Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg så, at Laura Moore var i Århus.

Da jeg ikke havde prøvet hende før så valgte jeg, at køre ud og besøge hende. Jeg lage med det samme mærke til, at hun bruger ægte billeder

Det var absolut en dejlig oplevelse hun var yderst høfligt, med et smukt smil samt en general god holdning.
Jeg fik betalt og vi gik stille og roligt i gang med let handjob og kys, som endte med tunge kys.
I hendes profil skriver hun "I will need to grind your cock if you dont mind"
Det havde jeg bestemt ikke noget imod så fik et rigtig godt blowjob, af hende.
VI kyssede og krammede og jeg havde hende til slut i en dejlig doggy. Hvor jeg nu ærger mig over, at jeg nok kom lidt for hurtigt..

Hun overraskede mig efter en god omgang sex med, at give mig en hurtig omgang massage.
Så tjah jeg håber, hun bliver lidt tid da hun har meget på menuen, som jeg godt gad, at prøve hvis altså penge pungen tillader det hehe.

Hun er en 8 ud, af 10

https://annoncelight.dk/showad/363804 

Redigeret af Henrik H
  • Synes godt om 3
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min første kommentar her på sitet er bare lige at sige jeg kun kan være enig i beskrivelsen af laura, jeg har været hos hende tre gange da jeg er en kæmpe slut for blowjobs, og hvis du spørger mig er der ikke nogen der gør det bedre.

Hun er som på billederne, og en fryd at kysse med, hvis man er til den slags.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tog også en tur forbi - bestemt et besøg værd og som nævnt af andre, et blowjob i særklasse!

Sød og rar pige, taler godt engelsk og det var ligetil med kommunikation.

Tog kun 20 min., men følte overhovedet ikke hun skyndede på én

helt sikkert gentagelsesfare :biggrin:

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Trådstarter har flere profiler i samme tråd. 

Smidt ud 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.
  • Create New...