yrghh 1581 Skrevet 18. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 1 minut siden: Mister12 skrev, for 3 timer siden: Næ @SiaUngQ du tager hende bare med hjem til det midtjyske Det er ikke helt umuligt, at jeg kunne finde på det Jeg er i Midtjylland den dag, hvor i tilbyder en trekant og jeg har ingen andre planer!! 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 yrghh skrev, for 2 timer siden: Hahaha. Det giver et helt forkert billede i mit hoved (Eller gør det? ) Sig mig har vi ikke noget vigtig træning vi skal passe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 Mister12 skrev, for 3 timer siden: Næ @SiaUngQ du tager hende bare med hjem til det midtjyske Og sådan startede borgerkrigen i Danmark i 2024 meget lig hvordan den skønne Helene bragte krigen til Troja. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 857 Skrevet 18. Juni, 2023 Dillermand Junior skrev, for 2 minutter siden: Og sådan startede borgerkrigen i Danmark i 2024 meget lig hvordan den skønne Helene bragte krigen til Troja. Ingen grund til krig - I mænd må lige have lidt køkultur og deles, så skal jeg nok få hende fisket herhen - jeg syntes nemlig også hun er skide skøn også får jeg jo også æren af hendes pragtfulde selvskab 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 10 minutter siden: Ingen grund til krig - I mænd må lige have lidt køkultur og deles, så skal jeg nok få hende fisket herhen - jeg syntes nemlig også hun er skide skøn også får jeg jo også æren af hendes pragtfulde selvskab Tror godt du ved vi inderst inde gerne deles om hende og glæder os på hendes og andres vegne når hun forøger fanklubbens medlemsskare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 888 Skrevet 18. Juni, 2023 Dillermand Junior skrev, for 3 minutter siden: vi inderst inde gerne deles Det ved jeg nu ikke, hvis min pengepung var tung nok havde jeg fyldt hendes kalender Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 Eventyrmanden skrev, for 5 minutter siden: Det ved jeg nu ikke, hvis min pengepung var tung nok havde jeg fyldt hendes kalender Det havde vi nok alle 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1581 Skrevet 18. Juni, 2023 (edited) Eventyrmanden skrev, for 7 minutter siden: Det ved jeg nu ikke, hvis min pengepung var tung nok havde jeg fyldt hendes kalender Ja, det er ærgerligt når pungen er tung nok til at fylde alle huller (i hendes kalender), men pengepungen ikke er.. Redigeret 18. Juni, 2023 af yrghh 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 888 Skrevet 18. Juni, 2023 yrghh skrev, Lige nu: Ja, det er ærgerligt når pungen er tung, men pengepungen ikke er.. Den værste følelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 475 Skrevet 18. Juni, 2023 yrghh skrev, Lige nu: Ja, det er ærgerligt når pungen er tung, men pengepungen ikke er.. Begge mine punge er fyldt til randen Men vi skal jo have lokket @SweetKisses til østjylland Men vi må da satse på at @SiaUngQ gør sit arbejde, ellers må hun jo igen have klap i popoen Ja det er måske også en anden der skal have Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 857 Skrevet 18. Juni, 2023 Dillermand Junior skrev, for 20 minutter siden: Tror godt du ved vi inderst inde gerne deles om hende og glæder os på hendes og andres vegne når hun forøger fanklubbens medlemsskare Det gør jeg - i er nemlig nogle dejligter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 857 Skrevet 18. Juni, 2023 Mister12 skrev, for 6 minutter siden: Begge mine punge er fyldt til randen Men vi skal jo have lokket @SweetKisses til østjylland Men vi må da satse på at @SiaUngQ gør sit arbejde, ellers må hun jo igen have klap i popoen Ja det er måske også en anden der skal have Det kræver jo lige at du tør, og gøre det ordenligt At røre, er ikke at klappe 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 888 Skrevet 18. Juni, 2023 (edited) Mister12 skrev, for 22 minutter siden: Men vi skal jo have lokket @SweetKisses til østjylland Jeg bor på Djursland og havde knap en times kørsel i fredags, det var tæt nok på at være Østjylland for mig Selv EG siger nu at @SweetKisses er HOT! Redigeret 18. Juni, 2023 af Eventyrmanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2273 Skrevet 18. Juni, 2023 I er skøre! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 888 Skrevet 18. Juni, 2023 SweetKisses skrev, Lige nu: I er skøre! Vi har alle én ting til fælles, så det må være dig der gør det ved os. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 19 minutter siden: I er skøre! Med dig en lille smule ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 3 timer siden: og I andre er jo bare fantastiske som altid!! Du smigrer og charmer os og det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 2 timer siden: Det kræver jo lige at du tør, og gøre det ordenligt At røre, er ikke at klappe Jeg tør godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2816 Skrevet 18. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 4 timer siden: Det gør jeg - i er nemlig nogle dejligter Tak i lige måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg