Bananas 17566 Skrevet 22. Juni, 2023 Til jer som ofte tror det er en and når folk skriver om piger som bliver truet eller mishandlet. Dette skete igår, og er idag det eneste thaipigerne snakker om på klinikkerne. https://ekstrabladet.dk/krimi/26-aarig-mand-anholdt-i-forbindelse-med-drabssag/9829067 2 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 22. Juni, 2023 Det er helt klart ikke en “and”, men det er også farligt at gå i byen om aftenen, ja faktisk bliver folk nogengange overfaldet og dræbt ved højlys dag. Det sker heldigvis sjældent at der er episoder som du linker til. Men selvfølgelig tragisk når det sker. Som med alle andre mord og ulykker/dødsfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 22. Juni, 2023 Bananas skrev, 1 time siden: Til jer som ofte tror det er en and når folk skriver om piger som bliver truet eller mishandlet. Dette skete igår, og er idag det eneste thaipigerne snakker om på klinikkerne. https://ekstrabladet.dk/krimi/26-aarig-mand-anholdt-i-forbindelse-med-drabssag/9829067 Tak for opslag, jeg har dog ej yderligere kommentar pt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) SweetMilf6630 skrev, 1 time siden: Det er helt klart ikke en “and”, men det er også farligt at gå i byen om aftenen, ja faktisk bliver folk nogengange overfaldet og dræbt ved højlys dag. Det sker heldigvis sjældent at der er episoder som du linker til. Men selvfølgelig tragisk når det sker. Som med alle andre mord og ulykker/dødsfald. Jeg forstår ikke helt hvorfor du sammenligner med andre "mord, ulykker og dødsfald"? Selvfølgelig er det altid sørgerligt når folk dør inden det er tid for det. Men det her er en side om købesex, og kvinden i Fårevejle blev dræbt på en massageklinik. Vi snakker ikke om hvad som sker på gaden ved højlys dag eller når man går i byen om aftenen, men om hvor kvinder på klinikker åbner for mænd som de ikke kender, ofte er alene med dem og dermed også løber en helt anden risiko end vi andre som går på gaden i dagslys. Det er vel halvandet år siden en anden thaikvinde blev alvorligt mishandlet og fik sin klinik smadret oppe i Helsingør tror jeg det var. Jeg har personlig kendskab til en kvinde som blev bestjålet og truet på sin klinik for nylig. Når hun gik til politiet for at anmelde det fik hun at vide at hun skulle vende tilbage til politiet hvis hun også blev mishandlet. I øvrigt var det tredje gang hun blev bestjålet på klinikken. Politiet tog ikke en gang op anmeldelsen, på trods af at hun havde tfnnr til personen og det var ikke en gang skjult. Navn og adresse og det hele. "Vend tilbage hvis der sker noget mere". Vi så for nylig en tråd herinde hvor nogen skrev om to thaikvinder som var blevet mishandlet på klinik, og hvor politiet afviste anmeldelsen. Historien blev betragtet som utroværdig herinde. Det er lidt typiskt at det egentlig kun er SIO som har svaret i den tråd med tip om hjælp hvis der er brug for det. For andre er det kun en and. Og idag advarer en GP imod en navngivet mand som har stukket af med hendes penge. Også utroværdigt mener man herinde. Heldigvis sker det sjældent at piger bliver dræbt på klinik, men der er en ocean af ubehageligheder mellem at få besøg af en mand som bare er dum til at faktiskt blive myrdet. Trusler, mere eller mindre vold, tyveri etc. Herinde lever folk i forestillingen at politiet tager disse ting alvorligt. Jeg tror det er en vildfarelse - især hvis pigen ikke er dansk. Politiet tager det sikkert alvorligt, hvis du bliver myrdet - men ellers not so much. Jeg aner ikke hvad som er sket i Fårevejle; det siges at manden blev fanget af klinikkens kamera. Men jeg har nu hørt det flere gange fra thaipiger, at det ikke er nogen mening med at anmelde overgreb eller tyveri til politiet. Og selv om det er sørgerligt når nogen er blevet dræbt - uanset hvis det er på klinik eller på gaden ved højlys dag - så er det også sørgerligt at en hel community af thaikvinder på klinikker i Danmark idag, mener at det er meningsløst at anmelde overgreb til politiet. Den dag man bliver myrdet er det jo lidt for sent. Men myrdet kan man jo også blive på gaden ved højlys dag. So ... Redigeret 22. Juni, 2023 af Bananas 7 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1435 Skrevet 23. Juni, 2023 @Bananas, al ære og respekt for at du tager det op, og med link til drabet i går, som er gået under det meste af nyhedsstrømmen. Og det er, som du også fremhæver langt fra en enestående episode. Jeg har ikke rigtigt ord for det lige nu. Men der er ingen tvivl om, at der findes udbredt strukturel racisme og sexisme i det danske politi. Det viser stort set alle undersøgelser. Men jeg har ikke megen ide om omfanget og graden. Men dybt skammeligt, hvis det er et generelt problem, at udenlandske kvinder i Danmark, som beskæftiger sig med købesex ikke føler de er beskyttet af politiet. Desværre er det dybt tabuiseret og udskammet at politisere. Så forvent ikke megen opbakning fra partier der normalt opfatter sig på de svage og undertrykte samfundsklassers side. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 152 Skrevet 23. Juni, 2023 SweetMilf6630 skrev, for 7 timer siden: Det er helt klart ikke en “and”, men det er også farligt at gå i byen om aftenen, ja faktisk bliver folk nogengange overfaldet og dræbt ved højlys dag. Det sker heldigvis sjældent at der er episoder som du linker til. Men selvfølgelig tragisk når det sker. Som med alle andre mord og ulykker/dødsfald. Syntes det er lidt ærgerligt, at du sammenligner hvad der kan sker når folk er i byen og ofte er påvirkede af det ene eller andet. Og så en der har passet sig arbejde. Jeg mener der er stor forskel på de 2. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 23. Juni, 2023 Kunder er jo alle slags mennesker -det står ikke i panden på nogen, hvad de indholder eller kan finde på... Det er mange der ikke får hjælp, når de ringer til politiet/laver en anmeldelse... Pga. for få resurser... de skal prioter -og bruger alt for mange resurser på bla. ekstremister som er en langt større trussel for velfærdssamfundet... -mange føler sig svigtet/alene -nogen tyre til selvtægt for at ramme krænkeren -der ellers går fri/slipper for straf... -men selvtægt er jo ulovligt og bliver straffet. Det er blevet et råt og egoistisk samfund -hvor mange slippe afsted med forbrydelser -som går ud over den lille uskyldige mand/kvinde... Og ikke for at retfærdiggøre noget som helst. Men det er mange skuffede kunder som ikke får det de gerne vil have -nogen går bare igen, andre klager og en lille gruppe tyer måske til genmæle -kommer med trusler -de er måske påvirket af et eller andet. De lader sig provokere af gp eller forsøger at tvinge noget igennem -fordi de ikke er klar i hoved -og helt ved, hvad de har gang i... Jeg har set blå mærker/hævelser, stor smerte ved samleje osv. på gp -det er tydeligt der foregår noget der er rigtig træls for dem, om det er utilfreds kunder, bagmænd, mutter eller hvem er jo spørgsmålet -normalt prøver de at skjule det, og vil ikke tale om det... Det er en lyssky branche. Det er ikke alle der er som dig og mig... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hottie 384 Skrevet 23. Juni, 2023 Extremely sad!!! He could just as well be from Hungary, Romania, Ukraine, Moldova, etc. I have never allowed the voices of others to determine who I am and what I am worth. The life of a sex worker, regardless of where he comes from, is as valuable as anyone's life! People judge you based on their own filters and perceptions of reality. They talk to you about "how you are" but they don't see you, but their own preconceptions, memories, value judgments. Likewise, the feedback you receive from those around you, positive or negative, is often determined by the measure and the way you correspond to their needs, expectations, desires, vision and selfishness. If you satisfy their needs you are a valuable person, if not... no. If you correspond to their vision, you are an ok person, if not... Self-respect is the result of the care you take and offer it to the people you come into contact with, having well-established barriers. Poor woman, she may have a family to support, children, elderly parents, or even alone she had shes life! One life... I am enormously disappointed because last year I heard a similar story that happened to a young woman with whom I wanted to share my previous place, but following the horrifying experience in which she was threatened with death, she gave up returning to Denmark. The only person in this world who can determine your worth is yourself !!!!!!!! SAD DAY. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 547 Skrevet 23. Juni, 2023 Forfærdelig nyhed! Jeg er ikke i tvivl om, at pigerne i denne branche er markant udsatte for forskellige typer af kriminalitet. Pigerne kan tage visse forholdsregler, men jo flere forholdsregler vil formentlig betyde færre kunder i butikken. Hertil bemærkes, at en del piger jo er underlagt en alfons eller bordelmutter. Derudover skal man også huske på, en del piger ikke er i landet på lovligt grundlag og at en del piger grundet branchens ry, ønsker anonymitet og dermed ikke er glade ved kontakt med myndighederne, herunder Politiet. Når det er sagt(skrevet) så skal politiet objektivt vurdere anmeldelser. Især VVV-sagerne om vold-våben-voldtægt, skal tages særligt alvorligt, da de skal opprioriteres. Skulle pigen være udsat for en forbrydelse så er det vigtigt - at anmelde det hurtigst muligt, - tilvejebringe beviser hurtigst muligt (f.eks skadestuerapport ved vold, gemme oplysninger på gerningsmanden, herunder telefonnumre eller genstande hvor, han har afgivet sit DNA osv. Jeg bistår gerne anonymt med en konkret anmeldelse, såfremt det ønskes og findes nødvendigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 547 Skrevet 23. Juni, 2023 Den formodede gerningsmand erkender at have været på gerningsstedet, men nægter at have begået forbrydelsen. Han varetægtsfængslet i 3,5 uge i surrogat, hvilket indikerer, at han har en eller anden form for psykisk sygdom el.lign. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. Juni, 2023 (edited) SweetMilf6630 skrev, den 22.6.2023 at 22:51: det er også farligt at gå i byen om aftenen Hvis man har brug for en kort lektion i "whataboutism" eller "nedvurdering" er, så kan man bare læse det indlæg, jeg citerer. Redigeret 24. Juni, 2023 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 24. Juni, 2023 Misundelse når det er grimmest... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman and a Scholar 1247 Skrevet 24. Juni, 2023 Ifølge Ekstrabladet er hun dræbt ved kvælning. Jeg tror at det drejer sig om "Lisa" som drev hedegangne Singha Massage på Nørre Farimagsgade. Stedet hvor undertegnede fik sin købesexdebut for 10+ år siden. Dog ikke med Lisa. Det er selvfølgelig tragisk. Men om det er massagepige, eller kontantfyldt branche, eller wrong-place-wrong-time eller noget fjerde eller femte som det kan kobles til er for tidligt at sige. Måske det endda er mere end een af de ting. Men ingen tvivl om at der er en forhøjet erhvervsrisiko der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John6valby 62 Skrevet 26. Juni, 2023 (edited) Gentleman and a Scholar skrev, den 25.6.2023 at 00:04: Ifølge Ekstrabladet er hun dræbt ved kvælning. Jeg tror at det drejer sig om "Lisa" som drev hedegangne Singha Massage på Nørre Farimagsgade. Stedet hvor undertegnede fik sin købesexdebut for 10+ år siden. Dog ikke med Lisa. Det er selvfølgelig tragisk. Men om det er massagepige, eller kontantfyldt branche, eller wrong-place-wrong-time eller noget fjerde eller femte som det kan kobles til er for tidligt at sige. Måske det endda er mere end een af de ting. Men ingen tvivl om at der er en forhøjet erhvervsrisiko der. Hej Gentleman det er ikke Lisa der er myrdet har talt og skrevet med hende men det er L der arbejder sammen med Lisa som iøvrigt har familie i Sverige og børnebørn som hun snakkede med hele tiden Redigeret 26. Juni, 2023 af John6valby 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fotografen56 0 Skrevet 21. Juli, 2023 Ved nogen hvad der er status på klinikken i Faarevejle , annoncen er ikke længere på AL , sidst jeg kiggede på deres annonce var der kun billede af Lisa , håber nogen kan bidrage med lidt information . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Donny 30 Skrevet 21. Juli, 2023 Fotografen56 skrev, for 3 timer siden: Ved nogen hvad der er status på klinikken i Faarevejle , annoncen er ikke længere på AL , sidst jeg kiggede på deres annonce var der kun billede af Lisa , håber nogen kan bidrage med lidt information . Hvorfor den lyst til snageri efter en persons død? Klinikken er lukket og det er sådan set det. Kom videre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg