Hop til indhold

Recommended Posts

TheLion skrev, for 17 timer siden:

Dog er hun vist netop i Herlev nogen gange? :)

Vicky..? I Herlev nogen gange ???

Hendes besøgs adresse, har i flere år kun været i Herlev. Eller er der noget jeg har overset ? 

Jeg har tidligere besøgt hende flere gange, samme sted i Herlev hver gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
up2u skrev, for 5 timer siden:

Vicky..? I Herlev nogen gange ???

Hendes besøgs adresse, har i flere år kun været i Herlev. Eller er der noget jeg har overset ? 

Jeg har tidligere besøgt hende flere gange, samme sted i Herlev hver gang. 

Debatten handler om pigen Lexy, ikke om Vicky GFE, der netop ikke holder til på bollefabrikken, men dog i Herlev. Læs evt. her, hvis du vil se andre steder, Vicky GFE har været i de senere år (tilsyneladende Glostrup). Hun har i hvert fald ikke været på bollefabrikken. Jeg spørger ud, da jeg synes, at det er bedre, at det er en klient, der rent faktisk har besøgt hende, der svarer, og din kommentar undrer mig derfor?

Dialga skrev, for 3 timer siden:

Adressen er knapholm x, så tror jeg vi alle ved hvilken bolle fabrik vi snakker om, og derfor behøver vi ikke at diskutere mere on det. 

Jeg er enig her, men vi må jf. EG’s retningslinjer faktisk ikke skrive adressen. Pointen er, at Vicky GFE ikke holder til på bollefabrikken, og jeg tænker, at det her ligner et forsøg på at afspore debatten. Lad os komme tilbage til hende pigen, som tråden handler om, “Lexy” :)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, for 17 timer siden:

Hvis jeg kører en tur i din bil og stiller den tilbage, er jeg så ikke en biltyv?

Jeg ser to tyve....  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er faktisk ligeglad med hvad i moralske folk tænker og Syntes. Siger bare at besøget hos lexy var den mest bizarre og ringeste besøg til dato. 

Om i vil besøge hende pga. Stedet  er op til jer selv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
frddblk skrev, den 26.6.2023 at 17:22:

Hun fik da tasken igen.... 

Hun betalte for at få sin egen taske igen......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...