Hop til indhold
Jernet

Daria Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/375440

Jeg har besøgt Daria i Vejle. 

Kommunikation var meget småt, telefonen blev ikke svaret da jeg ringede, men straks efter kom der en besked med hello. 

Svarede at jeg gerne ville besøge hende kl xx:xx. 

Ok. 

Og kort efter adressen. 

Det er et velkendt sted i byen, hvor jeg har haft flere skønne oplevelser, og aldrig gået skuffet derfra. Så langt så godt. 

Pigen der åbnede døren er efter min bedste overbevisning Daria, pigen på billederne. I virkeligheden ser hun lidt mere almindelig ud, jeg antager at der er brugt meget makeup og måske lidt billede redigeringen. Alder på 28 år skal nok passe. Måske er billederne 3-4 år gamle. 

Hun har en rigtig lækker ungpige krop, kønt ansigt og nogle virkelig dejlige, faste, ægte bryster. 

Hun var smilende og i imødekommende, og spurgte efter hvor længe jeg ville have. 

30 minutter. 

Ok, 800kr.

Jeg spurgte til ekstra og hun tilbød superfransk for 300kr. 

Ok, det tog jeg. 

Da hun ikke selv tilbød kys eller gfe, spurgte jeg ikke til det. 

Jeg kom hurtigt af tøjet og lage mig ned ved siden af hende på sengen. Hun tog straks om min pik, og jeg kælede lidt for hendes bryster. Så spurgte hun mig om jeg ville starte med lidt massage. 

Ja tak. 

Hun masserede mig lidt på ryggen, der hurtigt blev til kælen ned af baller samt ben. Hendes fingre fandt ind til min nosser og pirrede dem. Jeg vendte mig om og hun gik i gang med bj. Det var egentlig meget godt, selvom det var mere hj end bj, dog med en ivrig og pirrede tunge på mit pik hoved. 

Øjenkontakt var der ikke meget af, og hun kom med nogle lidt falske stønnelyde. Dernæst sex i flere stillinger, og selvom hun er stram og lækker, kom jeg ikke rigtig op at ringe, så jeg kunne få udløsning. Det hele var ret mekanisk og uden meget indlevelse. 

Til slut prøvede hun ihærdigt med et hj for at få mig til at komme, men det lykkedes ikke... Jeg var bare ikke rigtig kommet i stemning, selvom jeg var godt liderlig inden. 

Så alt i alt, er man til en lækker og ung pige, og ikke forventer indlevelse og gfe, men måske bare en quicky, så er hun sikkert et besøg værd. Det var bare ikke lige det der gjorde det for mig i dag. 

Redigeret af Jernet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...