Le courvoisier 841 Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Jeg oplever at flere og flere GPer tilbyder kedelig og meget rutineret komandosex hvor man igen og igen bliver tørt med de der vådservietter. Det virker som om det er færre piger som tilbyder en GFE oplevelse med kys og passioneret sex. Måske er det bare mig som synes dette. Jeg vil gerne høre om I oplever det samme? Jeg forstår heller ikke meningen med det konstant brug af vådservietterne- det er virkelig et turn off for mig Redigeret 23. Juni, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 928 Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Le courvoisier skrev, for 11 minutter siden: Jeg oplever at flere og flere GPer tilbyder kedelig og meget rutineret komandosex hvor man igen og igen bliver tørt med de der vådservietter. Det virker som om det er færre piger som tilbyder en GFE oplevelse med kys og passioneret sex. Måske er det bare mig som synes dette. Jeg vil gerne høre om I oplever det samme? Jeg forstår heller ikke meningen med det konstant brug af vådservietterne- det er virkelig et turn off for mig Nu spørger jeg nysgerrigt og forbi jeg er en af dem der bruger vådservietter Hvad er der galt med den? Kan man bruge et andet alternativ? Altså jeg bruger dem, hvis gæsten vil komme ud over mig eller sig selv - medmindre han selv vil gøre rent efter sig, så får han selvfølgelig lov til det Jeg bruger dem, for at lade være ville blive noget grat Redigeret 23. Juni, 2023 af SiaUngQ 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skilgannon 465 Skrevet 23. Juni, 2023 Jeg kan ikke se problemet med vådservietter personligt. Jeg har ikke været ude for at det bliver gjort i et omfang jeg finder generende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 23. Juni, 2023 SiaUngQ skrev, for 4 minutter siden: Nu spørger jeg nysgerrigt og forbi jeg er en af dem der bruger vådservietter Hvad er der galt med den? Kan man bruge et andet alternativ? Altså jeg bruger dem, hvis gæsten vil komme ud over mig eller sig selv - medmindre han selv vil gøre rent efter sig, så får han selvfølgelig lov til det Jeg bruger dem, for at lade være ville blive noget grat Altså selvfølgelig er det ok at bruge dem til sidst, men ikke hver 10 minut: hver gang man skifter stilling, lige efter man har fået BJ, osv. Det bliver alt for mange forstyrrelser efter min mening. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stiffy Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Jeg har fået svamp af de servietter. Det gør desuden naller at få hovedet kværnet med de servietter. Redigeret 23. Juni, 2023 af stiffy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 23. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, for 9 minutter siden: Altså selvfølgelig er det ok at bruge dem til sidst, men ikke hver 10 minut: hver gang man skifter stilling, lige efter man har fået BJ, osv. Det bliver alt for mange forstyrrelser efter min mening. Jeg er fuldstændig enig med dig der! Det er også noget der er tiltaget på det sidste ( indenfor de sidste par år ) Måske det er et post corona fænomen. Men ja det er totalt turnoff lige at komme velduftende fra badet og så få gnubbet kalorius med vådservietter. Generelt er servicen godt nok nedadgående. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 23. Juni, 2023 På nær oprydningen til sidst så er det ikke noget jeg har oplevet ret tit. Men jeg er helt enig med trådstarter det er lidt af et turn off, hvis det sker under akten. For mig signalerer det at pigen syntes det vi har gang i er lidt klamt. Jeg har også en enkelt gang oplevet det som et misforstået hensyn. En af de nu stoppede piger ville tørre sig selv fordi “hun var helt vildt våd” - hvilket hun var OG hvilket jeg i den grad nød Hun sagde at nogen fyre ikke kunne lide det fordi de så ikke kunne mærke så meget. Det kan jeg jo af naturlige årsager ikke vide noget om men jeg kan sagtens mærke det jeg skal når hun er drivvåd. Så måske det kan være en ide med et smil at sige at “det skal du ikke gøre for min skyld” - hvis hun så gør det alligevel for sin egen skyld er sagen jo en anden. K 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 928 Skrevet 23. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, for 23 minutter siden: Altså selvfølgelig er det ok at bruge dem til sidst, men ikke hver 10 minut: hver gang man skifter stilling, lige efter man har fået BJ, osv. Det bliver alt for mange forstyrrelser efter min mening. Det giver mening, troede det var sådan generelt imod deres eksistens i sammenhæng med et gp besøg Kunne ikke lige forstå, at de var så upopulære, så skulle jeg da lige tænke over det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikkel15 274 Skrevet 23. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, 1 time siden: Jeg oplever at flere og flere GPer tilbyder kedelig og meget rutineret komandosex hvor man igen og igen bliver tørt med de der vådservietter. Det virker som om det er færre piger som tilbyder en GFE oplevelse med kys og passioneret sex. Måske er det bare mig som synes dette. Jeg vil gerne høre om I oplever det samme? Jeg forstår heller ikke meningen med det konstant brug af vådservietterne- det er virkelig et turn off for mig Det er total turn-off med de der vådservietter altså !! Har man (som kunde) husket at vaske sig bag ørerne og iøvrigt mellem benene, og naturligvis har man det, ellers er man sgu et kæmpefjols, så skulle det alså ikke være nødvendigt, at man som glædespige, som det første griber ned i æsken med servietter....come on altså Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 23. Juni, 2023 Tjaah coronatiden har noget at gøre med det;-) for mig betyder det ikke så meget -jeg tager det helt afslappet, når de bruger de vådservietter en ekstra gang -virker til mange er panisk for de skal få et eller andet. Jeg er meget sensitiv, når jeg lige er kommet -og vil helst selv tørre banditten på det tidspunkt. Men jeg har fået en lille fetis -jeg tit hygger mig med selv -er begyndt at afspritte de nedre dele med 1-2 spritservietter -det giver lige et lille køligt kick -og efterfølgende er det pænt nice;-) -de små glæder ggg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest PoulAfDannebrog Skrevet 23. Juni, 2023 Kæmpe turnoff, hvis der skal "vådservietteres" efter hver stilling mv. - en håndværker vasker sku heller ikke hænder hvert 10. minut. Jeg ville ALDRIG komme igen hos en pige, som gjorde det. Møder i øvrigt altid frem trimmet og nyvasket, men på trods af det har jeg oplevet dét et par gange. Igen, det blev ikke til gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
28cm-fatcock 25 Skrevet 23. Juni, 2023 Ja, vi har alle prøvet dette utøj...en meget ubehagelig følelse på glans....jeg har også prøvet at få svamp ved denne brug af vådservietter. 5 sut og en aftørring...5 sut og en aftørring....and on and on it goes. Man har lige været i bad hjemmefra og derudover også taget bad hos pigen. 2 x bad i løbet af 1 time og så bruges der alligevel vådservietter med parfume, sprit eller andet møg. Alt dette gør, at jeg aldrig besøger pigen igen. Desuden beder jeg altid om køkkenrulle til at tørre sperm og andre væsker væk fra glans...tør simpelthen ikke bruge vådservietter igen efter oplevelsen med svamp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 23. Juni, 2023 PoulAfDannebrog skrev, for 26 minutter siden: Kæmpe turnoff, hvis der skal "vådservietteres" efter hver stilling mv. - en håndværker vasker sku heller ikke hænder hvert 10. minut. Jeg ville ALDRIG komme igen hos en pige, som gjorde det. Møder i øvrigt altid frem trimmet og nyvasket, men på trods af det har jeg oplevet dét et par gange. Igen, det blev ikke til gentagelse. Enig- man har allerede været i bad, op til 2 gange, som I skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2026 Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Møffe skrev, for 54 minutter siden: for mig betyder det ikke så meget -jeg tager det helt afslappet, når de bruger de vådservietter en ekstra gang Samme her - jeg har oplevet det en enkelt gang, her i år. Tror nu det var håndspray hun brugte, ikke servietter ... Men hun gjorde det så elegant og hurtigt, at man dårligt bemærkede det - det var næsten som 'en del af legen' ... Lige i situationen var det nu også meget godt tænkt, så jeg fangede ideen med det samme .. Den samme pige foreslog mig at massere hende lidt dybere, hvis jeg fik et kondom på fingrene .. En god idé, og igen, mere lidt pirrende, end et turn-off ... Redigeret 23. Juni, 2023 af sneræven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. Juni, 2023 28cm-fatcock skrev, for 23 timer siden: jeg har også prøvet at få svamp ved denne brug af vådservietter. 5 sut og en aftørring...5 sut og en aftørring Det er ren indbildning - det giver ikke svamp. Tværtimod: Afhængigt af mærke har de en tendens til at sænke pH og lav pH beskytter faktisk mod udbrud af svamp. Problemet kan være, hvis du ikke vasker dig efter udløsning, da sæd omvendt øger pH og dermed risiko for udbrud. Du skriver du beder om køkkenrulle, men der er en vådserviet altså bedre, hvis den sænker pH. Du øger altså risikoen, på grund af din indbildte forestilling om mekanismer. Overvej lige at baby wipes blev lavet så de gav svamp ... 28cm-fatcock skrev, for 23 timer siden: 2 x bad i løbet af 1 time Det kan lettere fremprovokere, især hvis du bruger nogle typer sæbe. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 24. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, for 23 timer siden: Enig- man har allerede været i bad, op til 2 gange, som I skriver. Overvej hvor mange du selv ville tage en kunde i munden i forventning om at kunden har været i bad, men du så kan smage, at det ikke er tilfældet? Hvad gør du næste gang, når du har oplevet det 10 gange, hvis det kommer dertil? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le courvoisier 841 Skrevet 24. Juni, 2023 Bebop skrev, for 27 minutter siden: Overvej hvor mange du selv ville tage en kunde i munden i forventning om at kunden har været i bad, men du så kan smage, at det ikke er tilfældet? Hvad gør du næste gang, når du har oplevet det 10 gange, hvis det kommer dertil? I de fleste tilfæde plejer man at gå i bad der bor pigen bor- 5 minutter inden man går i seng med hende- Derfor synes jeg at det cirkus med vådservietter er unødvendigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2765 Skrevet 25. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, for 10 timer siden: I de fleste tilfæde plejer man at gå i bad der bor pigen bor- 5 minutter inden man går i seng med hende- Derfor synes jeg at det cirkus med vådservietter er unødvendigt. Tror nu også mange takker nej til bad, eller ikke bliver tilbudt det, der syntes jeg vådservietter er ok, i et begrænset omfang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
28cm-fatcock 25 Skrevet 25. Juni, 2023 Bebop skrev, for 11 timer siden: Overvej hvor mange du selv ville tage en kunde i munden i forventning om at kunden har været i bad, men du så kan smage, at det ikke er tilfældet? Hvad gør du næste gang, når du har oplevet det 10 gange, hvis det kommer dertil? Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du her prøver at formulere???.......Nåh, men det handler om, at nogle gp gentagne gange tørrer og derved, overfladisk ridser glans med vådservietten. Det er ikke sundt for den følsomme hudoverflade der er i dette område på penis....præcis denne kombi gav mig svamp, hvilket jeg aldrig har døjet med før jeg oplevede denne praksis. Kan så også fortælle dig, at det var min egen læge der fortalte, at jeg skulle være forsigtig med for hårdt brug af vådservietter på glans Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 25. Juni, 2023 Det er ikke noget jeg oplever rigtigt de kommer mest frem til sidst når man har skudt ladningen af og ellers ikke. Sidst jeg oplevede en GP der brugte vådservietter før er helt tilbage til sidste sommer da den frække Emma Nature og jeg havde sex i en busk i en park i centrum og det er jo helt fair med de manglende badefaciliteter i sådan et buskads. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 25. Juni, 2023 (edited) Le courvoisier skrev, for 15 timer siden: I de fleste tilfæde plejer man Hvor mange kunder har du undersøgt for at nå din konklusion om "man"? Jeg kan huske Cherie for mange år siden skrev om kunders mærkelige badeadfærd hos hende. Nogle brugte 20 minutter, og regnede med tiden var gratis. Andre vaskede sig slet ikke ordentligt (fx trak ikke forhuden tilbage, vaskede sig ikke mellem ballerne og området mellem nosser og røv). Men derudover tog mange deres svedige underbukser på igen, når de skulle gå fra bad til arbejdsværelse ... Med skam må jeg melde, at jeg først selv lærte at vaske mig ordentligt da jeg var sidst i 20'erne og datede en kvinde, der var vild med at bruge munden, men havde visse forbehold for de fleste danske mænd. 28cm-fatcock skrev, for 4 timer siden: Jeg forstår simpelthen ikke, hvad du her prøver at formulere? Jeg kan prøve med staveplade versionen: Mange GP oplever at kunder ikke vasker sig ordentligt. Det er ubehageligt, og derfor vælger de at bruge servietter selvom man kommer lige fra badet. Capische? Det andet med at bruge servietter flere gange, efter de er gået i gang, var ikke det jeg svarede på. Hvis du vil prøve at forstå en tekst, så se på sammenhængen. 28cm-fatcock skrev, for 4 timer siden: Kan så også fortælle dig, at det var min egen læge der fortalte, at jeg skulle være forsigtig med for hårdt brug af vådservietter på glans Ja, selvfølgelig. Men det skal man også med sæbe. Det lader til, at du ikke forstår mekanismerne, der er på spil, så din læge har ikke været god til at forklare, hvis resultatet er, at du bare tror det handler om servietterne. Der er to ting: Det ene er pH, som jeg har skrevet om. Det andet handler om at fjerne det beskyttende lag af fedt. Både vådservietter og sæbe fjerner fedtet og gør derved overfladen generelt mere sårbar for infektion. Men det er kun sæbe, der øger pH. Så samlet er sæbe værre end de typiske vådservietter. Men det er klart, at jo mere man fjerner fedt, des større risiko. Dvs både sæbe og servietter er værre end kun det ene, fordi man fjerner mere alt i alt. Med svamp er det bare sådan, at "shit happens" indimellem. Det kan være en række tilfældigheder, der skaber et udbrud. Men overdreven "rengøring" er helt rigtigt en dårlig ting i det hele taget. Redigeret 25. Juni, 2023 af Bebop 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
28cm-fatcock 25 Skrevet 25. Juni, 2023 (edited) Bebop skrev, 1 time siden: Jeg kan prøve med staveplade versionen: Mange GP oplever at kunder ikke vasker sig ordentligt. Det er ubehageligt, og derfor vælger de at bruge servietter selvom man kommer lige fra badet. Capische? Ahhh!!, så faldt ti-øren sgu. Tak fordi du nu endelig skriver i et forståeligt sprog. Det andet du skrev, må vist have været uden brug af din staveplade. Det handler om de risikofaktorer, der er ved overdreven gnubben på glans med vådservietter og/eller andre hygiejneprodukter......Capische? Redigeret 25. Juni, 2023 af 28cm-fatcock 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. Juni, 2023 Le courvoisier skrev, for 21 timer siden: I de fleste tilfæde plejer man at gå i bad der bor pigen bor- 5 minutter inden man går i seng med hende- Derfor synes jeg at det cirkus med vådservietter er unødvendigt. Ja, det burde være unødvendigt, men sådan er det ikke altid….. Hos mig skal alle forbi badeværelset, enten i bad eller hvis de kommer lige fra bad, så vaske pik, nosser, numse og hænder. Så skulle man tro alt var fint, men nogle tænder lige for hanen og sjasker lidt vand, andre har bare så dårlig generel hygiejne, at en hurtigt bad ikke er nok. En del kigger iøvrigt også undrende på mig, som om jeg stiller urimelige krav…. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 25. Juni, 2023 For noget tid siden hørte jeg fra en udenlandsk pige, at der gik historier om at flere piger havde fået halskatar af precum, så det blev lidt en ekstra sikkerhedsforanstaltning - Det kan man så tænke om, hvad man vil, men for dem var det better safe than sorry. Det forklarer og undskylder dog ikke den mekaniske sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 25. Juni, 2023 Præstationsniveauet med hensyn til personlig hygiejne varierer en del, så jeg kan godt forstå, at pigerne passer på sig selv, bl.a ved at bruge vådservietter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg