Kurt The Man 62 Skrevet 22. Juni, 2023 https://annoncelight.dk/showad/291660 Ringede og smssede i god tid og fik en helt specifik aftale mht ønsker og tid. Kører 40 km til stedet der er meget slidt. Går ind og finder 3 thaidamer liggende i hver deres sofa. Alle vil føle sig smigrede hvis jeg sagde de var i 50'erne. Den ene kommer på benene og fører mig til et mørkt rum. Hun remser menuen op og jeg spørger om vores smsser hvor vi har aftalt det hele. Det aner hun intet om og mutter bliver spurgt der nærmest har glemt alt. Jeg får kolde fødder og vælger at smutte ud gennem rod og slidt inventar. Godt irriteret over endnu engang at tro at man har en aftale... Bare træls som man siger. 2 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 22. Juni, 2023 Kurt The Man skrev, for 48 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/291660 Ringede og smssede i god tid og fik en helt specifik aftale mht ønsker og tid. Kører 40 km til stedet der er meget slidt. Går ind og finder 3 thaidamer liggende i hver deres sofa. Alle vil føle sig smigrede hvis jeg sagde de var i 50'erne. Den ene kommer på benene og fører mig til et mørkt rum. Hun remser menuen op og jeg spørger om vores smsser hvor vi har aftalt det hele. Det aner hun intet om og mutter bliver spurgt der nærmest har glemt alt. Jeg får kolde fødder og vælger at smutte ud gennem rod og slidt inventar. Godt irriteret over endnu engang at tro at man har en aftale... Bare træls som man siger. Mærkeligt oplevelse. Jeg forstår det ikke,for jeg prøvede i klinikken i Holsted som hun også har.At det kiksede første gang var min skyld -en misforståelse om Holsted contra Nr Snede - men dagen efter lykkedes det i Holsted.Al kommunikation foregik nemt og endda med et strejf af humor.... Iøvrigt en rigtig sød pige hun havde i Holsted;men det er et stykke tid siden annoncen har været aktiv på Holsted. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 22. Juni, 2023 Godt du gik igen;-) Det er bare ikke god stil med sådanne madammer -Så kan de lære det! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
wallander 23 Skrevet 3. Juli, 2023 Kan kun stemme i. Hold kæft et ringe sted. Er det værste jeg har prøvet til dato. Så hellere køre lidt længere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thalaron 5 Skrevet 11. Juli, 2023 Kurt The Man skrev, den 22.6.2023 at 05:49: https://annoncelight.dk/showad/291660 Ringede og smssede i god tid og fik en helt specifik aftale mht ønsker og tid. Kører 40 km til stedet der er meget slidt. Går ind og finder 3 thaidamer liggende i hver deres sofa. Alle vil føle sig smigrede hvis jeg sagde de var i 50'erne. Den ene kommer på benene og fører mig til et mørkt rum. Hun remser menuen op og jeg spørger om vores smsser hvor vi har aftalt det hele. Det aner hun intet om og mutter bliver spurgt der nærmest har glemt alt. Jeg får kolde fødder og vælger at smutte ud gennem rod og slidt inventar. Godt irriteret over endnu engang at tro at man har en aftale... Bare træls som man siger. Jeg har haft præcis samme oplevelse. Sms aftale på plads, bliver mødt af 'hendes mor', hvorpå jeg takker af og kører igen. Jeg har set op til flere annoncer med massage-piger der sælger sig med billeder af kendte modeller. Der burde være billede verifikation på alle annoncer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 11. Juli, 2023 Thalaron skrev, for 6 timer siden: Jeg har haft præcis samme oplevelse. Sms aftale på plads, bliver mødt af 'hendes mor', hvorpå jeg takker af og kører igen. Jeg har set op til flere annoncer med massage-piger der sælger sig med billeder af kendte modeller. Der burde være billede verifikation på alle annoncer. Det er bare mange thaipiger -der vil være diskrete og ikke vil stå frem i en annonce... Har talt med en del som der mener det er helt okay -da de jo kan se, hvordan de ser ud, når de kommer... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg