Le courvoisier 841 Skrevet 27. Juni, 2023 (edited) Det med servietterne oplever jeg ret sjælden derfor skrev jeg om det. Titlen er også “mekanisk sex og vådeserviter” Faktisk bruger jeg ret gode parfumer - Chanel, YSL osv -og ingen pige jeg har været sammen med har klaget over min duft- faktisk oplever jeg det modsætte- pigerne kan lide hvordan jeg dufter. Problemet er at nogle piger følger den procedure da de mener de servietter skal bruges hver 10 minut. Heldigvis har jeg kun oplevet dette et par gange og de piger har jeg ikke besøgt igen. Redigeret 27. Juni, 2023 af Le courvoisier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 27. Juni, 2023 Har også prøvet at komme svedige efter arbejde, og spørger til bade mulighed - hvor svaret var -"vil du ikke vente til bagefter, jeg kan godt lide duften af en rigtig mand!" Jojo fint med mig -når det er den vej... og vådeservietter kom slet ikke på tale... hun stønnede som en tyrekalve -om det var mekanisk opdagede jeg ikke... sådan er det så meget man kan gå op i...ggg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18127 Skrevet 27. Juni, 2023 Jeg tilbyder ikke oral uden så min brug af vådservietter er faktisk så lav at jeg ikke engang gider slæbe dem med i tasken mellem de forskellige steder jeg jobber fra.. Jeg bryder mig generelt ikke om præsæd hvilket er grunden til at det kræver at man tager halvdelen af de huslige opgaver, halvdelen af udgifternerne og min til tider irrationelle adfærd med for at jeg tager sjoveren i munden uden kondom.. Måske brugen af vådservietter er for at slippe for præsæd.. Det ville være mit bud.. Ved stillingsskift forstår jeg det slet ikke medmindre man, som gæst, har en tendens til at holde "lillemanden" oppe ved stillingsskift men muligvis også har hjulpet ham op inden han fik kondom på og der derved er kommet præsæd på førnævnte "lillemand".. Men så ville det jo nok være nemmere at bare bede gæsten tørre hænder i en vådserviet.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 27. Juni, 2023 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Ved stillingsskift forstår jeg det slet ikke medmindre man, som gæst, har en tendens til at holde "lillemanden" oppe ved stillingsskift Jeg er ret obs på, hvor folk har og har haft deres hænder. Ingen hænder på pikken, så er det nyt gummi på, men det behøver man så heller ikke vådservietter til. Jeg bruger dem kun efter agten. Og evt til mine egne hænder undervejs…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg