Midtvestagurken 831 Skrevet 17. Juni, 2023 (edited) https://annoncelight.dk/showad/180126 Jeg har haft et rigtig dejligt besøg hos Kayly på hendes nye adresse i Uhe, nær Give. Hun er præcis som jeg håbede: Hun er sød, sjov, sprudlende og i godt humør. Hun gik og vandede planter, da jeg kom, førte mig ind i massageværelset, nappede mig på bukserne uden på pikken, grinede og bad mig tage tøjet af. Derefter gik hun på hug, gav mig blowjob, hvorefter vi havnede i en 69 på den høje, brede massagebriks/seng. Hun gav mig en slags pussyslide, og derefter havde vi sex med kondom i doggy og missionær. Da jeg ikke rigtig kunne komme, endte vi med et blowjob, hvor jeg kom i munden på hende. Det er meget sjældent jeg kan komme under blowjob, men hun ramte lige netop den rigtige balance: engageret uden at virke utålmodig, indstillet på at jeg skulle komme i hendes mund uden at skynde på mig, og tilpas varieret til at det gjorde tricket, og jeg afleverede min ladning i hendes mund. Dejligt med en kvinde der ikke lider af berøringsangst eller overdreven bekymring i forhold til kropsvæsker! Der var ikke noget hastværk, vi småsnakkede mens jeg tog tøjet på, og hun var fortsat sød og grinede og lavede sjov. Lige netop sådan en dosis godt humør, som jeg havde brug for efter en hård arbejdsuge. Jeg kommer med sikkerhed igen, når det hele flasker sig. Redigeret 17. Juni, 2023 af Midtvestagurken 7 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrboobsnow 151 Skrevet 17. Juni, 2023 Det lyder som om hun stadig holder samme høje service-niveau, som da jeg sidst besøgte hende for et par år siden. Kan du løfte sløret for hvordan pris-niveauet er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 17. Juni, 2023 Jeg betalte 1000 kr for 30 minutter med kys og superfransk. Jeg endte så med at få megafransk med i pakken. Om det altid er inkluderet ved jeg ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 35 Skrevet 18. Juni, 2023 Tak for anmeldelsen, meget informativ. Hvordan er hun med kys. Kan man kysse rimelig godt igennem med hende eller er det bare små tantekys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 831 Skrevet 18. Juni, 2023 Med mig var der tale om tungekys. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cherrylover 3 Skrevet 15. Juli, 2023 Har nogen oplevet sex uden kondom hos Kayly. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 15. Juli, 2023 cherrylover skrev, 1 time siden: Har nogen oplevet sex uden kondom hos Kayly. 2000 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 17. Juli, 2023 Har altid har haft kondom på, hvornår er hun begyndt uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 17. Juli, 2023 vejle manden skrev, for 37 minutter siden: Har altid har haft kondom på, hvornår er hun begyndt uden kondom? Har du spurgt hende om uden ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Champ1 44 Skrevet 17. Juli, 2023 vejle manden skrev, for 11 minutter siden: Nej Så prøv det- altså hvis du er til den slags Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 17. Juli, 2023 Jo det er jeg da og det koster 2000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 18. Juli, 2023 ja nemlig hun knepper uden gummi for 2000kr og du må komme oppe i hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stexxx 0 Skrevet 27. August, 2023 Nogle der har været der for nyligt.? Og ved om det stadigvæk er massage med ekstra ydelser.? Jeg synes at høre hun er blevet gift og vil ikke forbi hvis der ikke ydes ekstra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swappie 58 Skrevet 25. Januar, 2024 Nogle nye kommentarer til Kayly ? Overvejer turen derned, men har en times kørsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 345 Skrevet 25. Januar, 2024 (edited) Jeg besøgte Kayly den 26 .december på hendes nye adresse i Uhe. Top besøg, sjovt og god stemning. Så I kan roligt besøge hende. Hun havde også en "praktikant" boende dengang. Ring og snak med hende. Eller skriv. Redigeret 25. Januar, 2024 af sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 4 Skrevet 25. Januar, 2024 Hun skriver : "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne" På FB viser hun en lagkage med skrift Kayly 50 år ..... det kan være svært at huske ens egen alder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knold 56 Skrevet 26. Januar, 2024 EnjoyTheDay skrev, for 11 timer siden: Hun skriver : "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne" På FB viser hun en lagkage med skrift Kayly 50 år ..... det kan være svært at huske ens egen alder for 10 år siden jeg besøgte hende i Vejle stod der også sidst i 30 erne i annoncen. dengang sagde hun at hun havde fået lavet ved brysterne så skulle være varsom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 31. Januar, 2024 EnjoyTheDay skrev, den 25.1.2024 at 22:48: Hun skriver : "Jeg er en slank kvinde sidst i 30erne" På FB viser hun en lagkage med skrift Kayly 50 år ..... det kan være svært at huske ens egen alde Hun har haft buktikken 12 år og teksten er den gang hun åben, hun har ikke fået rettet teksten. Har kendt hende i mange år, hun giver god massage, god service hun har godt humør kommer altid hende for at få god massage kayly hun er dejlige .️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 4 Skrevet 31. Januar, 2024 vejle manden skrev, for 11 minutter siden: Hun har haft buktikken 12 år og teksten er den gang hun åben, hun har ikke fået rettet teksten. Har kendt hende i mange år, hun giver god massage, god service hun har godt humør kommer altid hende for at få god massage kayly hun er dejlige .️ Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vejle manden 8 Skrevet 31. Januar, 2024 EnjoyTheDay skrev, for 3 timer siden: Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken. Hvad er dit problem jeg kan se du skriver dårlig om andre piger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EnjoyTheDay 4 Skrevet 2. Februar, 2024 vejle manden skrev, den 31.1.2024 at 16:21: Hvad er dit problem jeg kan se du skriver dårlig om andre piger. Jeg har ikke et problem. Desuden skriver jeg ikke dårligt om andre piger, men beskriver at annonce og virkeligheden ikke matcher hinanden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hurtige Stinky 43 Skrevet 2. Februar, 2024 EnjoyTheDay skrev, den 31.1.2024 at 12:17: Hun har da formået at få redigeret sin adresse ....... det er nok også mere vigtigt, når der skal kunder i butikken. Hun har ikke brug for annoncering. Da jeg besøgte hende, sagde hun næsten alle kunder var faste og kom regelmæssigt. Ja, hun er flot og ved hvad hun laver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg