Hop til indhold
newjerkers

Steder i tæt på Aalborg til sex i det fri

Recommended Posts

Er der nogen der kender nogle gode steder til sex i det fri? Har længe tænkt tanken og har fundet en der er med på ideen, men kender desværre ikke noget sted. Håber der er nogle herinde der kan hjælpe

På forhånd tak

Del dette indlæg

Link til indlæg
kom med et tilbud skrev, for 9 minutter siden:

Jeg kan køre min bil til Ålborg,

Så kan du låne den,

Det er et godt sted,

Især hvis jeg må være med

Du er en rar person :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

altså jeg har fået blowjob imens vi kørte ind igennem viborg og også holdt på en ganske almindelig rasteplads tæt på ålborg og kneppet på bagsædet af bilen imens trafikken røg forbi, så at finde en sted i det fri er vel bare at komme ud i bilen og så ind af en eller anden lille skovvej en sted, hvor svær kan det være :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
newjerkers skrev, 1 time siden:

Er der nogen der kender nogle gode steder til sex i det fri? Har længe tænkt tanken og har fundet en der er med på ideen, men kender desværre ikke noget sted. Håber der er nogle herinde der kan hjælpe

På forhånd tak

Hvis  I  ikke  har  noget  imod  lidt  homo  trafik,  så  er  Kystvejen  da  et  godt  bud.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kystvejen  men  der er  en  del  mænd  som  går  rundt  og  lurer,  en  del  aktivitet  der.  

De  holder  dog  pænt  afstand  og  ikke  påtrængende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lejogbrug skrev, for 3 timer siden:

Kystvejen  men  der er  en  del  mænd  som  går  rundt  og  lurer,  en  del  aktivitet  der.  

De  holder  dog  pænt  afstand  og  ikke  påtrængende 

Jeg har kørt på kystvejen i flere år - det kan tælles på een hånd de gange jeg har mødt par - efter min vurdering er det et mand til mand sted - desværre for området er perfekt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Området vest for Nibe er flere steder øde med fine muligheder for sex i det fri. 

så sent som i onsdags kneppede jeg en dejlig kvinde i et skovområde i Gundersted

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...