Hop til indhold
elwis

Spild af god søndag.. Esbjerg. 27 year old ( Soda)

Recommended Posts

Jeg må sige at jeg er dybt skuffet over at have kørt langt for at møde soda i Esbjerg i dag. 

Kl 12.20 sender jeg en SMS om at besøge hende kl 16.00 i dag. 

Vi aftaler pris og service. Og jeg skriver at det er meget fint og at jeg er der kl 16.00.

Og der kommer svar med.. see you at 16.00

Og jeg skriver til sidst om hun vil sende mig adressen.  Og får ikke svar.   Tænker det er ok. For der er jo 3 1/2 time til. 

Kl 15.00 skriver jeg mens jeg er på vej i bilen.   See You in 1 hour..    Og ingen svar.. 

Kl 15.30 vil jeg gerne til at have noget i min GPS. Og skriver igen efter en adresse...  Og igen ingen svar. 

Og så stopper jeg med at skrive. Da jeg gå efter en backup plan i Vejle. Som i min verden tit er et lidt mere seriøst område.. 

Her kl 18.50 har jeg stadig intet hørt. Og derfor dette heads up til folk som vil besøge denne pige, som ellers har ok omtale her på siden. 

https://annoncelight.dk/showad/349878

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jorgenkirkehansen skrev, for 26 minutter siden:

Hun er ellers en dejlig pige, der er fræk som bare.. det er mærkelig hun ikke skriver hun har ved mig altid skrevet ret hurtig, og jeg har da besøgt hende nogle gange

Tilbyder hun andet end massage og hjB):biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt hende et par gange, men sidste gang i sidste uge havde jeg lidt samme oplevelse.
Ingen reaktion på min sms, som hun (eller “manageren”) ellers plejer at besvare ret hurtigt. Jeg kender stedet og vidste der var et telefonnr. på døren. Det skrev jeg til og så kom der liv og respons.
- og jeg fik min B2B med FP ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pølsemanden

Kan den manglende tilbagemelding fra hende skyldes, at hun har en kunde og derfor ikke kan svare? Det er selvfølgelig dårlig stil at tage imod andre, hvis hun allerede har accepteret og en tid er aftslt. Klart uacceptabelt!

Jeg synes, det er svært at gennemskue, hvornår det er pigen selv, der svarer - og hvornår det er en telefonpasser, men når man har booket en tid og aftalt indhold - og man så dukker op og pigen ikke aner, hvad der er aftalt, så er der selvfølgelig klart tale om en telefonpasser.

Ind imellem kan man også undre sig, når der svares på godt engelsk og så møder en pige, som ikke forstår ret meget af det, man siger ...

Jeg undskylder, hvis mine skriblerier trækker dette opslag væk fra dets oprindelige emne!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pølsemanden skrev, for 13 timer siden:

Kan den manglende tilbagemelding fra hende skyldes, at hun har en kunde og derfor ikke kan svare? Det er selvfølgelig dårlig stil at tage imod andre, hvis hun allerede har accepteret og en tid er aftslt. Klart uacceptabelt!

Jeg synes, det er svært at gennemskue, hvornår det er pigen selv, der svarer - og hvornår det er en telefonpasser, men når man har booket en tid og aftalt indhold - og man så dukker op og pigen ikke aner, hvad der er aftalt, så er der selvfølgelig klart tale om en telefonpasser.

Ind imellem kan man også undre sig, når der svares på godt engelsk og så møder en pige, som ikke forstår ret meget af det, man siger ...

Jeg undskylder, hvis mine skriblerier trækker dette opslag væk fra dets oprindelige emne!

Altså jeg lavet alle aftaler 3,5 time før. Og sluttede af med at skrive efter en adresse. 
Det kom der som sagt ikke svar på. Men dog meget normalt at man først får en adresse 30 min før.   Men der var total radio tavshed..  Nu er det torsdag, og ikke så meget som en besked med en dårlig forklaring.. 

Jeg ved ikke lige hvad der er sket..  Men Esbjerg bliver nok ikke en by jeg kommer til at kører efter lige med det samme...

Redigeret af elwis

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...