Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Hvis du kan få fat på hende vil jeg gerne vide hvordan du gjorde. Har skrevet til hende flere gange uden hun svarer tilbage. 
Ja måske man skal ringe hende op. Men jeg laver altid mine aftaler via sms så har jeg på skrift hvad der er aftalt.

// Amar Lover

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Amar Lover

Jeg plejer at ringe og lave en aftale, bagefter sender jeg så en sms hvor jeg selv bekræfter aftalen (på engelsk). Jeg vil sige at jeg får altid en smiley eller et par ord retur om at det er en aftale. Så det kunne være en mulighed for dig at prøve det :) . Jeg skriver så ikke i detaljer, hvad aftalen går ud på. Men det er da et forsøg værd.

Del dette indlæg

Link til indlæg
minute-man skrev, for 1 time siden:

følger lige med her!

Fint, men det er ikke noget der bidrager til efterlysningen. Næste gang du "lige følger med her" så gør det istedet ved at trykke på den knap der hedder "følg dette", den finder du i højre øvre hjørne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eros Poli skrev, for 10 timer siden:

et sted i Kbh S (ikke Kbh K).

Kan du komme det lidt nærmere, @Eros Poli? København S er et af de større postnumre i KBH.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige været forbi i denne uge. Fik massage af ejeren som er en - efter min mening - køn Thai pige. Aldersmæssigt vil jeg tro slut 30'erne, men jeg har det lidt svært med at ramme alderen.

Flot krop med nogle kæmpe silikonebryster.

Mulighed for fuld pakke til standard Thai priser. Alt er med kondom. Jeg tog et BJ og endte med at afslutte over hendes bryster efter en god omgang spansk.

Billederne er ikke ægte. Der sad tre piger da jeg kom ind hvoraf den ene var en ældre sag. Jeg skrev en SMS og fik svar 2 minutter efter, men jeg var måske bare heldig. God mulighed for parkering, men knap så diskret indgang. Døren bliver dog hurtigt åbnet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mike skrev, for 12 timer siden:

Billederne er ikke ægte. Der sad tre piger da jeg kom ind hvoraf den ene var en ældre sag. Jeg skrev en SMS og fik svar 2 minutter efter, men jeg var måske bare heldig. God mulighed for parkering, men knap så diskret indgang. Døren bliver dog hurtigt åbnet.

Okay dvs det er fake billeder - det er no go fra min side

Del dette indlæg

Link til indlæg
minute-man skrev, for 6 timer siden:

Okay dvs det er fake billeder - det er no go fra min side

tænkt sig, hvis alle, hvor det var "no go", skrevet en besked til alle - om at det var "no go". Så ville tråden f.... blive lang, @minute-man. Jeg fik lige en mail ( fordi jeg følger tråden) om at der var kommet nyt i sagen - og så finder jeg bare ud af, at du ønsker at fortælle alle, at du synes at hun er uinteressant.

• Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Haha 1
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...