigeret 19. Juni, 2023 af Oktivia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Runetrasmussen 15 Skrevet 21. Juni, 2023 Hej forum er der ikke nogen der har været forbi på Snapchat er hun ret aktiv og viser fine billeder lad mig høre om man bør prøve lykken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 22. Juni, 2023 I’m just amazing in everything:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 889 Skrevet 22. Juni, 2023 Jeg skrev sms og på snap med hende i dag - meget ustabil med at svare - og de svar hun gav, var så uklare jeg valgte at blive væk - selvom jeg kun havde 800 m til det sted hun oplyste hun oplyste at 15 min kostede 300 kr - jeg kan se prisen på al er justeret op fra 300kr til 500kr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 24. Juni, 2023 (edited) Gresit da intradevar sunt amabila cu lumea si imi place sa Ofer posibilitate la mai multe persoane Care nu stau foerte bine cu bani in wekend Dar dragutule oferta de discount a expirat preturile mele standard sunt ca Toata femeiile 800 30 min 45 min 1300 1h 1600 Asteapta oferta pt weekend ul urmator plus experencia cele 3 stele si many others Redigeret 24. Juni, 2023 af Oktivia 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 24. Juni, 2023 (edited) Oktivia skrev, den 19.6.2023 at 20:10: just27fun you are really funny linket du har lagt på min side er ikke mig mine billeder er ægte jeg forstår ikke hvorfor du annoncerer for hende på min profil Because the pictures in the link was in the add when friskfyrsexklar made this tread! Redigeret 24. Juni, 2023 af just27fun 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 24. Juni, 2023 just27fun skrev, for 4 timer siden: Because the pictures in the link was in the add when friskfyrsexklar made this tread! Can you people just stop judging me you don’t know me or my life or how hard I work for my future and how thankful for my kindness im with everyone just be kind do you really enjoy putting me down when I didn’t not harmed you or enyone else just stop please im begging you come and enjoy a real beautiful woman with a big heart like im you all deserve it 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big Bear 5 Skrevet 26. Juni, 2023 She is real. A really nice and kind girl 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 398 Skrevet 30. Juni, 2023 Oktivia skrev, den 19.6.2023 at 20:09: Hi I’m glad to spend my time in your arms if you decide visiting me❤️ I'm just at bit confused...? You write that there is no chance of sex, and then a user in here wrote that he got at BJ and reverse cowgirl....that sounds a lot like sex to me 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oktivia 5 Skrevet 9. Juli, 2023 Hi sweetheart better give a pm text snd we agree a reservation for your fantasy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg