Hop til indhold
Jankanda

troværdige anmeldelser?

Recommended Posts

Så skal man da være total idiot for at betale for det - bedre at give god service - og uanset hvor gode anmeldelser man ville få , jo mindre hjælper det hvis der kommer 25 dårlige - men det er bare min mening.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Har kørt lidt check af siden
Selv hostnavnet har et par år på bagen, selve indholdet på siden har kun eksisteret i ca 5 dage, og opdateret for under et døgn siden.

min tanke er at, hvorfor har en så god ide, behov for at præsentere sig på en lyssky måde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
next skrev, Lige nu:

min tanke er at, hvorfor har en så god ide, behov for at præsentere sig på en lyssky måde?

Jeg går ud fra de kun sælger gode anmeldelser - hvilket kan resultere i meget misvisende (læs: falske) anmeldelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Eventyrmanden skrev, for 54 minutter siden:

Jeg går ud fra de kun sælger gode anmeldelser - hvilket kan resultere i meget misvisende (læs: falske) anmeldelser.

Jeg tror sgu ikke, at der er mange piger, der ville finde sig i en "dårlig" eller bare "mindre end glorificerende" anmeldelse, hvis de betaler for det. Vedkommende ville hurtigt blive afsløret, og det samme gælder dem, der "skriver anmeldelserne".

Der er  meget galt med den "organisation"!

For det første vil det udvande anmeldelser totalt fordi ingen rigtigt kan stole på en anmeldelse, der er skrevet her på siden - ihvertfald ikke de positive. Nu er I nødt til at se på anmeldelser med tanken "er det her en fake review?" i baghovedet hver gang I læser en anmeldelse skrevet af en med mere end 200 indlæg. Hvis Jeg skrev anmeldelser fra tid til anden ville Jeg sgu stoppe med det samme for at undgå at andre så på mine anmeldelser med dét i baghovedet.

For det andet er det da helt ude i hampen at vedkommende, der står bag siden og konceptet, tager 1.500,- kroner for en "fake review", og kun giver 500,- til vedkommende, der laver alt 'arbejdet' med at besøge pigen og skrive fake review - OG SELV SKAL BETALE FOR BESØGET

"Tilbuddet" om Trustpilot, Google og Tripadvisor vil meget hurtigt blive taget ned da disse organisationer hurtigt opdager snyd og ret hurtigt skaffer sig af med den slags plat og svindel.

Jeg håber, at Eroguide.dk holder nøje øje med, hvordan anmeldelserne kommer i fremtiden....

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 4 minutter siden:

Jeg tror sgu ikke, at der er mange piger, der ville finde sig i en "dårlig" eller bare "mindre end glorificerende" anmeldelse, hvis de betaler for det. Vedkommende ville hurtigt blive afsløret, og det samme gælder dem, der "skriver anmeldelserne".

Præcis derfor jeg tror de kun sælger gode anmeldelser.

hrolandj skrev, for 4 minutter siden:

ingen rigtigt kan stole på en anmeldelse

Tja, jeg tror nu altid man har skulle tage anmeldelser med et gran salt.

Men ellers er jeg enig og håber EG finder en løsning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om det er muligt at finde en løsning på? Jeg har svært ved at forestille mig hvordan? Jeg går ud fra at dem der tager tjansen har lidt erfaring med troværdige anmeldelser herinde. Desuden kan man altid bruge argumentet med at "kemi er individuel", "det lignede hende på billederne" osv. Mere konkrete er anmeldelserne heller ikke?

Ud over det så tænker jeg at selv den mest uduelige GP der ved hun får besøg af en "anmelder" kan finde ud af at give en god oplevelse mens vedkommende er der.

Det er ingen hemmelighed at anmeldelssektionen gennem det sidste er blevet oversvømmet med hvad der ligner fake anmeldelser. ( Det skal lige siges jeg kigger kun i Jylland sektionen ). Jeg brugte anmeldelser meget før i tiden, faktisk besøgte jeg kun anmeldte piger. Det har jeg helt droppet, troværdigheden er lig nul og har været det længe. Jeg læser, og skriver stort set heller ikke selv anmeldelser længere selvom jeg besøger en del.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrevet på dansk, så vender sig formentlig kun til danske piger?

Hvordan tager de kontakt med "kunderne" vedr dette fantastiske tilbud? Door to door? Sms?

Kunderne skal jo også gerne have proof på at det fungerer, dvs eksempler på falske anmeldelser som er tilkommet via DSR. Man betaler jo ikke for noget man ikke ved hvis det overhoved leveres.

Måske burde nogen af pigerne herinde henvende sig vedr dette, og siden præsentere "anmelderne" for EG's adm.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, den 20.6.2023 at 18:29:

Der er  meget galt med den "organisation"!

For det første vil det udvande anmeldelser totalt fordi ingen rigtigt kan stole på en anmeldelse, der er skrevet her på siden - ihvertfald ikke de positive. Nu er I nødt til at se på anmeldelser med tanken "er det her en fake review?" i baghovedet hver gang I læser en anmeldelse skrevet af en med mere end 200 indlæg. Hvis Jeg skrev anmeldelser fra tid til anden ville Jeg sgu stoppe med det samme for at undgå at andre så på mine anmeldelser med dét i baghovedet.

For det andet er det da helt ude i hampen at vedkommende, der står bag siden og konceptet, tager 1.500,- kroner for en "fake review", og kun giver 500,- til vedkommende, der laver alt 'arbejdet' med at besøge pigen og skrive fake review - OG SELV SKAL BETALE FOR BESØGET

"Tilbuddet" om Trustpilot, Google og Tripadvisor vil meget hurtigt blive taget ned da disse organisationer hurtigt opdager snyd og ret hurtigt skaffer sig af med den slags plat og svindel.

Jeg håber, at Eroguide.dk holder nøje øje med, hvordan anmeldelserne kommer i fremtiden....

Mener der står at man får 500 og dækket udgiften. Så 500 kr og et gratis knald er temmelig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrLovaLova skrev, den 20.6.2023 at 21:22:Jeg brugte anmeldelser meget før i tiden, faktisk besøgte jeg kun anmeldte piger. Det har jeg helt droppet, troværdigheden er lig nul og har været det længe. Jeg læser, og skriver stort set heller ikke selv anmeldelser længere selvom jeg besøger en del.

Hvilket er super ærgerligt idet jeg synes det er fedt at læse oplevelser fra garvede brugere som giver en anmelde man kan stole på. 
Jeg er selv relativt nyoprettet bruger. Jeg har i lang tid brugt sitet til at finde inspiration og finde nye GP. 
Der var en tråd for noget tid siden hvor der blev argumenteret for at det var den samme garde som skrev og anmeldte oplevelser og det ville være rart med lidt nye folk til st skrive. 
Jeg oprettede mig kort tid efter. 
Jeg har en fast GP som jeg mødes med 1-2 gange i måneden. Disse møder skriver jeg ikke om idet hun har rigelige positive anmeldelser hvor billederne er verificeret og alt er som det skal være, men jeg vil gerne skrive om andre oplevelser. 
Jeg håber at de garvede brugere også vil øse lidt af deres oplevelser når de er på tur :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
Donny skrev, 1 time siden:

Mener der står at man får 500 og dækket udgiften. Så 500 kr og et gratis knald er temmelig godt.

Du kan godt have ret - har nærlæst, og det er nok mig, der har mistolket "kunden" som værende skribenten, hvor det jo rent faktisk er pigen, der er DRS's kunde.

Tvivler dog på, at der er rent mange piger, der vil betale for en positiv anmeldelse og give kunden et gratis knald. Hvad ville pointen i dét være? Hvis hun køber sig til en positiv anmeldelse så er der jo rent faktisk ikke nogen grund til at de har sex - hele anmeldelsen er jo alligevel falsk, så hun kan lige så godt stikke DRS pengene og få sin anmeldelse uden på nogen måde at møde skribenten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 time siden:

Du kan godt have ret - har nærlæst, og det er nok mig, der har mistolket "kunden" som værende skribenten, hvor det jo rent faktisk er pigen, der er DRS's kunde.

Tvivler dog på, at der er rent mange piger, der vil betale for en positiv anmeldelse og give kunden et gratis knald. Hvad ville pointen i dét være? Hvis hun køber sig til en positiv anmeldelse så er der jo rent faktisk ikke nogen grund til at de har sex - hele anmeldelsen er jo alligevel falsk, så hun kan lige så godt stikke DRS pengene og få sin anmeldelse uden på nogen måde at møde skribenten. 

En positiv anmeldelse herinde, samt at være på første side betyder enormt meget for indtjeningen, så der er bestemt penge i det.

Og ja du kan da have ret i det med om sex delen overhovedet er nødvendig? Jeg tror nu både det vil være et krav fra anmelder, samt en nødvendighed for "troværdigheden" for anmelder, eftersom der altid kommer opfølgende spørgsmål, hvor man er nødt til at være lidt konkret.

Jeg må give dem, det er dælme godt fundet på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
MrLovaLova skrev, for 21 minutter siden:

En positiv anmeldelse herinde, samt at være på første side betyder enormt meget for indtjeningen, så der er bestemt penge i det.

Og ja du kan da have ret i det med om sex delen overhovedet er nødvendig? Jeg tror nu både det vil være et krav fra anmelder, samt en nødvendighed for "troværdigheden" for anmelder, eftersom der altid kommer opfølgende spørgsmål, hvor man er nødt til at være lidt konkret.

Jeg kan ikke forestille mig, at der er ret mange piger, der vil acceptere, at skulle betale i dyre domme for at få lavet en "positiv anmeldelse" og investere sin tid på lagnerne i samme ombæring. Pigerne kender deres egen værdi og Jeg tvivler på, at der kommer ret mange af disse falske anmeldelser. Det ville langt bedre kunne betale sig for dem, at hviske et par søde ord i ørerne på en af brødrene herinde.

MrLovaLova skrev, for 23 minutter siden:

Jeg må give dem, det er dælme godt fundet på.

Ærligt, så virker det mere som ønsketænkning end som en egentligt god idé... Der har været flere forsøg på at få andre til at betale for købesex, blandt andet den her

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 42 minutter siden:

Jeg kan ikke forestille mig, at der er ret mange piger, der vil acceptere, at skulle betale i dyre domme for at få lavet en "positiv anmeldelse" og investere sin tid på lagnerne i samme ombæring. Pigerne kender deres egen værdi og Jeg tvivler på, at der kommer ret mange af disse falske anmeldelser. Det ville langt bedre kunne betale sig for dem, at hviske et par søde ord i ørerne på en af brødrene herinde.

Ærligt, så virker det mere som ønsketænkning end som en egentligt god idé... Der har været flere forsøg på at få andre til at betale for købesex, blandt andet den her

Dyre domme? Sådan en "reklame" er pebernødder i forhold til den eksponering det giver. Og desuden er det nok ikke "pigen" selv der betaler den del.

Det er almindelig kendt at visse piger giver en gratis omgang eller lign for en anmeldelse, risikoen der er selvfølgelig at kunden ikke holder sit ord, eller ikke skriver verdens bedste anmeldelse hvilket kan have den modsatte effekt.

Og du har fuldtstændig ret, almindelig god kundepleje ville meget bedre kunne betale sig, det er gratis og mere troværdig. Til det kan jeg bare sige at for en stor del af GP´ere/deres bagmænd er ikke de hurtigste knallerter på havnen for de har lagtfra fattet dén del.

Hvis du læser anmeldelser herinde vil du også kunne læse at ting der går igen er dårlig service, falske billeder, falske løfter om ydelser, piger der kun er interesseret i at få dig ud af døren igen så hurtigt som muligt. Det ville være så ufattelig nemt at gøre noget ved det, så hvorfor sker det ikke?

Jeg håber virkelig du kan se forskellen mellem dét du linker til, og dette koncept??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
MrLovaLova skrev, for 3 minutter siden:

Jeg håber virkelig du kan se forskellen mellem dét du linker til, og dette koncept??

Nu var det også kun det, at begge dele handler om anmeldelser og består af en høj grad af ønsketænkning, der var sammenligningen. Ikke andet end dét.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 1 minut siden:

Nu var det også kun det, at begge dele handler om anmeldelser og består af en høj grad af ønsketænkning, der var sammenligningen. Ikke andet end dét.

Jamen det aner du jo ikke noget som helst om??? Der står inde på siden at der pt. er 5 eroguide skribenter ansat, men du ved det ikke passer eller hvordan?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest hrolandj
MrLovaLova skrev, for 39 minutter siden:

Jamen det aner du jo ikke noget som helst om??? Der står inde på siden at der pt. er 5 eroguide skribenter ansat, men du ved det ikke passer eller hvordan?

Der er forskel på en "Ansat" og en "tilknyttet" skribent. Opfinderen af DRS er - i mine øjne - en superoptimist, der håber, at nogen vil tage imod hans "tilbud". Vi ved jo ikke om det ér sket eller ej, men Jeg synes ikke at have set nogen anmeldelser, der på nogen måde kunne tyde på det. Konceptet er jo, at en glædespige er villig til at betale for at få en falsk positiv anmeldelse og skal give gratis sex til "anmelderen". Det tror Jeg simpelthen ikke, at der er nogen glædespiger, der falder for.

Derfor sammenligningen; i mine øjne er begge koncepter nogle meget optimistiske forsøg på at få gratis sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 19 minutter siden:

Der er forskel på en "Ansat" og en "tilknyttet" skribent. Opfinderen af DRS er - i mine øjne - en superoptimist, der håber, at nogen vil tage imod hans "tilbud". Vi ved jo ikke om det ér sket eller ej, men Jeg synes ikke at have set nogen anmeldelser, der på nogen måde kunne tyde på det. Konceptet er jo, at en glædespige er villig til at betale for at få en falsk positiv anmeldelse og skal give gratis sex til "anmelderen". Det tror Jeg simpelthen ikke, at der er nogen glædespiger, der falder for.

Derfor sammenligningen; i mine øjne er begge koncepter nogle meget optimistiske forsøg på at få gratis sex.

Tja hvad du har en udokumenteret mening om,  hvad du tror, og hvad der er i dine øjne er ting der er meget svært at argumentere imod, og gider heller ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
hrolandj skrev, for 21 timer siden:

Hvis de har bestilt test af tjenester så skal testeren da ikke afholde de udgifter.  Ellers kan man ofte læse herinde at prostituerede får både 2-3 orgasmer i løbet af 30 minutter så de er helt vilde med sex.

Konceptet går egentlig ud at sikre visning af annoncer og ikke  om falske anmeldelser. Det er væsentlig bedre organiseret end denne diletant

https://www.eroguide.dk/forum/topic/170982-laura-moore/

Hvis man nu tjekker forum med mange indlæg, anmeldelser og efterlysinger, og kigger på top 5 så får man en ide om hvad det går ud på. Bare et gæt men der er da 10-15 indlæg der godt kunne være sådan. Meget diskret og ingen har reageret - måske fordi der ikke er nogen grund til at reagere.

Redigeret af Donny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, den 20.6.2023 at 21:32:

Skrevet på dansk, så vender sig formentlig kun til danske piger?

Hvordan tager de kontakt med "kunderne" vedr dette fantastiske tilbud? Door to door? Sms?

Kunderne skal jo også gerne have proof på at det fungerer, dvs eksempler på falske anmeldelser som er tilkommet via DSR. Man betaler jo ikke for noget man ikke ved hvis det overhoved leveres.

Hvorfor falske anmeldelser når formålet er at øge antallet annoncevisninger?

Ved du har fået karantæne pga falske anmeldelser. Har du tips?

Bananas skrev, den 20.6.2023 at 21:32:

Måske burde nogen af pigerne herinde henvende sig vedr dette, og siden præsentere "anmelderne" for EG's adm.

Hvis man betaler på forhånd så tror jeg ikke nogen gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donny skrev, for 55 minutter siden:

Hvorfor falske anmeldelser når formålet er at øge antallet annoncevisninger?

Well, en dårlig anmeldelse giver ikke bedre business. Hvis en anmeldelse skal give noget til annoncøren, uanset hvis oplevelsen var god eller ikke, så skal den jo være positiv. Uanset hvis anmelderen har besøgt pigen eller ikke.

Donny skrev, for 57 minutter siden:

Ved du har fået karantæne pga falske anmeldelser. Har du tips?

Well mit bedste tip er at have flere brugere og blive så entusiastisk så du blander dem sammen. Håber du kan bruge det.

Donny skrev, for 59 minutter siden:

Hvis man betaler på forhånd så tror jeg ikke nogen gør det.

Du forstår ikke hvad jeg skriver. Min tese at man IKKE betaler på forhånd hvis man ikke har bevis for at det fungerer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 time siden:

Well, en dårlig anmeldelse giver ikke bedre business. Hvis en anmeldelse skal give noget til annoncøren, uanset hvis oplevelsen var god eller ikke, så skal den jo være positiv. Uanset hvis anmelderen har besøgt pigen eller ikke.

En reel og velbeskrivende anmeldelse slår både de gode og dårlige. Pointen er formodentlig stadig at få flere  annoncevisninger, så god og realistisk omtale  er at foretrække. De superoptimistiske beskrivelser skrevet af personer med 1-2 indlæg falder i sig selv igen.

Well mit bedste tip er at have flere brugere og blive så entusiastisk så du blander dem sammen. Håber du kan bruge det.

Det giver måske mening på svensk men jeg forstår ikke hensigten, andet end at du er lidt af en ekspert i falske anmeldelser.

Du forstår ikke hvad jeg skriver. Min tese at man IKKE betaler på forhånd hvis man ikke har bevis for at det fungerer. 

Antager at hvis man er så langt at man overvejer det, så er det fordi man ved det virker.  Du ved jo det virker ellers.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Donny skrev, for 20 minutter siden:

En reel og velbeskrivende anmeldelse slår både de gode og dårlige. Pointen er formodentlig stadig at få flere  annoncevisninger, så god og realistisk omtale  er at foretrække. De superoptimistiske beskrivelser skrevet af personer med 1-2 indlæg falder i sig selv igen.

If you say so.

Donny skrev, for 20 minutter siden:

Det giver måske mening på svensk men jeg forstår ikke hensigten, andet end at du er lidt af en ekspert i falske anmeldelser.

Nej, det er ikke hensigten, men ellers tak - selv om jeg mere oplever mig som amatør på området.

Donny skrev, for 23 minutter siden:

Antager at hvis man er så langt at man overvejer det, så er det fordi man ved det virker.  Du ved jo det virker ellers.....

If you say so.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...