Donkeydick 27 Skrevet 24. Juni, 2023 Hvis nu Donkeydick gerne vil have en kvinde til at trimme området omkring hans slatne tissemand, og barberer hans døde nosser og området omkring mandekussen, hvor skal han så tage hen? Evt. med pegging som afslutning. Sgr. vest for Storebælt og syd for Viborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Robby 19 Skrevet 24. Juni, 2023 Du kan prøve at skrive til en eller anden glædespige og spørge om det er muligt at de kan intimbarbere dig. Sidst jeg blev intimbarbert var af en glædespige, jeg skrev bare og spurgte om det var en mulighed at hun kunne intimbarbere mig, og det var ikke noge problem. Gik glat og glad derfra igen:-) Så du skal bare skrive og spørge, du får ikke mere end et nej om de ikke vil:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 24. Juni, 2023 (edited) Tror Jasmine i Randers vil være et godt sted at spørge, og får du et afslag er det høfligt. Du kan helt sikkert få en go tur med strapon, og hun er god til Jomfru-numser. https://annoncelight.dk/showad/263161 Redigeret 24. Juni, 2023 af next Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 24. Juni, 2023 .. du sælger den sgu godt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 25. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: .. du sælger den sgu godt! Trimmer og barberere du mig næste gang vi ses? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 25. Juni, 2023 Eventyrmanden skrev, for 3 timer siden: Trimmer og barberere du mig næste gang vi ses? Jeg et altid klar på en udfordring - må heller sørge for at udvide værktøjskassen med plaster og bandage så 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 25. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: Jeg et altid klar på en udfordring - må heller sørge for at udvide værktøjskassen med plaster og bandage så Tror jeg klarer den selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 25. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 4 timer siden: Jeg et altid klar på en udfordring - må heller sørge for at udvide værktøjskassen med plaster og bandage så Sådan skyder man let og elegant et forslag ned fra kunden uden egentlig at sige NEJ Genialt @SweetKisses 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 25. Juni, 2023 Eller for at citere dig selv længere oppe ”Du sælger den sgu godt “ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 484 Skrevet 25. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 6 timer siden: Jeg et altid klar på en udfordring - må heller sørge for at udvide værktøjskassen med plaster og bandage så Ja hvis du så opgradere værktøjskassen med en sygeplejeuniform så har du løst tøjkrisen samtidigt ikke Men kan da se du altid er klar til udfordringer så man skal jo passe på 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 25. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 8 timer siden: Jeg et altid klar på en udfordring - Lige den del sætter jeg pris på når vi ses i September og jeg skal høre om du vil være med til at udleve en særlig fantasi jeg har til en tredje aftale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg