Hop til indhold
Guest Karljensen01

Monika erotic massage

Recommended Posts

Guest Karljensen01

Hej, jeg er ny og nysgerrig på om folk har haft samme oplevelse som mig. Det drejer sig om en ellers dejlig pige, nemlig Monika fra Aalborg - se link https://annoncelight.dk/showad/370299

Sidste gang jeg var forbi hende, var det slut med fuld berøring, hvis I forstår - er der andre der har oplevet det samme? 

Redigeret af Karljensen01
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Monica er en Fantastisk Smuk Pige Wauw inspirerende Dejlig, men hvis dét ikke er muligt med en lille berøring, med en så attraktiv Pige, så er det altså meget svært !!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig, hvis man hverken kan røre eller få lov til at slikke sådan en tantra masseuse.

Af de grunde er jeg ude og har droppet hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

I thought about visiting her once but unfortunately I saw that the ad had fake pictures, later a new ad was made with less pictures, but at that point I had already given up.

Have a good afternoon

Thor

IMG_1335.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Karljensen01
Vendelboen skrev, den 20.6.2023 at 16:53:

Tja - hun skriver jo , at hun ikke tilbyder nogen form for sex .. Desværre ...

Det ved jeg, men yonimassage plejer at være en del af seancen, men dette er ikke længere tilladt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Karljensen01
Thor.2023 skrev, for 15 timer siden:

I thought about visiting her once but unfortunately I saw that the ad had fake pictures, later a new ad was made with less pictures, but at that point I had already given up.

Have a good afternoon

Thor

IMG_1335.jpeg

I dont know why annoncelight says pics are fake. They are not, it is her The beautiful lady.  But yonimssage used to be a part of The sessions, but unfurtunenately not more

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Karljensen01
Listelømmel skrev, den 20.6.2023 at 23:36:

Kan da læse, hun tilbyder mutual touch til 300 kr. ?

Det ved jeg, men yonimassage plejede at være tilladt, og det er det ikke mere hvilket jeg synes er ærgerligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Karljensen01 skrev, for 2 timer siden:

I dont know why annoncelight says pics are fake. They are not, it is her The beautiful lady.  But yonimssage used to be a part of The sessions, but unfurtunenately not more

Hello

Sorry but she did use photos of someone else because it was possible to see that the ad had photos of another girl. The annoncelight does not inform that there are fake photos, for this to happen you must send the respective link with the proof. After that, a new ad was made with less photos.

Have a good day

Thor 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Karljensen01
Thor.2023 skrev, for 6 minutter siden:

Hello

Sorry but she did use photos of someone else because it was possible to see that the ad had photos of another girl. The annoncelight does not inform that there are fake photos, for this to happen you must send the respective link with the proof. After that, a new ad was made with less photos.

Have a good day

Thor 

Oh okay, i wasnt Aware of that

Thx,good day to you too

Redigeret af Karljensen01

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Karljensen01

Er der andre af jer, der kan oplyse om et sted hvor tantra/b2b er helt i top? 

Kan oplyse jeg er vant til at få b2b/erotic massage i Tjekkiet, og det er bedste i verden af hvad jeg har prøvet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...