Hop til indhold
Lars40

Thai Cherry i Søborg - hvem har været der?

Recommended Posts

Jeg kommer lige derfra. Stedet er ikke særlig diskret og synes hun stønner lige kunstigt nok. Bj var sgu lidt kedeligt men ellers virkede hun flink og i godt humør.

Jeg kommer nok ikke igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sim12 skrev, for 1 time siden:

Jeg kommer lige derfra. Stedet er ikke særlig diskret og synes hun stønner lige kunstigt nok. Bj var sgu lidt kedeligt men ellers virkede hun flink og i godt humør.

Kan næsten høre på beskrivelsen det er klinik og ikke lejlighed. Virker som det kunne være ok, men måske også lidt som man er heldig til. Hun ser ellers sød ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sim12 skrev, den 16.6.2023 at 20:22:

Hvor sådan ca. ligger klinikken?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har besøgt hende da hun var hos Pim på Solnavej.

Hun er ikke purung, hvilket man også godt kan ane af billederne. Der kan nok godt lægges 5-10 år på alderen, men billederne er vellignende nok. Det er silibabser i den absolut pænere afdeling.

Massagedelen var helt ok. Det andet var lidt rutinepræget uden den store indlevelse. Det er business og man er ikke i tvivl om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...