Guest Nasac Skrevet 18. Juni, 2023 Jeg har længe fantaseret om at prøve at være tredje led i sex med et par (m/k). Jeg synes der er langt mellem par som tilbyder denne ydelse. Det kunne også være en GP som har mulighed for at medbringe en ekstra fyr. Mine krav til parret er at de ikke tilbyder usikker sex til andre end hinanden - heller ikke giver oralt. Højre og drøjde skal passe sammen. Og, så skal de tilbyde at jeg må give dem begge oral før, under og efter sex. Jeg besøger gerne i det meste af Jylland. Er det nogen som kan guide mig til at få udlevet denne fantasi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 821 Skrevet 18. Juni, 2023 https://www.eroguide.dk/forum/topic/170127-frækt-par-aalborg/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nasac Skrevet 18. Juni, 2023 Jeg hører meget gerne fra GP’er, som har mulighed for at medtage en ekstra fyr, som de gerne har ubeskyttet sex med. Der er ikke mange der reklamere med det, men, måske er det bare fordi at efterspørgslen ikke er så stor. Tak, @Vendelboen. Dette par ser spændende ud. Men jeg efterspørger ikke mega (kan godt læse at her er jeg anderledes end flertallet), og ser derfor ingen grund til at søge et par der tilbyder dette (mine sikker sex præferencer). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg