Bøje 233 Skrevet 20. Juni, 2023 Hej brødre Nogen med erfaringer her ? https://annoncelight.dk/showad/243329 mvh Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
høvding 14 Skrevet 20. Juni, 2023 En søgning på hendes annonce gav dette: Anmeldelse Saradk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 21. Juni, 2023 høvding skrev, for 12 timer siden: En søgning på hendes annonce gav dette: Anmeldelse Saradk Men som jeg husker det blev Jørgen smidt ud herfra pga. som jeg husker det lidt højrystede udtalelser og anmeldelser. Så måske det er bedst ikke at tage den 100 procent for gode varer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
høvding 14 Skrevet 21. Juni, 2023 frddblk skrev, for 9 timer siden: Men som jeg husker det blev Jørgen smidt ud herfra pga. som jeg husker det lidt højrystede udtalelser og anmeldelser. Så måske det er bedst ikke at tage den 100 procent for gode varer. Ok, den vinkel kendte jeg ikke? Så må vi håbe at andre kan byde ind? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 21. Juni, 2023 frddblk skrev, for 11 timer siden: Men som jeg husker det blev Jørgen smidt ud herfra pga. som jeg husker det lidt højrystede udtalelser og anmeldelser. Så måske det er bedst ikke at tage den 100 procent for gode varer. Profilen ser da ellers ikke ud til at være banned? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 21. Juni, 2023 Eventyrmanden skrev, 1 time siden: Profilen ser da ellers ikke ud til at være banned? Prøv at søg på navnet. Husker bare at han blev irettesat ret kraftigt af moderator. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 22. Juni, 2023 frddblk skrev, for 22 timer siden: Men som jeg husker det blev Jørgen smidt ud herfra Ja, det var en tråd vedr en thaipige, det er vist denne du tænker på, jeg husker den også; Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1144 Skrevet 22. Juni, 2023 Gløden skrev, for 12 timer siden: frddblk skrev, den 21.6.2023 at 09:20: Men som jeg husker det blev Jørgen smidt ud herfra Ja, det var en tråd vedr en thaipige, det er vist denne du tænker på, jeg husker den også Korrekt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg